Gevaarlijke fles wijn aan boord!!!

hahahaa die filmpjes zijn echt geniaal!! well done captain, well done.. smooth :))
 
Last edited:
Hey, Towerboy!

Dedicated to Surferboy ;)!


Daarbij: het doel van terroristen is niet perse het vermoorden maar het leven voor ons zo onaangenaam mogelijk maken en alles van ons te ontwrichten. They're doing a pretty good job.
 
Dedicated to Surferboy ;)!


Daarbij: het doel van terroristen is niet perse het vermoorden maar het leven voor ons zo onaangenaam mogelijk maken en alles van ons te ontwrichten. They're doing a pretty good job.

Inderdaad, de terroristen van 9/11 bijvoorbeeld hebben veel meer schade aangericht dan ze ooit hadden kunnen dromen.

Juist daarom denk ik ook soms dat het een spelletje is van mensen hogerop om bepaalde wetten makkelijker te laten doorvoeren, maar ik zal me aluhoedje nu wel afdoen :biertje:
 
Het is aan een fles wijn toch duidelijk te zien of het een bom is of niet!

Kansloze opmerking Steph, kansloze post trouwens.
Cabin crew verdient een lintje voor deze actie. Dit zijn de mensen die opletten en dit zijn de mensen die voor je moeten werken.

Nederlanders zijn het volk wat het minste verstand heeft van beveiliging en er altijd een mening over hebben.
 
Ja, ik heb er inderdaad een mening over. Natuurlijk is het goed dat het opgemerkt wordt, dat geeft aan dat ze erg alert zijn. Maar om ervoor uit te wijken naar een ander vliegveld vind ik overdreven. Ik zou in zo'n geval zeggen: Berg het ergens veilig op waar niemand erbij kan, of denk ik nu te simpel?

Nog over die opmerking: Ik snap je punt, die was misschien iets te ondoordacht.
 
We zijn helemaal gek geworden met z'n allen! Bin Laden lacht zich helemaal gek in z'n grot! Ben ik de enige die 'm dit plezier niet gunt en daarom vindt de beveiligingsmaatregelen moeten verminderen of ben ik gewoon gek?
 
75cc van een een vloeibaar explosief met een detonator onder de kurk is niet om even ergens weg te leggen zodat "niemand erbij kan".
Paar jaar geleden waren er de plannen om vanuit London kisten naar beneden te krijgen met vloeibaar explosief, verstopt in toilet artikelen.
Daar hebben we nog steeds aan te danken dat je maar een heel klein flesje mee kan nemen.

Een reactie op het artikel in de link:

Also bear in mind that aircrew usually has access to security-relevant information that is not available to the general public. This *might* have also contributed to to their decision
 
Last edited:
Back
Top