Financiën vliegopleiding

Tom123

New member
Hallo mensen, jullie kennen mij van de thread 'kan dit echt en ik heb duidelijk hulp nodig'. Zoals iedereen weten speelt financiën een hele grote rol bij een vliegopleiding. Kan ik ergens op deze forum lezen hoe mensen het in het heden regelen en hebben geregeld of weet iemand dat hoe dat gaat met het regelen van geld.
Ik neem aan dat je niet meer zo bij een bank kan binnenstappen of wel? Echter niet meer in Nederland. Graag hoor ik meer!
 
... zucht ... lees de andere posts over dit onderwerp eens door, zou ik zeggen.

Zal fijn zijn als je een paar links kan geven of kan aanduiden waar ik het meest over dit onderwerp kan vinden en/of bij welke sectie op dit forum. Je gemoedsgesteldheid klinkt nogal negatief. En ja, dit onderwerp komt héél veel voor op dit forum, dat weet ik toevallig ook -.-
 
Beste tom,

Het is zover ik weet niet meer mogelijk een pilotenlening te krijgen zonder borg. Zoals een hypotheek etc. Oude berichten hierover dat je naar de abn kan gaan kloppen dus niet meer. Dat waren in ieder geval de berichten van de abn een tijdje geleden. Geen idee of er nu vliegscholen zijn met een uitzondering.
 
Back
Top