Opleiding Aviation op HvA, 2007

Ik heb me ook ingeschreven voor de Aviation Studies!
Van de week naar IB-Groep en HvA gebeld waar m'n spullen en informatie bleef...
Bleek dat de IB-Groep dit niet goed had doorgegeven. Nu kreeg ik dus wel OV-Kaart en Studie financeering maar hoefde geen studie te volgen :p: .
Nu toch maar los van IB-Groep (die 4 weken achterstand hebben) via de HvA ingeschreven.
Ik las hier boven dat er de 22e iets van introductie is? Kan iemand mij nog meer informatie doorsturen (zo veel mogelijk) want ik weet nog helemaal NIKS, behalve dat ik de 27e er moet zijn.
Eerst wil ik deze opleiding dus volgen (GEEN Stella) en wanneer ik hem met succes heb afgesloten wil ik het bij de KLS proberen.
 
Hey, ik zal ff in de brief kijken voor je die ik gehad heb. Als het goed is krijg je ook een brief voor de intro....

P.S. Geen Flight dus voor je DownBurstX?

@ Papa Hotel: Idd ja: 50% houdt er al snel mee op ja....

@ Dmp.cc: Ga je Flight/Engineering/Management doen?
 
@ DownBurstX:biertje:

Dit stond in de brief: Op woensdag 22 augustus start de introductie om 09:30 uur in het Auditorium (1e etage) van het gebouw Leeuwenburg. Op deze dag ontvang je informatie over de start van het studiejaar, je studiegids en rooster. Je krijgt een rondleiding, projectgroepen worden bekendgemaakt en maak je kennis met de docenten en medestudenten.

Indien je niet aanwezig kan zijn moet je dit doorgeven aan bedrijfsbureau-techniek@hva.nl en vergeet niet je opleiding te melden.

PF
 
ik heb me op het laatste moment aangemeld voor aviation, ga dit nog een half jaar studeren voordat ik word aangenomen in maart bij de nls :D

was toch bang als ik ging werken oid dat ik uit mijn leerritme zou raken en dat zou nou niet bepaald ten goede komen ;)
 
Wat je zegt Kaasboer!

Weer een record aantal 1e jaars wat er weer binnenkomt.... Ben benieuwd of de pcs bij AVI ook echt voor AVI-studenten zijn haha... Lang leve de laptop ;)

Ze mogen van mij die lelijke gigantische A380 poster wegdonderen en een groot bord met de tekst "Alleen AVI (en lekkere MIM-ers)" ophangen. Ik had ook een laptop maar met mijn geweldige hand-oog coordinatie uit mijn poten laten donderen. Nu functioneert ie alleen nog als PC.
 
Ze mogen van mij die lelijke gigantische A380 poster wegdonderen en een groot bord met de tekst "Alleen AVI (en lekkere MIM-ers)" ophangen. Ik had ook een laptop maar met mijn geweldige hand-oog coordinatie uit mijn poten laten donderen. Nu functioneert ie alleen nog als PC.

Ik heb van de week een mooie Zepto 6224W besteld. Hij is zo snel dat ik mijn gewone pc de deur uit gooi. :rt:
 
Ik ga ook dit jaar beginnen aan aviation alleen mis de introductie + 1e schooldag door vakantie... Mis ik veel belangrijke dingen? Heb me ook aangemeld voor kls, omdat eigenlijk toch het liefst zo snel mogelijk begin met vliegopleiding ipv technische. Mensen die naar introductie feest gaan 30 augustus in power zone ?
 
Ik ga ook dit jaar beginnen aan aviation alleen mis de introductie + 1e schooldag door vakantie... Mis ik veel belangrijke dingen? Heb me ook aangemeld voor kls, omdat eigenlijk toch het liefst zo snel mogelijk begin met vliegopleiding ipv technische. Mensen die naar introductie feest gaan 30 augustus in power zone ?

Je zal inderdaad wel wat missen, de eerste paar dagen zal dan wel wennen zijn, maar daarna ben je zo weer bij.
Ik heb een kaartje gekocht voor het feest in de Powerzone :p: . Je moet je wel inschrijven voor de 17e (vandaag dus). Het kan ook via de website: http://www.asva.nl/kersvers/
 
Ik ga ook dit jaar beginnen aan aviation alleen mis de introductie + 1e schooldag door vakantie... Mis ik veel belangrijke dingen? Heb me ook aangemeld voor kls, omdat eigenlijk toch het liefst zo snel mogelijk begin met vliegopleiding ipv technische. Mensen die naar introductie feest gaan 30 augustus in power zone ?

Tsja, of je veel mist. Het projectwerk begint gelijk, dus het kan zijn dat je dan de kennismaking met je groep wat later moet doen. Maar het is geen ramp. Alleen wordt er tijdens de intro wel veel zinvolle info gegeven....

Gr Edwin
 
Zou iemand me alsjeblieft kunnen inlichten over de introweek verder nog? ik heb mezelf nl op het laatste moment aangemeld en ik krijg waarschijnlijk te laat een brief nog waarin het uitgelegd staat.

Alvast bedankt,

Groeten,

Nick
 
Zou iemand me alsjeblieft kunnen inlichten over de introweek verder nog? ik heb mezelf nl op het laatste moment aangemeld en ik krijg waarschijnlijk te laat een brief nog waarin het uitgelegd staat.

Alvast bedankt,

Groeten,

Nick

Ben 2ejaars dus kan je niet erg helpen met de intro voor de 1e jaars. Maar volgens mij is er een intro ochtend/middag en dan begint het gewoon. Was vorig jaar wel zo iig(als je niet naar het introkamp geweest bent.)

Gr Edwin
 
Ben 2ejaars dus kan je niet erg helpen met de intro voor de 1e jaars. Maar volgens mij is er een intro ochtend/middag en dan begint het gewoon. Was vorig jaar wel zo iig(als je niet naar het introkamp geweest bent.)

Gr Edwin

Morgen de 22e kan je rooster ophalen, klas en project groep zien.
Op de HvA.nl website staat:
Op 27 augustus begint het studentenleven met een wervelende introductieperiode*

Is dat ook voor deze opleiding?
 
Vorig jaar was er een introkamp voor de 1e jaars, maar daar ben ik zelf niet heen geweest. Toen kregen we een brief of je er aan mee wilde doen ja of nee. Misschien dat andere 1e jaars er meer over weten.... Ik heb als 2e jaars namelijk geen intro meer...

Gr Edwin
 
-Introductie kamp was vorige week woe-do-vrij
-morgen (woensdag 22aug) om 0930 in het auditorium hebben we een introductie op school zoals hierboven staat vermeld
-Maandag 27augustus beginnen de colleges, (en je OV kaart gaat pas 1 sept. in).
 
hmmmm was een informatieve middag...
had verwacht dat het het korter zou zijn... maar ze gingen overal wel goed op in.

Ik heb er zin in!

@NickvLeeuwen: haha tegelijk gepost
 
Back
Top