Recent content by Erikkk

  1. E

    Nederlands diploma vergelijkbaar met ?

    Ik heb even een vraag over met welke Engelse diploma's je de Nederlandse diploma's kan vergelijken. Als je dit bijvoorbeeld bij een opleiding ziet staan. 5 x GCSEs at Grade C or above including Maths, English and a Science (single or dual award) and either • 3 x A-Levels or academic...
  2. E

    CTC Aviation en EPST

    Vandaag is aangekondigd dat EPST nu met CTC Aviation gaat samenwerken ipv CAE Oxford, zoals ze vroeger ook hebben gedaan, aldus hun Facebook pagina. Hoe denken jullie hierover? Is dit een verbetering? Geeft dit een beter toekomst perspectief als student?
  3. E

    Vraag over baan

    Hallo, Ik heb even een vraagje. Ik hoorde laatst een verhaal waaraan ik twijfelde of het zo gaat in de realiteit, maar ik wil het toch even navragen. Het gaat over het volgende. Stel je hebt een paar jaar gevlogen bij Ryanair en je wilt opzoek naar iets anders. Je gaat als voorbeeld...
  4. E

    Vraag over aanname baan.

    Hallo, Ik zit eigenlijk een beetje met een vraag. Ik heb al geprobeerd te zoeken maar kon het antwoord niet precies vinden. In deze tijd is het niet al te gunstig om te beginnen met een vliegopleiding. Ik weet als je dat wel zal doen, dat je je dan rekening moet houden dat als je een baan...
  5. E

    Pfeiffer

    Hoi, Ik zat me af te vragen, of als je op mijn leeftijd of eerder, ben nu 15, als je dan pfeiffer hebt gehad, mag je dan nog piloot worden? Het blijft namelijk wel altijd bij je... Wordt je daarop getest? Groeten, Erik
Back
Top