Stand van Zaken Deel 20

Status
Not open for further replies.
Ik heb even nagebeld en er word inderdaad alleen nog maar met de alsim gevlogen...Deze weken zijn nog een aantal groepen op de frasca en daarna is het over met de frasca...

Ik kijk er naar vooruit :grijns:


Haha ik heb er ook superveel zin in !
 
@ Troll Veel succes de komende weken en wees niet bang je hoeft ons niet al te lang te missen want wij komen over een aantal weken ook jullie kant opgevlogen! ;) :airforce:
 
Vandaag PO-1 gehaald!! Ik behoorde tot de 5 (van de 17) gelukkigen. 18 Oktober Intake GVSS, ik heb het nieuwe boekje al meegekregen (dus voor de Alsim).
 
Waren jullie dat trouwens, die laatst met een cougar even aan kwamen waaien?

In ieder geval veel succes/plezier op woensdrecht!

Ja dat waren wij :airforce:
Als toefje slagroom op een geslaagde eindoefening; extractie met een Cougar.
 
2 Klu oktober 2006, gefeliciteerd namens 1 klu augustus 2007.
Nog bedankt voor het innemen van ons kamp ;) en succes met de VTO-en
 
whahah ja.

1 dag op bivak en DAN al op 'uit' staan. :grijns:
Veel succes en plezier op de komende bivaks!
 
Helaas helaas, na D ontkoppeld. Waren nog maar 3 over van de 6 toen ik weg ging. Zal me niet veel verbazen als er maar 1 of 2 overblijven. Ah well, nu verder met de studie dus het is niet zo'n ramp.
 
Balen zeg!

Ook al is het geen ramp, jammer is het wel! Succes met de studie dan maar ;-)

Groeten!
 
vandaag mn FAM gehaald, viel erg mee! ondanks dat ik niet heel erg hard getraind had... mag pas 10 dec. naar het CMH omdat ze het daar zo druk hebben, beetje balen. zoals het er nu naar uitziet, als ik mn PVS ook haal, mag ik mei eindelijk beginnen op het KIM!
 
zijn er mensen hier, die al begonnen zijn met de PVS terwijl ze op de uitslag van het VMO2 wachten? Ik heb namelijk 1 okt mijn VMO2 gehad, en 8 okt de FAM. Nou moet ik eerst wachten op de uitslag van het Cmh, voordat ik een afspraak kan maken voor de PVS. Is dit altijd zo?

Groeten
 
Als het goed is wordt de afspraak voor je gemaakt met het TTC en je krijgt hiervoor een brief. Bij iedereen is het verschillend, de een begint wel zonder uitslag en de ander weer niet dus het wil niet veel zeggen.

Winds,

WvdB
 
Ik geef toe, het verdient duidelijk geen schoonheidsprijs met 4 fouten maar de intake van de GVSS is wel geluk.

3 December mag ik op voor de GVSS dus ik hoop dat sinterklaas een keer vriendelijk is dit jaar;). Ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen!:duh:

Groeten!
 
zijn er mensen hier, die al begonnen zijn met de PVS terwijl ze op de uitslag van het VMO2 wachten? Ik heb namelijk 1 okt mijn VMO2 gehad, en 8 okt de FAM. Nou moet ik eerst wachten op de uitslag van het Cmh, voordat ik een afspraak kan maken voor de PVS. Is dit altijd zo?

Groeten

het enig wat ik weet is dat je nog niet mag beginnen aan je PVS als je je VMO-2 nog niet gedaan heb (baal ik op dit moment erg van) of je aan je PVS mag beginnen als je alleen nog op je uitslag moet wachten weet ik niet

hoe vaak moest jij eigenlijk terugkomen naar het CMH? of kon alle onderzoeken in een keer gedaan worden?
 
Ik heb gelukkig alles in 1 dag kunnen doen. De uitslag kon alleen nog wel 4 weken gaan duren, dus het lange wachten is nou aangebroken.
 
Hey Kevin en de rest ook natuurlijk ;)

Zit hier alweer in t hoge noorden. Intake gehaald 1 foutje (bij dalen de hoogte aflezen om de 30 sec. en niet om de 10 zoals ik eventjes dacht :p:)

Ik heb de GVSS van 5 t/m 7 november aanstaande. Dus lekker snel!! En ik hoef dan natuurlijk pakjesavond niet te missen :haha:

Nog meer mensen die 5 november heen gaan??

Groetjes
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top