Recent content by Slobby

  1. Slobby

    When Bottle meets throttle

    Stel je maatje of een collega gaat op een zekere dag naast je zitten en je krijgt het vermoeden dat hij onder de invloed is of nog de naween van de avond ervoor bij zich draagt. Voorzichtig kijk je hem aan en vraagt of hij oke is. "Ja hoor", is het antwoord. Wat doe je? Het onderwerp wordt niet...
  2. Slobby

    Netjets interview

    Hier is een overzicht van de selctie procedure bij Netjets. Tevens wil ik er op wijzen dat er nu ook een hele goede link is naar de kennis bank mbt aanname bij verschillende maatschappijen maar zag dit pas nadit ik dit stukje gescheven had. Ik heb het tevens in het engels gedaan ingeval je een...
  3. Slobby

    Netjet Farnborough of Parijs

    Ik ben uitgenodigd voor een interview en simcheck en verzoek enige recente informatie. Pprune heeft er al meer dan 40 pagina's op staan maar het staat erg verspreid en vaak ook oud matriaal. Tevens aanvullende kennis mbt tot de schriftelijk test word ook op prijs gesteld. Ik ben al in het bezit...
  4. Slobby

    Zwartboek

    Dhr. Cocheret heeft binnen het PNL een zwartboek ontwikkeld. Kan iemand hierover wat meer informatie over geven? Cheers.:radar:
  5. Slobby

    Cityjet Sim Check

    Beste collega's Ben uitgenodigd voor interview en sim check met Cityjet. Indien er mensen zijn die aanvullende infromatie voor mij hebben met betrekking tot het interview en sim check in de 737-200 in Dublin, stel ik dit zeer op prijs. Stephan.
  6. Slobby

    MCC

    Beste Collega's Voor het vliegen van Multi Pilot vliegtuigen moet men tegenwoordig een MCC volgen. Dit is zinvol voor mensen die net van school komen of voor degene die veel single pilot hebben gevlogen. Hoe zit het met vliegers die multi crew vliegen op een single pilot gecertificeerd...
Back
Top