STN Based

sjorske

New member
Mensen!



Per 1 maart ben ik STN Based! Tips in's en out's zijn meer dan welkom!

De engeland thread heb ik doorgelezen... (ode aan koning lucht)

Iemand nog kamertje voor weinig in Bischops S. AVBL? Lijkt me wel wat i.v.m. goede trein verbinding

heb dr keertje rondgelopen en ziet r ook wel gezellig uit.

Groeten!
 
Gefeliciteerd Sjorske,

STN is een gezellige base.

Loop ff de crewroom binnen, daar hangen altijd wel advertenties met kamers aangeboden, of kijk op het intranet zodra je je toeganscodes enzo hebt.

Succes!!

(btw mijn persoonlijke mening... cambridge is stukken beter dan bishops schroothoop, universiteitsstadje met prima vrouwen/flora/fauna/eetgelegenheden/etc)
 
Maar alle nederlanders wonen in Stortford en groep in little dunmow. Ik zou zelf in bishops gaan zitten en een wagen kopen. De trein is oke maar hij gaat niet op alle tijden en er gaat niets boven een wagen!
 
Als je nou in dunmow gaat zitten dan kan je P-koning gezelschap houden bij de maandag/vrijdag en zaterdagevenementen! :D
 
Jo Dudes!

Inmiddels toch in Bishops schroothoop gevestigd stn, road. Idd n.a.v. wat briefjes in de crewroom.
Voor de time being nog ff elke dag
met boemeltreintje no 308 naar de arbeit! Wagen word nog over nagedacht.
M'n NL-kar naar hier rijden, of toch een brikje met het stuur aan de verkeerde kant.

Diana; dit topic mag overigens onder RYR;)

Groeten

Sjorske
 
Ik geloof dat Overload net zn auto naar NL geknord heeft, dus daar ben je laat mee...
Wat ik je wel kan adviseren is een UK auto nemen....2de hands zijn spotgoedkoop, en officieel moet je je NL auto 2x per jaar naar de overkant rijden (voor de verzekering)
En wat handig is dat de poortjes voor de parkeerplaatsen aan de makkelijke kant zitten
 
Ik geloof dat Overload net zn auto naar NL geknord heeft, dus daar ben je laat mee...
Wat ik je wel kan adviseren is een UK auto nemen....2de hands zijn spotgoedkoop, en officieel moet je je NL auto 2x per jaar naar de overkant rijden (voor de verzekering)
En wat handig is dat de poortjes voor de parkeerplaatsen aan de makkelijke kant zitten


Dit soort tips zijn geld waard :nicethread:
 
Is er trouwens ergens een site waar je een beetje op kunt orienteren over kamers in bishop? Zit nu namelijk nog in CRL en zit waarschijnlijk vanaf 1 mei in stn.
 
Unxpected;

Ik zat eerst in HHN en ben gewoon op de jump een dagje naar STN geweest. In de crewroom in STN hangt genoeg op het prikbord. Hoop nummers en adresjes opgeschreven en gewoon de 308 traktor naar bishops gepakt. Opbellen die handel en ter plekke binnenvallen. Geef je ze tenminste niet de kans om de asbakken netjes tussen t fornuis vandaan te vissen voordat jij daar binnen komt. En vervolgens na er 2 weken te zitten je kapot te ergeren.

Nee ik niet, maar heb al genoeg teleurstellingen van anderen gehoord:stapelge:

Groeten en succes ermee!
 
Back
Top