Recent content by Tom123

  1. T

    Financiën vliegopleiding - help

    Hallo iedereen, het is zo ver. Zonder mijn financiën in orde te hebben kom ik niet op plaats van bestemming en helaas is dit ook werkelijkheid. Ik praat hier over geld. Het geld heeft hoogstwaarschijnlijk een rol bij iedereen gespeeld maar hoe word dat nu gedaan, word er hedendaags nog bij een...
  2. T

    Financiën vliegopleiding

    Hallo mensen, jullie kennen mij van de thread 'kan dit echt en ik heb duidelijk hulp nodig'. Zoals iedereen weten speelt financiën een hele grote rol bij een vliegopleiding. Kan ik ergens op deze forum lezen hoe mensen het in het heden regelen en hebben geregeld of weet iemand dat hoe dat gaat...
  3. T

    Kan dit echt?

    Hallo, jullie kennen mij misschien al wel van de thread 'ik heb duidelijk hulp nodig'. Na een periode gecorrespondeerd te hebben via email heb ik vandaag een gesprek in Breda gehad met een consultancy. Daarin kwam naar voren dat ik onder andere in aanmerking kom voor de opleiding in Australië...
  4. T

    Ik heb duidelijk hulp nodig

    Hallo mensen! Ten eerste wil ik vertellen dat dit mijn aller eerste post is en ik niet weet of ik in de juiste sectie post. Ten tweede loop ik al hele tijden rond met deze vragen en zal ik het heel fijn vinden dit allemaal beantwoord te krijgen. Mijn naam is Tom en vanaf jongere jaren is mijn...
Back
Top