Recent content by Djanello

  1. Djanello

    NLR zoekt (f)atpl'ers

    Voor degenen die het leuk vinden eens deel te nemen aan een onderzoek van het NLR. De vergoeding is 200E voor een week instrumenten dragen en een dag op het NLR. Oproep deelnemers voor studie naar pilot fatigue Het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium (NLR) zoekt vliegers met een...
  2. Djanello

    Duits typen

    Hoe typen jullie duitse stukjes tekst op een computer? Hiermee bedoel ik alle umlauts, ringel s'jes etc. Ik heb hier geen duits toetsenbord en doe bijv. in Word aldoor heel omslachtig de 'alt + i', s voor het invoegen van symbolen. Dit duurt echter eeuwen. Weet een van jullie een handigere manier?
  3. Djanello

    737 Trainining offer

    Ik kreeg net deze aanbieding in de mail van een training organisation: We have been approached by a third party about a flying opportunity flying the Boeing 737. We have at this stage only been asked to gauge the level of interest out there. This 3rd party are in negotiations with an airline to...
  4. Djanello

    Eurowings, Germanwings & TUIFly

    Vanaf pilotjobsnetwork: Kan iemand dit bevestigen?
  5. Djanello

    Vraag aan beroepspiloten: Max. aantal vluchten per maand?

    Wat is het maximum aantal vluchten dat je ooit hebt gemaakt in 1 maand? (apart gelogd in je logboek?) (Ik heb de info nodig voor een klein projectje waar ik mee bezig ben) p.s; excuses voor het verkeerd plaatsen van dit topic :biertje:
  6. Djanello

    Idee voor financiering opleiding?

    Er kwam laatst een idee opzetten waarvan ik me afvroeg in hoeverre dat haalbaar is: Dit geldt vooral voor havo/vwo mensen die nog een vervolgopleiding moeten kiezen en problemen hebben met het rondkrijgen van de financiering van de opleiding tot piloot: Banken vragen een zekerheid voor het...
  7. Djanello

    Welke school is dit?

    Welke school werkt samen met randstad op de aanbieding die onder vacature nr. 'S_16480 ' op hun website gevonden kan worden?
  8. Djanello

    COMPASS Resultaten

    Naar aanleiding van de resultaten die ik her en der hoor wil ik graag even een overzicht van de resultaten die op deze test gehaald wordt. Zou iedereen die deze test gedaan heeft even het resultaat hier neer willen zetten? De reden hiervan is dat ik wil weten wat eigenlijk het echte gemiddelde...
Back
Top