Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
Gefeliciteerd allebei! Het is veranderd in de SvZ. Ook Colicab2k staat er nu bij, samen met LuukSkywalker.
 
Ik doe zelf geen selectie, superfa. Ik heb zo mijn redenen om hiermee te wachten. Later kom ik hier misschien nog wel op terug, who knows.
 
Ik had mijn intake test op 11 okt (tegelijk met joost / kevin). Toen ik thuis kwam heb ik hier geregistreerd, vanavond mijn approval gekregen. ^^

Iig ik had 2 foutjes en mag door naar de GVSS op 5 december, helaas geen sinterklaas vieren dit jaar :D
 
Ach misschien heb je aan het eind van de GVSS wel een veel mooier cadeau:grijns:

Winds,

WvdB
 
Gister ook de intake gehaald :)


GVSS intake met maar één fout positief gehaald! Ik mag 17 december voor de GVSS zelf...
Ik zie dat jij diegene was die aan zweefvliegen doet, ik dacht dat je de gvss veel eerder had? (of dat was iemand anders)
 
Last edited:
Er staat een fout in de stand van zaken

KMA, 9 Oktober 2006 1 KLu:

moet zijn 2 Klu
en we zijn tevens tegenwoordig EMVO
 
Troll, is iedereen van KMA, 9 oktober 2006 door naar EMVO? ( Van degenen die in de SvZ staan heb ik het over dan )

En inderdaad, veel succes, en plezier natuurlijk ;).
 
Gister ook de intake gehaald :)



Ik zie dat jij diegene was die aan zweefvliegen doet, ik dacht dat je de gvss veel eerder had? (of dat was iemand anders)


Ik ben inderdaad diegene die aan zweefvliegen doet op Soesterberg. Het was die andere jongen die 14 november al mag!! Later belde ze me van het Planbureau op dat het nog later wordt, ze hadden me bij de Frasca ingedeeld ipv de ALSIM, dus het wordt 17-12 ipv 12-12...
 
@ Marty je kunt me schrappen uit de lijst van 15 aug want k ben gestopt met de opleiding.

Grote vraag van jullie is natuurlijk waarom... ;) Kort maar krachtig ik heb (nog) te weinig aanleg voor officier.
 
@ the_pilot:

dat is klote,kom je zover,moet je alsnog stoppen... wat nu? later nog eens proberen? of andere studie/werk?
 
Ja ik kan het later eventueel nog proberen, omdat ik zelf heb besloten om te stoppen (dus niet door de commissie).

Ik ga nu weer door met de studie waar ik mee bezig was (Luchtvaart&Ruimtevaarttechniek in Delft). Na m'n bachelor ga ik misschien de burgerluchtvaart proberen.

Althans, dat is het plan op dit moment :p
 
Troll, is iedereen van KMA, 9 oktober 2006 door naar EMVO? ( Van degenen die in de SvZ staan heb ik het over dan )

En inderdaad, veel succes, en plezier natuurlijk ;).

Bedankt!
Ook jij Diana.

De EMVO bevalt tot nu toe wel. :cool:

Ik weet niet precies wie wie is in de SvZ maar ik gok er op dat die mensen ook mee zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top