Financiën vliegopleiding - help

Tom123

New member
Hallo iedereen, het is zo ver. Zonder mijn financiën in orde te hebben kom ik niet op plaats van bestemming en helaas is dit ook werkelijkheid. Ik praat hier over geld. Het geld heeft hoogstwaarschijnlijk een rol bij iedereen gespeeld maar hoe word dat nu gedaan, word er hedendaags nog bij een bank aangeklopt of wat?
 
Zorg voor een goed betaalde baan in combinatie met een doorlopend krediet. Dan kan je de opleiding vervolgens modulair volgen en in moeilijke tijden heb je geld achter de hand.

Niet de makkelijkste route, wel het meest verstandige vind ik.
 
Het is prima dat "Jan en Alleman" tegenwoordig niet meer zo maar kunnen instappen. Er staan immers nog steeds vele afgestudeerde werkloze vliegers aan de rand van een uitzichtloze financiele afgrond. Jammer is wel dat het beroep van vlieger nu is voorbehouden aan de welgestelden danwel vermogenden onder ons. Ongetwijfeld zal een enkeling blij zijn dat het voor het "gepeupel" vrijwel onmogelijk is geworden om een baan op de bok te verwerven maar vele meisjes- en jongensdromen zijn hierdoor wel definitief in rook opgegaan.
 
Last edited:
Jammer is wel dat het beroep van vlieger nu is voorbehouden aan de welgestelden danwel vermogenden onder ons.

Dat klopt : als je al een "baan" krijgt is je salaris tegenwoordig een halve boterham met smeerkaas .
Dan is het wel handig als papae een maandelijkse toelage overmaakt zodat jij pilootje kan blijven spelen.
 
Back
Top