Opleiding Aviation op HvA, 2007

Ik heb ook Aviation Studies gedaan om de tijd te doden tot ik selecties kon doen voor luchtverkeersleider, maar het eerst (half) jaar was ongericht genoeg voor mij om mijn aandacht er niet bij te kunnen houden. Ik ben ook gestopt voor 1 februari zodat ik de financiering terug kreeg.
Ik vond het eigenlijk ook geen goede school (leuke opleiding maar de HvA gewoon) en ik vind de leraren die ik heb gehad ERG slecht (mr Hoegee, mr. Laban, mr, Pietersz en andere)
Dus nu ga ik selecties doen voor de KLu

Jij hebt wel erg veel recht van spreken met eenhalf jaar AVI-ervaring :passed: Het feit dat je dit deed om de tijd te doden zegt alles al eigenlijk. Goede eerste post ook trouwens.

Hier en daar is er wel mogelijkheid tot verbetering en men is daar zeker ook wel mee bezig, maar als je een half jaartje AVI hebt meegemaakt kan je nog geen goed oordeel over de volledige studie geven. En Dhr Hoegee die slecht lesgeeft, het moet mij nog gebeuren, wellicht dat je het niet begreep?
 
heeyyy iedereen,

dit is mn eerste post:D maar ach boeien das niet belangrijk:blabla:

ik heb paar weken geleden aan de selectieronde meegedaan van de KLS, eerste ronde zonder probs doorheen en toen de tweede ronde. Het terugkoppelingsgesprek. Het begon zo goed, er werd verteld dat ik het potentieel heb en dat ik alles in me heb om naar de KLS. Allemaal leuk en aardig en ik werd steeds blijder tot het zinnetje: maar helaas we vinden je te jong. Man ik zakte door mn stoel heen. advies was om nu hbo opleiding te doen en dan over 4 jaar weer terug.

dus nu op zoek naar een hbo opleiding en nu twijfel ik er tussen 2, namelijk: aviation studies aan de hogeschool van Amsterdam en Luchtvaarttechnologie aan Inholland te Delft. Nu is mijn vraag of mensen ook getwijfeld hebben tussen deze 2 opleidingen en zoja wat heeft er voor gezorgd om toch voor de ene opleiding te gaaan??

:grijns:Greetzz Dwayne:grijns:
 
Beste Rob40. Inderdaad een geweldige eerste post. Met jouw motivatie ga je er wel komen, je enthousiasme spat ervan af. Heel veel succes met je selecties bij de KLu.

PH
 
heeyyy iedereen,

dit is mn eerste post:D maar ach boeien das niet belangrijk:blabla:

ik heb paar weken geleden aan de selectieronde meegedaan van de KLS, eerste ronde zonder probs doorheen en toen de tweede ronde. Het terugkoppelingsgesprek. Het begon zo goed, er werd verteld dat ik het potentieel heb en dat ik alles in me heb om naar de KLS. Allemaal leuk en aardig en ik werd steeds blijder tot het zinnetje: maar helaas we vinden je te jong. Man ik zakte door mn stoel heen. advies was om nu hbo opleiding te doen en dan over 4 jaar weer terug.

dus nu op zoek naar een hbo opleiding en nu twijfel ik er tussen 2, namelijk: aviation studies aan de hogeschool van Amsterdam en Luchtvaarttechnologie aan Inholland te Delft. Nu is mijn vraag of mensen ook getwijfeld hebben tussen deze 2 opleidingen en zoja wat heeft er voor gezorgd om toch voor de ene opleiding te gaaan??



:grijns:Greetzz Dwayne:grijns:

Ja hierzo!

Bij die open dag van Luchtvaarttechnologie kwam ik er achter dat InHolland meer gericht was op ontwerpen en daar ging mijn voorkeur niet naar uit. Aviation is meer gericht op vliegtuigoperatie(zo heette het vroeger ook) en daar heb ik uiteindelijk voor gekozen. En die open dag bij InHolland viel gewoon erg tegen t.o.v. mijn verwachtingen, dus de keuze was uiteindelijk eenvoudig.

gr
 
Bedankt 3Bergen voor je reactie:)
ik ga 14 maart naar de open dag van Inholland en ben benieuwd al heb ik zelf al de gedachte dat ik naar Amsterdam ga. Vond het echt heel informatief en goed uitgelegd:)
ben eigenlijk al zo'n beetje verkocht:p
 
Vind het niet zo slim dat sommigen het in dit topic over het schooljaar 2009-2010 hebben.
Daarom ga ik een nieuw topic maken voor het AVI schooljaar 2009-2010.
 
@ Dween

Bij de nieuwe topic van Aviation Studies (2009-2010), heb ik een kort verslag over mijn eerste jaar geschreven. Daar kan je zien wat je te wachten staat op deze opleiding.

Douwe
 
Back
Top