GVSS data KLS

Ik moet ook de 17e t/m de 20e alleen ik heb het beter aangepakt:p
had er nog een vakantievriendin wonen (A)
jaja! ik kom elke dag fit aan hoor :D reken daar maar op :D

Dat is inderdaar wel lekker aangepakt :yeehaa:
Maar wij zijn denk ik ook niet van plan om het saai te maken in het hotel, zoals Devilish_Smile zegt :biertje:

In iedergeval, ik zie je daar! (kom je ook al zondag?)
 
Ik moet ook de 17e t/m de 20e alleen ik heb het beter aangepakt:p
had er nog een vakantievriendin wonen (A)
jaja! ik kom elke dag fit aan hoor :D reken daar maar op :D

Als ik jou was zou ik gewoon met andere mensen die de GVSS moeten doen in een hotel gaan zitten. Daar heb je veel meer aan dan een vakantievriendin en de activiteiten die daarbij komen kijken ;)

Gezelligheid, overleg, steun etc. Ik weet niet hoe het bij de KLS gaat maar bij de KLU was het super veel stressen en erg veel druk, ik heb heel erg veel steun gehad dat je met mensen samen zit die hetzelfde meemaken wat jij ook meemaakt.

Ik had de ervaring van het in het hotel zitten met z'n allen ook zeker niet willen missen, het was ook 10x beter dan als je naar huis had kunnen gaan om bij het vriendinnetje te zijn.
 
En, leuk boekje?

Ik moet inderdaad niet met jou en Niels. Ik sta ingeroosterd voor 24 t/m 27 september, nog meer mensen op die data?

Trouwens, er staat iets 'raars' bij mij in de brief. Er staat namelijk dat ik gedurende die vier dagen te gast ben bij de KLS. Maar het is toch de bedoeling dat ik een kamer neem in een hotel in de 'neighbourhood'? Het kwam een beetje over als; je slaapt hier ook. Maar dat is niet zo dacht ik!

Ik kreeg zojuist een brief met daarin een uitnodiging voor 24 t/m 27 september. Ik heb er zin aan! :)
 
tsjaah ik zeg ook zeker niet dat het saai gaat worden ;)
en zit er nog over te twijfelen om dat hotel te nemen eerst moest ik het namelijk zelf betalen. en dan ga je toch van het goedkoopste uit. Me vader wil nu de hotelkosten gaan betalen dus ik ga vanavond kijken zowiezo wil ik er zondag al zijn want er zijn niet eens mogelijkheden om met het OV daar maandag te komen vanuit Den Haag (op tijd). Ik laat het nog wel effe horen vanavond:D;)
 
tsjaah ik zeg ook zeker niet dat het saai gaat worden ;)
en zit er nog over te twijfelen om dat hotel te nemen eerst moest ik het namelijk zelf betalen. en dan ga je toch van het goedkoopste uit. Me vader wil nu de hotelkosten gaan betalen dus ik ga vanavond kijken zowiezo wil ik er zondag al zijn want er zijn niet eens mogelijkheden om met het OV daar maandag te komen vanuit Den Haag (op tijd). Ik laat het nog wel effe horen vanavond:D;)

Je weet hoop ik wel dat je minstens 7 dagen van te voren moest reserveren om zeker te weten dat er plek was he? Dus ik zou wel opschieten, het zal vast nog wel lukken, maar je weet het nooit :rolleyes:
 
ja dat weet ik maar me vader wilt gaan betalen
dus ik wacht het af. hij is nu aan het zoeken en kijken wat er mogelijk is.
anders kan ik altijd nog bij die vriendin terecht.
Slapen in een bedje daar doe ik zowiezo wel :p:D
ik laat het weten wanneer het zeker is of ik in dat hotel slaap ja of nee
 
Ik kreeg zojuist een brief met daarin een uitnodiging voor 24 t/m 27 september. Ik heb er zin aan! :)

Ga je ook voor het hotel, of heb je net als berry een relatie uit de vakantie daar zitten?

