Recent content by rogerrabbit

  1. R

    Recruitment BACF / selectie

    Heeft iemand recente ervaring met het selectieproces van BACF of kennis hiervan? Hoor het graag. Gr. RR
  2. R

    Grading Transavia

    Is er iemand met ACTUELE informatie over de grading van Transavia? Er staat e.e.a. in andere topics maar dat is best wel oud. Ik moet zeer binnenkort de sim in. Graag jullie reactie a.s.a.p.! Gr. RR
  3. R

    NLS klas 26 april 2006

    Hallo allemaal! Graag reacties van mensen die ook in april starten.... Gr. RR
  4. R

    wie heeft een baan wie niet

    Hallo, nog even een vraagje. Zijn hier NLS'ers die mij meer kunnen vertellen hoe lang ze erover gedaan hebben (doen) om een baan te vinden. De NLS zelf geeft een periode van gemiddeld 7 maanden aan. Is dat realistisch op dit moment? Zijn er NLS'ers die bijvoorbeeld al een jaar klaar zijn en...
  5. R

    Vooropleiding bij sollicitatie LM

    Hallo allemaal, heb even een vraagje met betrekking tot je vooropleiding als je gaat solliciteren bij een maatschappij. In hoeverre wordt daar naar gevraagd bij de sollicitatie of hoe belangrijk is het? Zou het nadelig kunnen zijn als blijkt dat je je studie niet afgerond hebt en bent gaan...
  6. R

    Financiering zonder borgstelling NLS

    Hallo allemaal, Graag wil ik volgend probleem even voorleggen. Ik ga begin 2006 starten bij de NLS (NASS reeds met goed resultaat doorlopen). De financiering moet worden afgesloten bij ABN of ING. Abn vraag een borgstelling van een kleine 40000 Eetjes van je ouders. ING wil dat je ouders mee...
  7. R

    en nu? welke school?

    Hallo allemaal, Ik zit met het volgende. Ben een paar weken terug afgewezen bij de KLS op basis van mn grading. Nu ben ik verder aan het kijken bij andere vliegscholen. Denken jullie dat de NLS nu de beste optie is? Of heeft iemand ervaring met de LLS? Graag reactie.
Back
Top