COMPASS Resultaten

Djanello

New member
Naar aanleiding van de resultaten die ik her en der hoor wil ik graag even een overzicht van de resultaten die op deze test gehaald wordt. Zou iedereen die deze test gedaan heeft even het resultaat hier neer willen zetten?

De reden hiervan is dat ik wil weten wat eigenlijk het echte gemiddelde is. Officieel is dat 24, maar ik hoor zelden dat iemand dat daadwerkelijk scoort?
 
M'n eigen score;

Control 7
Slalom 5
Memory 7
Math 6
Orientation 6
Taskmanager 6
____________________
Total 37
 
comp

comp

ik had 40 pnt
24 is toch het minimum dat je moet scoren om door te mogen en niet het gemiddelde?!

gr
 
Ik heb hem intussen ook voor de kls mogen doen en de resultaten mogen horen;

control 7
slalom 7
memory 5
math 7
orientation 6
taskmanager 7

Dat is een verbetering van 2 punten ten opzichte van de epst test, en ik heb ondertussen overal behalve op de orientation een 7 gehaald. :D

Ik geloof echt niet meer dat 24 gemiddeld is. Misschien gemiddelde van bevolking, maar niet gemiddelde van degenen die piloot willen worden.
 
Djanello said:
Ik heb hem intussen ook voor de kls mogen doen en de resultaten mogen horen;

control 7
slalom 7
memory 5
math 7
orientation 6
taskmanager 7

Dat is een verbetering van 2 punten ten opzichte van de epst test, en ik heb ondertussen overal behalve op de orientation een 7 gehaald. :D

Ik geloof echt niet meer dat 24 gemiddeld is. Misschien gemiddelde van bevolking, maar niet gemiddelde van degenen die piloot willen worden.

Hoe heb jij die resultaten gekregen? Ik kreeg geen uitslag, of heb je het gevraagd ofzo? Geld dat ook voor de uitslag van de GVSS of krijg je die bij de COVA?

Immortal
 
van de GVSS krijg je nooit de precieze uitslag; alleen indicaties over wat er gepresteerd is. Dat zal dus altijd een beetje onduidelijk blijven.

Voor wat betreft de compass; die test uitslagen heb ik achteraf bij het IAP opgevraagd. Ze zijn na afloop van de selectie verplicht deze vrij te geven wanneer er naar gevraagd wordt.
 
Nee, niet meer. De KLS had de COMPASS test als test, maar gebruikt hem tegenwoordig niet meer.
Marc: Gebruikt de KLu uberhaupt een COMPASS test...?
 
MarCenelson: Gebruikt de KLu uberhaupt een COMPASS test...?

Nee, maar had vaag gehoord dat sommige scholen de resultaten van de klu ook best wilde gebruiken voor bijvoorbeeld fase 1.

Bijv EFTO, ik ben bij de klu tot de sim gekomen. Ben bij flight F afgevallen. De EFTO wou me aannemen als ik 2x half uurtje gingen vliegen (waar ik volgens hun voor 100% door heen zou komen) en de medische test. D.w.z. geen fase1, geen 6x half uur vliegen en geen praatje-pot met psycholoog. Nu staat deze opleiding volgens dit forum niet goed aangeschreven, er zou dus wel een addertje onder het gras zitten..

Ga 8 maart ook voor fase 1 bij EPST. Mijn vraag was of iedereen door is met bovenstaande gegevens, zie bijv. ook een 3 voor math bij SadaTay staan. Is dit wel goed genoeg, of kijken ze alleen naar de totaal behaalde punten.
 
Ze kijken niet alleen naar het totaal aantal punten. Volgens mij zijn er geen harde randvoorwaarden, behalve dat je minimaal 24 punten moet hebben. Echt: bij meerdere 3en wordt het twijfelachtig. Een 1 of 2 maakt het heel lastig om nog door te gaan
 
Ze kijken niet alleen naar het totaal aantal punten. Volgens mij zijn er geen harde randvoorwaarden, behalve dat je minimaal 24 punten moet hebben. Echt: bij meerdere 3en wordt het twijfelachtig. Een 1 of 2 maakt het heel lastig om nog door te gaan


Een 1 of 2 is exit dacht ik... :passed:
 
Een 1 of 2 is exit dacht ik... :passed:

Oke, maar als ik het goed begrijp beschik je niet over de basis van bijv. wiskunde als je een 1 of 2 haalt. Ik weet niet op wat voor schaal dit is. Zal wel 1 t/m 10 zijn. Dan vind ik het nog meevallen dat je alsnog een 3 mag halen wat naar mijn zeggen ook al super laag is.
 
Back
Top