@anderen: Hotel Mercure was het toch?

Groeten
 
Last edited:
Ik moet dan ook! Ga je ook voor het hotel, of heb je net als berry een relatie uit de vakantie daar zitten?

@anderen: Hotel Mercure was het toch?

Groeten

jep, hotel mercure. je krijgt 10 dagen voor je aankomst datum op de KLS een brief met alle info, ook over het hotel :)
 
Gewoon hotel Mercure pakken, al is het alleen maar voor Anke die je af en toe groet als je 's ochtends naar je ontbijtje waggelt ;)

Maar serieus: het is hardstikke gezellig met z'n allen in hetzelfde hotel en je kan samen voorbereiden voor de vlucht van de volgende ochtend, dat is veel fijner dan alles alleen proberen te doen! En als de hotelkosten je al afschrikken... wacht maar tot je de rekening van de KLS zelf te zien krijgt :grijns:
 
Ga je ook voor het hotel, of heb je net als berry een relatie uit de vakantie daar zitten?

Ja ik ga ook voor 't hotel. Wel jammer dat 't tegenwoordig 't Mercure hotel is, ik verheugde me na het lezen van al die verhalen hier wel op een verblijf in resort de draak :grijns:.
 
whahaha ja dat begrijp ik
maar daar kan je borg voor staan. en dit moet je meteen van je bankrekeningetje schrijven en dat doet toch wel pijn :p
maar goed me vader is nog steeds niet klaar met zoeken dus ik ga uhm maar eens vertellen hoe en wat hihi
 
Ja, ik kom in iedergeval wel zondag, ik weet nog niet hoe laat, zal ik binnenkort wel laten weten :)

Kom jij om 6 uur s'avonds?
 
Ik kom ook zondag dat staat vast denk ook 's avonds (tussen 4 en 6)
ik zit op een half uurtje lopen van Eelde ;) wel voor 1/3 van de prijs :p:D
nou hopen dat het slaapt en rustig is....
zal wel lukken slaap als een blok beton als ik lig
ik vind het echt jammer dat ik niet bij jullie in het hotel kan zitten.
maarja de financieen lieten het effe niet toe :p
270 euro voor 4 nachtjes slapen exclusief vervoer.....
zou ik dus voor deze dagen ongeveer 350 euro kwijt zijn is een beetje iets te veel van het goede ;) wil ook nog op duikvakantie namelijk En natuurlijk me rijbewijs proberen te scoren
 
Last edited:
Mensen hoe zit het met je levensbeschrijving die je moet inleveren? Kan je gewoon de zelfde inleveren als bij PO2 of is het de bedoeling dat je een nieuwe maakt met betrekking op je posi en negatieve punten van PO2? Mijn PO2 levensbeschrijving was 1.5 a4tje groot.. zou dit genoeg zijn voor de COVA?

Groetjes:)
 
Mensen hoe zit het met je levensbeschrijving die je moet inleveren? Kan je gewoon de zelfde inleveren als bij PO2 of is het de bedoeling dat je een nieuwe maakt met betrekking op je posi en negatieve punten van PO2? Mijn PO2 levensbeschrijving was 1.5 a4tje groot.. zou dit genoeg zijn voor de COVA?

Groetjes:)

In die brief staat 2 a4tjes, maar ik heb hem nu ook rond de anderhalf. Ik denk dat dit wel genoeg zou zijn, want om er nou nutteloze dingen bij te verzinnen staat ook niet zo heel erg goed. :rolleyes:
 
Ik had een levensbeschrijving van 4 pagina's en heb er enkel complimenten over gekregen over de compleetheid en diepgang van de informatie.......

Voor de COVA staat nergens vermeld dat het 2 a4tjes moeten zijn. Heb het speciaal gecheckt...
 
Back
Top