Keert het tij?

Ben Dover

New member
Hallo,

Wat vinden jullie van het akkoord dat bereikt is omtrend 'dienstplangestaltung' ?

-no more 6T kette
-na 5T dienst 3 off
-24 event off T

Mogelijk 1T off ?

En WTF moet ik met een diensthandy??

Groeten,

Ben
 
Alles is beter dan wat we nu hebben:kiss:

Nu de rest van de MTV nog. Trouwens.. Urabstimmung: 99% !!!!!!

enne.. Diensthandy?? hebben is hebben, dual simkaart mogelijkheid is best handig. Als ik de crewplanning moet bellen vanaf huis in NL: diensthandy !

Groet,

C (ready for strike anytime:p: )
 
Dat is natuurlijk een enorme vooruitgang. Echter, 1 OffTag is natuurlijk megakut. Alleen onder enorme strikte voorwaarden en boeteclausules mag die toegepast worden. Jaja....

Het tij keert echter niet hiermee, geen EMB, geen toekomst voor CLH. The key question staat nog altijd.

Het is wel zo dat alles nu steeds meer des Hansens wordt. M.n. in de operatieve omgeving. Dit lijkt ergens op te duiden, maar dat denk ik ondertussen ook al een jaartje of 3.

Let´s pray for the best.
 
Alleen onder enorme strikte voorwaarden en boeteclausules mag die toegepast worden. Jaja....

:grijns: dat dacht ik nou ook."Jaja , 't zal wel."We zijn door schade en schande wijs..:grijns:

GSM hoef ik ook niet per se, want als de baas dan belt moet ik 'm oppakken ook...en je loopt er met 2 te slepen.
Waar willen ze trouwens in Johan Cruyff's naam al dat personeel vandaan halen voor al dat Off , of gaan er zoveel CRJ's weg;) ?
Die 5 om 3 mogen ze 1 keer per maand een uitzondering op maken , dus als ze dat twee keer willen en dan eentje over "Monatsende" doen , weten we allemaal wel al een beetje of dat telt of niet...4T en een proceedingdag wordt ook niet als 5T gerekend.
Of dit een verbetering is zal de tijd leren , ik loop vooralsnog niet met een papieren hoedje op of confetti op m'n schouders..

Wat mij opvalt : Er wordt met geen woord gerept over roosterwijzigingen.
Verdacht.
 
Werd tijd dat die k#t 6-daagse afgeschaft zou worden. Klinkt goed wat mij betreft. Nu maar zien hoe lang het duurt voordat het doorgevoerd wordt... En met 3 dagen OFF daarna...geeft toch wat meer Luft.
 
Waar willen ze trouwens in Johan Cruyff's naam al dat personeel vandaan halen voor al dat Off , of gaan er zoveel CRJ's weg;) ?

Ben met een ex-Dolomiti gast op pad en die meent dat in Verona de stemming al voor langere tijd op AVRO-van-CityLine staat. Geen idee hoeveel waarde je aan zo een uitspraak kunt hangen, maar hij komt in elk geval niet uit het geruchtencircuit van de blauwe salon...

Wat mij opvalt : Er wordt met geen woord gerept over roosterwijzigingen.
Verdacht.

Reeds drie en een half jaar roept PVler Diehl (de enige serieus te nemen gast geloof ik), dat DPÄ in een Gesamtpaket uitgehandeld wordt omdat de Einigungsstelle bei het Kölner Arbeitgericht de PVs claim heeft afgewezen in het kader van de wirtschaftlichkeit.

My 2 cents anyways.

Wanneer gaat die toko nou eens plat daar? Mail me even, dan sta ik niet voor Jan-met-de-korte-naam op het veld te wachten :grijns:

S.
 
Hallo,


En WTF moet ik met een diensthandy??

Groeten,

Ben

Laat ik nou net een nieuwe Deutsche Handy aangeschaft hebben voor 2 jaar. Nu Komt de 3e er aan! Geef mij maar wat meer geld, hoef dat pokkeding niet, heb flatrate. Zou je er op de straat veel voor krijgen?:grijns:

Najah, laten we in ieder geval nou hopen dat deze "positieve" lijn zich blijft doortrekken en zich niet (weer) gaat spiegelen.:wegkwijt:
 
Hebben jullie de nieuwe post van PV en TK mannetje engels gelezen...? hebben een Termin met de GF op...... 6 november !!!?????? WTF??? Rekkenrekkenrekken... Wat een bangepoepers zeg. Ik heb de taktiek door. op 5 november is de uitspraak door de rechter betreffende Dienstplanänderung. Ze verwachten dat de rechter (heeft ie al laten doorschemeren) een uitspraak doet ten gunste van het personeel. Dat dus geen of bijna geen änderung meer mogelijk is mits de PV toestemt (dat doen ze dus niet). Gevolg dus: de PV legt de boel plat en niet de TK/VC... Hebben we daarom een Urabstimmung gedaan???? Tis toch niet te geloven... bahbahbah TK en VC !!!!

Ik stel nu serieus voor dat als er na 6-11 niets gebeurd, we zelf aktie gaan ondernemen. Hoe staan jullie daar tegenover college? Misschien even een yahoogroup openen voor verdere coordinatie?

gegroet
C
 
Van die m@tennaaiende engerds van de vakbond/TK hadden we sowieso niks te verwachten en een staking kan je op je buik schrijven want dat mag niet van 1.VC (= Lufthansa vliegers ) en 2. de Lufthansa KTK ( Onze enige ECHTE vijand = de vertegenwoordiging van jawel: de Lufthansa vliegers )

CLH gaat naar de kl*ten geholpen worden en de vakbond/onze eigen TK heeft er een actieve rol in.
Nee, het hebben van 2 agenda's kan je die jongens van de TK absoluut niet verwijten.
Je kan het bedrijf net zo goed op eBay zetten...
 
Last edited:
Zelfs als ze me geld gaven zou ik die tent nog niet willen overnemen, als gf zit je elke week onder het bureau in fra, en jawel, heb je alleen maar te slikken......:grijns:
 
Nog mensen geweest op de Betriebsversammlung vandaag? Hoogstwaarschijnlijk niet veel nieuws gehoord, maar mocht het zo zijn laat jezelf horen.

gr. P.
 
Back
Top