Recent content by 180backtrack

  1. 180backtrack

    einde 'vakbond' BALPA?

    http://www.bbc.com/news/business-40459532 Wat moet er nog gebeuren voordat BALPA eindelijk eens een keer echt haar tanden laat zien richting Walsh?? Afgezien van het lijdzaam (moeten?) accepteren dat je werkgever een partner inhuurt en daarmee een stakingsrecht (uiteindelijke het enige en...
  2. 180backtrack

    Te Koop: Sennheiser HMEC 45 - KA

    Te Koop: Sennheiser Noisegard HMEC 45 - KA inclusief profesionele adaptor Headset is +/- 500 uur gebruikt en is in uitstekende staat. Te gebruiken in general aviation als in de professionele luchtvaart (B737, F50, F70 etc). Vraagprijs 350 EUR. (nieuwprijs +/- 600 EUR)
  3. 180backtrack

    De uitdagingen van Turkish...

    De 2016 H1 cijfers van Turkish zijn bekend. Ondanks $200M lagere brandstofprijzen een netto verlies in het eerste halfjaar van $647M tegenover een winst van $400M in H1 2015. Er was sprake van grote capaciteitsuitbreiding, desalniettemin zijn de inkomsten significant gedaald. Gevolgen van de...
  4. 180backtrack

    Evacuate aircraft?

    “Passengers disembarked through stairs and were transported to the terminal building by bus. Passengers will be transferred to another aircraft which is expected to depart for Milan later today,” the statement added. Hoeveel van je vliegtuig moet in brand staan voordat je gaat evacueren en hoe...
  5. 180backtrack

    Well done Norsk Flygerforbund!

    http://www.thelocal.no/20150310/norwegian-strike-over
  6. 180backtrack

    .

    edit dubbele post..
  7. 180backtrack

    Gezocht: A320 sim (MCC/TQ) partner.

    LS, Een maatje van mijn wil graag op korte termijn een A320 MCC + TQ doen bij FSC. Er is plek, echter geen sim partner. Wie wil hem ook gaan doen en zoekt ook nog een maatje? Mocht je interesse hebben, kun je mij dan een PM sturen, ik breng je dan met hem in contact. Grt
  8. 180backtrack

    Murphy, the new kid in town (fanpagina)

    Het spel 'wie ben ik' is weer begonnen!!! Een krat bier cadeau op de airwork bbq voor degene die de identiteit van Murphy weet te achterhalen. Troostprijzen zijn er voor zijn TQ, werkgever en leeftijd. Maar ook als je gewoon iets leuks over Murphy hebt te vertellen kun je dat hier kwijt. And...
  9. 180backtrack

    HMRC..help wanted

    Blijkbaar moet ik ook geloven aan de inmense papierwinkel en ondoorzichtige rekenmodules van de HMRC. Nu ben ik al zover gekomen dat ik voldoe aan de eisen vwb Non residence, echter krijg ik nu het verzoek om mijn dutytime voor UK en non UK te gaan opsplitsten..en hier begrijp ik dus geen *****...
  10. 180backtrack

    WET runway vs BA

    Vraag: ATIS van een airport geeft aan: runway "WET WET WET" of je krijgt te horen RA, SHRA, of andere precipation etc Hoe gaan jullie hiermee om ten aanzien van bijv crosswindlimitaties. Ons AOM geeft aan dat we ook voor een natte baan BA als GOOD mogen veronderstellen zolang de baan maar...
  11. 180backtrack

    Actuele rentetarieven

    Ook voor mij is weer de tijd gekomen om mijn lening opnieuw vast te gaan zetten. Heeft iemand hier dit ook recentelijk gedaan en/of weten mensen een goede aanbieding. Heb begrepen dat momenteel ABN-Amro en Friesland bank aan stunten zijn met de tarieven. alle info is welkom alvast bedankt!
  12. 180backtrack

    NLS'ers easyJet

    het zijn er 19 inmiddels.. Heb Newcastle en Glasgow al voorbij horen komen.
  13. 180backtrack

    Oops...

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/northern_ireland/4857962.stm
  14. 180backtrack

    Gemeenteraadsverkiezingen 7 maart

    Als het aan een groot aantal lokale gemeentepartijen ligt, wordt met name de kleine luchtvaart de nek om gedraaid dmv het sluiten/inperken van de (lokale) vliegvelden in NL. Een aantal idioten willen bv van het mooie Vliegveld Hilversum een natuurgebied maken. Laat dit alles niet gebeuren en...
  15. 180backtrack

    Duits kenteken

    Aan welke voorwaarden moet je voldoen om met Duits kenteken in NL te mogen rijden. Woon en werk in Duitsland, maar sta daar niet ingeschreven. Auto staat overigens niet op mijn naam. alvast bedankt
Back
Top