VC

Ben Dover

New member
Tarifvertrag
Lufthansa-Piloten bekommen mehr Geld
Wirtschaft u. Finanzen, 29.01.2008, DerWesten, 0 Kommentare
Frankfurt/Main. Die 4400 Piloten der Deutschen Lufthansa bekommen mehr Geld.

Rückwirkend ab Oktober werde das Gehalt um 2,5 Prozent und ab Januar diesen Jahres um weitere drei Prozent angehoben, teilte die Kranich-Airline am Dienstag in Frankfurt am Main mit. Hinzu komme eine Einmalzahlung von einem Viertel Monatsgehalt sowie eine höhere Gewinnbeteiligung. «Der Vertragsabschluss trägt der gegenwärtig guten Ertragssituation unseres Unternehmens Rechnung und würdigt die Teamleistung unserer Mitarbeiter», erklärte Personalvorstand Stefan Lauer. Der mit der Pilotengewerkschaft Cockpit ausgehandelte Tarifvertrag läuft bis Ende März kommenden Jahres. (AFP)


:bwah: Dus daar houdt de VC zich mee bezig op dit moment??

Voor diegene die nog lid zijn, zoals ik ( ja naief ik weet het ) plaats ik een oproepje om die actie van Paul Mohr te steunen. Hij verzameld kündigungen en die gaat ie, afwachtend op het resultaat van 6 februari, persoonlijk naar de VC brengen. Hij had er al behoorlijk wat vertelde ie.

Bedoeling is dan ook dat we massaal naar de VERDI gaan, zodat zij voor een stunt kunnen zorgen. Maar dat kunnen jullie allemaal lezen op het CLH forum.

Helemaal gehad met die rukkers van de VC, ik ga niet afwachten tot ze weer met dat klote blaadje van ze komen met foto's van een geweldig sommerfest.

Zo.. toch bescheiden voor mijn doen... maar lucht wel op

Groeten.
 
Te laat...

Te laat...

Hoi,

6 februari 2008 dat is dan wel een beetje laat. Ik vraag me echt af waarop jullie nog zouden moeten wachten. Wissel toch nu in de Verdi.

Ik ben blij dat ik na 7 jaar de beloftes van de VC te hebben aangehoord weg ben bij de CLH en nu bij Netjets niks meer met de VC te doen heb.

Sterkte
 
Een goedenavond...

Ben net terug van 3 weken ballen-in-het-zand, verstand-op-nul-vakantie en heb me in geen enkel opzicht met werk bezig gehouden... Heb ik nog wat bijzonders gemist, of hangen we nog steeds in een ouderwetse afwacht-situatie?

What's 6 feb.?

gr.
Slim
 
Bedoeling is dan ook dat we massaal naar de VERDI gaan, zodat zij voor een stunt kunnen zorgen. Maar dat kunnen jullie allemaal lezen op het CLH forum.

Met alle respect (het is verder mijn probleem ook niet meer), maar wel een beetje (te) laat vind je niet?

Trotzdem veel succes
 
Back
Top