Selectief luisteren oefening

sjorske

New member
Alloha allemaal,

Een tijdje terug was er een link te vinden op het PBB betreft t selectief luisteren.... helaas doet deze t niet meer..

Hierzo: een nieuwe voor u allen!

http://members.lycos.nl/hgroeneveld/

even lezen wat r precies staat anders krijg je inderdaad een foutmelding in t programma zoals beschreven staat,

veel luisterplezier gewenst:D

Sjorske
 
"zodat je de volgende keer voorbereidt bij de luchtmacht kan aankomen!!!"

voorbereidt moet zonder t

dus: voorbereid

:p: :p: :p: :p: :p: :p:
 
en over de test zelf, die heb ik nog niet geprobeerd, ben nu thuis, geen headset.

check hem van de week wel even als ik op m'n kamer ben.
 
Mooi programmaatje, maar ik denk dat je er niet veel aan hebt, want bij de antwoorden staat alles(cijfers en letters van beide oren) door elkaar en er is maar één toon, bij de echte selectieve luistertest hoef je alleen maar de cijfers van één oor op te schrijven, hoge toon is rechts lage toon is links.
 
hehehe lijkt me duidelijk dat je er niet veel aanleg voor heb :-D. de tonen verschillen wel iets... maar wel wat weinig.. en de gegeven antwoorden zijn van het 'juiste' oor.. dus als je alleen de getallen van het gegeven antwoord hebt opgeschreven, heb je ze goed. ik hoopt u hiermee gehelpdt te hebben
 
jczeck said:
hehehe lijkt me duidelijk dat je er niet veel aanleg voor heb :-D.

hmm dan hebben ze op het CML zeker mijn resultaten met die van iemand anders omgewisseld:rolleyes: :grijns:

jczeck said:
de tonen verschillen wel iets... maar wel wat weinig.. en de gegeven antwoorden zijn van het 'juiste' oor.. dus als je alleen de getallen van het gegeven antwoord hebt opgeschreven, heb je ze goed. ik hoopt u hiermee gehelpdt te hebben

idd de tonen verschillen wel, maar mijn headset is ook niet van geweldige kwaliteit, maar je weet na de 2e toon pas wat hoog en laag is. En ik blijf het toch vaag vinden dat de letters er ook tussen staan
:D
 
Kijk maar eens in de programma directory onder sounds....

en klik op "links en rechts" dan zul je t verschil wel degelijk horen... maar idd, bij je PO1 zelf is het verschil een stuk groter,

mzls, sjorske
 
Back
Top