Recent content by sjorske

  1. sjorske

    FAA conversion in de USA? Hoe en wat?

    Dames en Heren, Ik ben komende 2 maanden werkzaam in omgeving Seattle en ik dacht misschien kan ik in mijn vrije tijd een FAA brevet halen. Wie weet komt het ooit nog van pas, en ik ben regelmatig in de USA voor de lol, dus dan is iets huren ook weer wat makkelijker. Is dit makkelijker...
  2. sjorske

    Voor de liefhebber; kamer vrij in STN!

    Menschen! Voor degene die opzoek is naar nog een leuke kamer in STN: Ik ga verhuizen binnen Bishops! Per 1 nov. beschikbaar Kamer in bishops! incl council tax + bills zo'n 330 pond per maand Kunt je huur gewoon cash dokken indien gewenst bij agency op de hoek; (belasting technisch erg...
  3. sjorske

    STN Based

    Mensen! Per 1 maart ben ik STN Based! Tips in's en out's zijn meer dan welkom! De engeland thread heb ik doorgelezen... (ode aan koning lucht) Iemand nog kamertje voor weinig in Bischops S. AVBL? Lijkt me wel wat i.v.m. goede trein verbinding heb dr keertje rondgelopen en ziet r ook wel...
  4. sjorske

    onesixright

    www.onesixright.com Iemand gezien toevallig? echt mooie beelden! Groeten,
  5. sjorske

    Getverdemme...

    Heee kom nou toch, Kom ik net na paar weken pa thuis voor de buis bezoeken, die daar een of ander maf dansen op het ijs programma aan het loeren is; Zie ik daar ene presentator G. J. in een glamour glinster 4-strepen pak staan... Dan zie ik toch nog liever iemand met 5 strepen achter z'n...
  6. sjorske

    Boekje "Ryanair Story"

    Mensen, Ik heb wel s gehoord dat er een boek is uitgebracht van M.O.L. over hoe hij Ryanair heeft opgezet, groot is geworden blablabla... Heb al wat gegoogled etc. maar kan het zo gauw niet vinden. Ik wou het kado doen aan n vriend, vandaar. Iemand enig idee waar ik dit kan...
  7. sjorske

    SET - Rating

    Beste collegues!!! Wie van jullie kan mij vertellen hoeveel uren er minimaal staan voor het halen van een SET (single engine TURBINE) rating in je CPL? Ik heb de JAR-FCL 1 helaas niet thuis liggen:) Groeten en bedankt!:rt:
  8. sjorske

    Selectief luisteren oefening

    Alloha allemaal, Een tijdje terug was er een link te vinden op het PBB betreft t selectief luisteren.... helaas doet deze t niet meer.. Hierzo: een nieuwe voor u allen! http://members.lycos.nl/hgroeneveld/ even lezen wat r precies staat anders krijg je inderdaad een foutmelding in t...
Back
Top