GVSS data KLS

Ik had 2 resets in vlucht-F dat waren mijn enige maar die kwamen doordat ik dacht dat ik 90 graden naar rechts moest. Dus ik insturen en opeens warning pats boem reset. En ik meteen terugsturen maar toen stuurde ik weer te hard terug dus pats boem meteen 2e reset. En dan voel je je niet fijn omdat je echt door een domme fout dat krijgt achja puntje bij paaltje is het nog goed gekomen.
 
Ik had tijdens m'n eerste vlucht een reset, ik zette de daling niet snel genoeg in (op gevoel power terug genomen: veel te weinig dus), verder helemaal geen resets gehad. Het aantal resets zegt alleen helemaal niets, het gaat vooral om de progressie en je wil om elke (minimale) afwijking te corrigeren. Als je ondertussen je ADF's en squawks goed doet moet het wel lukken ;)

Disclaimer: de auteur van dit bericht weigert enige verantwoordelijkheid te dragen voor de correctheid van dit bericht... gebruik van de inhoud is dan ook geheel op eigen risico :grijns:
 
Hey mensen. Mijn datum voor de COVA is bekend maar weet nog niet of ik er blij mee wezen moet. 11 september namelijk. Een zwarte dag in de luchtvaartgeschiedenis maar ik hoop een mooie dag voor mijzelf.

Groetjes
 
Hee das apart, 11 sept valt op een dinsdag terwijl de COVA normaliter alleen op woensdag is (dacht ik). Ik had zelf namelijk vorige week de eerstmogelijke afspraak gemaakt en dat was op 12 sept. Blijkbaar dagje erbij geprikt door de COVA.....
 
Tsja dat is zeker frapant te noemen. Maar als het goed is krijg ik morgen of overmorgen een brief ter bevestiging dus dan laat ik het nog wel even weten.

Groetjes
 
Ik heb ook op 11 sept COVA, net als iemand anders uit de GVSS groep van 20-23 aug. De rest van de groep weet ik niet wanneer ze de COVA hebben.
 
Maar als het goed is krijg ik morgen of overmorgen een brief ter bevestiging dus dan laat ik het nog wel even weten.

Wanneer komt die brief dan? Heb nog niets ontvangen terwijl ik ruim een week geleden een datum heb geprikt (ook nog geen tijdstip vernomen)
 
Wanneer komt die brief dan? Heb nog niets ontvangen terwijl ik ruim een week geleden een datum heb geprikt (ook nog geen tijdstip vernomen)

Dan zal die vandaag wel komen lijkt mij, zo niet dan zal ik als ik jou was even naar de KLS bellen:)
 
Heey Nielsso, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ook 17 tot 20 september mijn GVSS

Ik zie je daar!

Jep :) Morgen waarschijnlijk het boekje he? Succes met leren :yeehaa: en ik zal je daar wel tegen komen

@Laurents ik had mijn PO1 op 20 augustus, PO2 op 23 augustus, en 17 september GVSS :)
 
@ John Noppe en nielzzzo:

Dan zal ik het morgen over overmorgen wel horen. Heb er zin in! Hé John, best nog kans dat we tegelijk gaan naar Eelde, ik zal het hier posten wanneer ik het weet.
 
Ja als het goed is morgen het boekje! Ben erg benieuwd. Moet morgen alleen van 10uur 's ochtends tot een uur of 10 's avonds werken!

Laurents, nee ik moet tegelijk met Niels! Heb er erg veel zin in!
 
En, leuk boekje?

Ik moet inderdaad niet met jou en Niels. Ik sta ingeroosterd voor 24 t/m 27 september, nog meer mensen op die data?

Trouwens, er staat iets 'raars' bij mij in de brief. Er staat namelijk dat ik gedurende die vier dagen te gast ben bij de KLS. Maar het is toch de bedoeling dat ik een kamer neem in een hotel in de 'neighbourhood'? Het kwam een beetje over als; je slaapt hier ook. Maar dat is niet zo dacht ik!
 
Last edited:
Back
Top