Recent content by Wiper

  1. W

    ARKE VLAAI.....

    Mocht het geen TUI heten voor het geval de stekker er op korte termijn weer uit zou moeten? Belachelijke naam! Tui is de "brand name" en Arke was vroeger. Er is dus een zwaarwegende reden waarom het geen Tui is. (misschien een te groot risico?). Overname van de inboedel en het oude bedrijf...
  2. W

    Bijklussen in de hennepteelt.....

    Copiloten KLM voor hennepteelt opgepakt door Arnold Burlage en Jouke Schaafsma LETTELE, zaterdag Twee copiloten van de KLM zijn op Schiphol aangehouden door de marechaussee op verdenking van brandstichting, hennepteelt en creditcardfraude. Het duo, een 31-jarige Rotterdammer en een 32-jarige...
  3. W

    Staking bij Exel?

    Bond eist pensioengeld van Holland Exel • door ARNOLD BURLAGE en BART MOS _ AMSTERDAM, zaterdag Vakbondsacties staan voor de deur bij het in surseance verkerende luchtvaartbedrijf Holland Exel. Inzet zijn verdwenen pensioenpremies uit het Air Hollandverleden. De directie van het...
  4. W

    Thomas Cook naar Martinair

    Ook Thomas Cook België in zee met Martinair 10-03-2005 ZAVENTEM - Martinair gaat de komende drie jaar de verre vakantievluchten uitvoeren voor Thomas Cook België. Dat maakten beide ondernemingen donderdag (10 maart) bekend tijdens een gezamenlijke persconferentie op de luchthaven Zaventem...
  5. W

    Tekort aan vliegers?

    LUCHTVAART. piloten gevraagd.Tegen het eind van het jaar zal er een gebrek aan beroepspiloten zijn, aldus Harmut Fabisch, directeur van InterCockpit, dat de pilotenopleiding voor tien Europese luchtvaartmaatschappijen verzorgt, gisteren. ANP/DPA (Metro) Ja , of er zitten te weinig mensen in...
  6. W

    Doorstart Dutchbird?

    Het einde van de maand komt dichterbij en daarmee het einde van Dutchbird. Er zijn geruchten dat er geinteresseerden zijn voor een doorstart, maar eerst zien dan geloven. Blijft de vraag of er ruimte is voor twee spelers naast de KLM groep? Zou Erik wachten met zijn financiele injectie tot hij...
  7. W

    Touroperators

    Singapore Airlines favoriete maatschappij Nederlandse reisbranche "luchtvaartnieuws.nl" 11-01-2005 UTRECHT - Tijdens de vakantiebeurs, die vandaag (11 januari) van start ging in de Utrechtse Jaarbeurs, is door de medewerkers van Nederlandse reisbureaus Singapore Airlines uitgeroepen tot...
  8. W

    Erik

    Luchtvaartnieuws.nl: Erik de Vlieger: Jongensdroom? 08-01-2005 Op mijn achttiende jaar was het mijn ultieme droom om een luchtvaartbedrijf te mogen runnen. Na de lastige perikelen was het dan zover. Midden december had ik een aardige vakantie gepland en aangezien werken niet mijn ergste...
Back
Top