Recruitment BACF / selectie

Vrijdag om middernacht sluit de procedure. Weet niet hoeveel animo er is maar ik kan me voorstellen dat het dan ook nog wel even duurt voor de keuze voor een gesprek gemaakt is?
 
Vrijdag om middernacht sluit de procedure. Weet niet hoeveel animo er is maar ik kan me voorstellen dat het dan ook nog wel even duurt voor de keuze voor een gesprek gemaakt is?

Idd. Net gehoord dan er een paar dagen geleden al 700 f/o aanmeldingen waren voor 12 jobs.
 
Last edited:
Idd. Net gehoord dan er een paar dagen geleden al 700 f/o aanmeldingen waren voor 12 jobs.

Dan is het fijn te weten dat jij een goed woordje doet voor ons nederlanders haha!
Maar bij die 700 aanmeldigen zullen wel rated embrear vliegers zitten al? Ik neem aan dat die voorkeur hebben?
 
Gister is er een standaard e-mail gestuurd naar alle sollicitanten met eventuele selectiedata.
Dutchbird: 12 posities? Met 700+ sollicitanten zal het een bijzonder kleine kans zijn. We zullen het zien... Kan iemand informatie verstrekken vwb selectie process?

Alvast bedankt.

Mvg,

Torque
 
8,9,10,11 November. Als je niet kan op deze data moet je voor vrijdag 29okt. 17.00 even bellen met de HR afdeling.

Ik denk dat als je niet kan dat je op de lijst komt voor eventuele kandidaten voor een eventuele selectie volgend jaar. Flinke gok dus.
 
Ik denk dat als je niet kan dat je op de lijst komt voor eventuele kandidaten voor een eventuele selectie volgend jaar. Flinke gok dus.

Juist, en om even een kritische noot te plaatsen. Als je op selectie mag komen, dan moet men daar mijn inziens vrij voor vragen/nemen!

Ik acht de kans klein om als cadet te worden uitgenodigd voor de selectie, maar who knows what happens?!

Regards,

Torque
 
Ik heb het mailtje wel gehad. Het is alleen nog geen definitieve uitnodiging dus ik ben benieuwd of iedereen die op de data kan, uitgenodigd wordt, of dat er dan weer een selectie uit de overgebleven wordt gemaakt.

Ik ben trouwens non-rated, low-houred & ik ben pas begin november klaar met mijn ATPL opleiding:p!
 
niks gehoord, zit te wachten op het mailtje dat ze verder kijken maar me bedanken voor de moeite haha. Op pprune stond dinsdag al dat ze de laatsten zouden bellen die dag dus helaas. Heb nog niet gehoord van buitenlanders die worden uitgenodigd inderdaad
 
Back
Top