Nederlands diploma vergelijkbaar met ?

Erikkk

New member
Ik heb even een vraag over met welke Engelse diploma's je de Nederlandse diploma's kan vergelijken.
Als je dit bijvoorbeeld bij een opleiding ziet staan.

5 x GCSEs at Grade C or above including Maths, English and a Science (single or dual award) and either
• 3 x A-Levels or academic equivalents at BBC or higher, or

Ik heb al op internet gezocht, maar ik kom er niet precies uit. Moet je nou HAVO of VWO hebben gedaan wil je aan deze eisen hierboven voldoen? En kan het ook nog zo zijn dat je met HAVO en met bepaalde cijfers aan deze eisen voldoet?

Wie weet het!

Erik
 
Ik heb even een vraag over met welke Engelse diploma's je de Nederlandse diploma's kan vergelijken.
Als je dit bijvoorbeeld bij een opleiding ziet staan.

5 x GCSEs at Grade C or above including Maths, English and a Science (single or dual award) and either
• 3 x A-Levels or academic equivalents at BBC or higher, or

Ik heb al op internet gezocht, maar ik kom er niet precies uit. Moet je nou HAVO of VWO hebben gedaan wil je aan deze eisen hierboven voldoen? En kan het ook nog zo zijn dat je met HAVO en met bepaalde cijfers aan deze eisen voldoet?

Wie weet het!

Erik

Zoals NazgulAir zegt, even contact opnemen met de nuffic... Zij kunnen je Nederlandse diploma omzetten naar een variant die in de UK geaccepteerd wordt. Ze kunnen je vast ook advies geven mbt de A-levels...
Het puntensysteem is hier in ieder geval erg anders dan in Nederland..
 
Back
Top