Recent content by steph

  1. steph

    Technische vraag: Elevator Feel Computer

    Goede morgen! Ik heb een nogal technische vraag over een specifiek systeem op de 737. Ik weet niet of de training zó diep gaat, maar er zal vast iemand zijn die me (op weg) kan helpen. Er is op mijn studie (luchtvaarttechnologie) een nieuw project gestart. We moeten in een groepje van zes een...
  2. steph

    Gevaarlijke fles wijn aan boord!!!

    http://avherald.com/h?article=4331ba64&opt=0 Hoe ver kan het gaan? Ik snap dat mensen hier aardig pissed off van kunnen worden. Doet me wel denken aan dit filmpje: xrLghyJ_uQA (vergeet deel 2 en 3 niet!) EDIT: Dit is de tweede keer in vier dagen voor LH...
  3. steph

    Examens 2010

    Jawel, het is weer zover! Het eerste examen van de vernieuwde tweede fase begint morgen. Voor de nieuwsgierigen naar de roosters: VWO HAVO Morgen beginnen we dus met Nederlands (en kunst of bio voor wie dat heeft). Iemand hier last van zenuwen? Of zijn er alleen jongens op airwork. :grijns...
  4. steph

    Samenwerking EPST & INholland

    Goedendag, Dit bericht maakte me erg blij en ik hoop dat iemand anders mij nog blij-er kan maken door te bevestigen dat deze nieuwe combi aankomend schooljaar al zal starten?! Ik geloof dat ik in dat geval eindelijk heb gevonden wat ik volgend jaar wil doen (na het bezoeken van een open- en/of...
  5. steph

    Website

    Mensen, :) Al een tijdje (lees: echt al heel lang...) zit ik te brainstormen over wat er nou mist op het www. Dit omdat ik dit jaar en volgend jaar een eindopdracht moet maken voor informatica. Juist ja, in plaats van een examen. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om iets heel onorigineels te...
  6. steph

    Een verkeersvliegtuig landen

    Goedenavond :biertje: Ik zat me laatst eens af te vragen, zou ik een klein verkeersvliegtuig (en dan dacht ik aan een B737) kunnen landen? Ik ben een doorsnee jongen van bijna 16, nouja doorsnee... Ik heb veel (te veel) uren op FSX doorgebracht, ik vlieg ook online, ben bezig met mijn eigen...
Back
Top