Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
@ visch. Dat is moeilijk te zeggen denk ik, ik had mijn uitnodiging ook rond die tijd gekregen, dus misschien kun je binnekort al vliegen.

Ik heb vandaag de pvs afgerond. Na 4 vluchten vonden ze het al mooi geweest. Dus het was
of extreem slecht, of heel goed. Over een week hoor ik het.

werd gisteren gebeld of ik dinsdag kon komen :) nu alleen nog hopen op mooi weer, moet maandagmiddag TTC bellen...
 
zij stellen dat een militair officier niet binnen 6 maanden kan worden gevormd.

Lukt ze op het KIM anders aardig, en dan niet binnen 6 maanden, maar binnen 6 weken. ;)

Hier op Curaçao is het trouwens erg mooi weer en we beginnen binnenkort op de tweemotorige twinstar. De Schweizer 330 hebben we allen positief afgerond. Helikopter vliegen is gaaf! :cool:

PS. Hebben ze weer plekken voor TACCO's waar je direct op kunt solliciteren?
 
PS. Hebben ze weer plekken voor TACCO's waar je direct op kunt solliciteren?

Nog niet, maar binnen een paar maanden zal dat wel mogelijk zijn.. Er komen namelijk volgend jaar een aantal vacatures bij voor TACCO (locatie Nederlandse Antillen).. Er wordt alleen nu nog gekeken naar de selecties die moeten worden doorlopen en de eisen waaraan moet worden voldaan...dus dat kan nog even duren. Maar dit werd me verteld op t CML na mn GVSS.
 
waarschijnlijk zal dat geen aparte TACCO carib worden, m.a.w., je zal eerst tacco lynx moeten halen voordat je richting carib gaat. TACCO carib zou veel te eenzijdig worden en past niet in het nieuwe personeelsbeleid waarbij je maar max 5 jaar op een plaats (stoel) mag zitten (streven is max 3 jaar). De nieuwe tacco stoelen worden nu ook gevuld met huidige lynx tacco's.
suc6 verder
 
Diana, graag een lock voor dit topic. Mensen die hun bericht kwijtwillen, doe dit aub in Deel 21.

Danku!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top