Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.

Marty

New member
Het is weer zover, een nieuw deeltje in de Stand van Zaken!

Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:


Huidige SvZ


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

EMVO in 2007


EMVO, 13 Augustus 2007:

KMA, 9 Oktober 2006 1 KLu:

KMA, 5 Februari 2007 3 KLu:

KMA 15 augustus 2007:


KMA 8 oktober 2007:


KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


Bezig met selectie voor vlieger:


KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
Goedgekeurd, wachtend op plaatsing
  • -

 
Last edited:
Ik ga vandaag maar is een koptelefoon aanschaffen, dan kan ik de selectieve luistertest uit de kennisbank oefenen.. Ben benieuwd hoe ik dat er vanaf breng :)

Wordt er tijdens de test ook gekeken hoe goed je kan luisteren? Of je dus ook zachtere en hogere tonen hoort etc.. een gewone gehoortest zeg maar..
 
De test om je oren te controleren op hoe goed ze zijn krijg je bij VMO1. Daarbij krijg je verschillende hoge en lage tonen te horen waarbij je op een knopje moet drukken als je het hoort. Bij PO1 hoor je alleen een duidelijke hoge of lage toon van te voren en daarna de reeksen.
 
Daar zal dan wel hetzelfde voor gelden aangezien jullie op dezelfde datum stonden.
Zodra je een datum weet verander ik het even.

@Boer, klopt, ik had je er bijgezet aangezien ik dacht dat je nog bij de KLu vloog.
 
Hallo. Ik ben nieuw op het forum. Ik lees al een paar jaar mee, maar dit is mijn eerste post. Ik ben ook bezig met de selectie voor officier vlieger en heb 1 oktober VMO 2.
 
Dat schiet al op! Als het allemaal goed gaat duren jouw selectierondes niet meer zo lang dus.

Welkom op het forum!
 
M'n PVS is uitgesteld.. a.s. Zondag moet ik even bellen. Hoe zit het met Vlieger1986??
`

Ik werk vanochtend wakker van de regen...dus had al een flauw vermoeden dat pvs/en er de komende paar dagen niet in zou zitten!! en wat was het geval, uitgesteld en net zoals PHO ook zondag bellen. PLEASE GIVES US A CLEAR SKY!!!
 
Hoi, ik ben nieuw op het forum, ik heb morgen mijn PO1 voor officier vlieger, dus wens mij geluk.
 
Hallo Black Hawk ;)
Voor dat je morgen gaat is het misschien handig om de kennisbank hier op deze website door te spitten, voor zover je dat nog niet gedaan had.

Succes morgen!
 
Geslaagd, ik vond het niet zo moeilijk aangezien ik heel veel game, maar was wel jammer dat de helft is gezakt. Nu voorbereiden op intake GVSS!
 
Gefeliciteerd man!

Denk je dat je door game ervaring veel voordeel hebt bij de 3d test?
Ik gebruik mijn voeten niet zo vaak met gamen, maar opzich heb je wel een punt natuurlijk ;)

Hoe was de luistertest?
 
Gefeliciteerd UH-60!

ik heb morgen al de intake voor de GVSS, kan het boekje nu onderhand wel dromen dus moet lukken :D

Zal het uiteraard laten weten hoe het gegaan is!

ik zou deze eerst de 6e krijgen, maar omdat ik een verkeerd boekje had gekregen en zelf op vakantie was hadden ze me een week extra gegeven om te leren.
 
Gefeliciteerd UH-60.

De intake is niet zo heel moeilijk als je goed geleerd hebt, niet te vroeg juichen natuurlijk. Maakte me er van te voren, wat achteraf bleek, te veel zorgen om. Heb erg veel zin in GVSS. De UvA laat me nog weten of ze GVSS 'bijzonder' genoeg vinden dat ik een werkgroep mag missen. Zo niet dan ben ik heel toevallig ziek voor de mensen op de uni.

Succes morgen Alias.
 
Gefeliciteerd man!

Denk je dat je door game ervaring veel voordeel hebt bij de 3d test?
Ik gebruik mijn voeten niet zo vaak met gamen, maar opzich heb je wel een punt natuurlijk ;)

Hoe was de luistertest?
Ik denk dat gamen wel belangrijk is, want het lijkt wel een beetje op de test. Ik zelf speel vooral FPS's (First Person Shooter). En over de luistertest hoef je je geen zorgen om te maken, die vond ik namelijk het makkelijkst. Veel succes allen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top