GVSS data KLS

GVSS

GVSS

Hey mensen,

ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen aangezien ik deze week de GVSS heb gehad. Ik ben Milco, 18 jaartjes oud en kom uit Amsterdam. Deze week heb ik de GVSS gehad. We zouden met 10 jongens starten maar eentje kwam er niet opdagen (het was een belg toevallig :p). Na de inleidingspraatjes gingen we de theorietest doen en hier viel 1 jongen op af. De vluchtjes op zich gingen voor mij goed ik kon goed koers/hoogte/snelheid aanhouden en was niet snel tevreden. Tot en met vlucht E heb ik geen resets gehad alleen een aantal warnings. In vlucht F had ik 2 resets door mijn eigen fout omdat ik dacht dat ik een rechterbocht moest maken. Het was een linkerbocht. Gevolg 2 resets erg jammer. Maarja nu duimen voor morgen :D. Ik laat het hier wel weten als ik wat weet.

Suc6 met de verdere selecties allemaal

Groetjes

Milco

ps ook wij hadden het voetbal verloren, we kwamen nog wel op voorsprong maar winnen lukte niet.
 
Zoals 1 van de KLS'ers mij uitlegde, het gaat niet om het aantal resets. Ook al heb je geen resets, je kan toch afvallen. Ik geloof dat hij ook een voorbeeld noemde van iemand die is afgevallen ondanks dat diegene geen resets had.
Als je namelijk altijd binnen de grenzen blijft, maar nooit corrigeert naar de perfecte hoogte of koers, kan je volgens mij gewoon afgekeurd worden...

Wel een leuke week gehad verder?

Ps.
Ik snap niet dat je afvalt op een theorietoets hoor, dan heb je dat boekje niet gelezen volgens mij.
 
GVSS

GVSS

Ja dat klopt het gaat niet om het aantal resets. Maar mijn gevoel was aardig goed ik had geen grote afwijkingen en met 2010ft bijv was ik niet tevreden. Ik heb geprobeerd zo goed en kwaad als het kan te corrigeren. Wat betreft die jongen die afgevallen was. Wij allen hadden geen idee hoe het kwam. In het mercure hadden ze ook verteld dat ze het nog niet meegemaakt hadden dat er iemand al de eerste dag weer uitcheckte. De week was erg gezellig. Je proeft echt de sfeer van de school. Nog even duimen een aantal uurtjes.

Groetjes Milco
 
De studenten worden daar nog niet zo lang in ondergebracht (voor zover ik weet). Dus kan me goed voorstellen dat ze het nog niet eerder hebben meegemaakt.

Hoe lang doe je er nu eigenlijk over om met de fiets bij de KLS te komen?

Succes met zenuwen :p
 
Dat klopt ja. Ik moet dat antwoord schuldig blijven aangezien ik zelf bij kenissen in de buurt ben gebleven de hele week. De rest van mijn groep kwam allemaal met de auto dus ik heb geen idee.

Milco
 
Ik heb net de uitnodiging gekregen voor de GVSS, ik sta gepland voor 17-09 tot 20-09, zijn er andere die ook al weten dat ze op die datum GVSS hebben? :rt:
 
Habbetap, al zenuwachtig voor de postbode morgen? :)

En als je die eerste test niet haalt dan heb je inderdaad niks aan je voorbereiding gedaan... jeetje zeg. Uit het PO blijkt dat je de capaciteiten hebt om het te kunnen leren, alleen de motivatie kan dan nog een rol spelen in mijn ogen.
 
Tsja ik ben erg zenuwachtig. Ik heb 1 voordeel ik werk bij de post dus ik zie die brief vrij vroeg. Ik zou het erg jammer vinden als ik niet door zou zijn. Dus nog maar even een paar uurtjes duimen :D.
 
Yeaaah ik ben door :D. Vanmorgen de brief gekregen dus maandag maar even bellen. Van de rest van de groep heb ik nog niks gehoord.
 
DOOOOORR :D

DOOOOORR :D

Whoohoo, ik ben ook door naar de COVA, gefeliciteerd habbetap. Zo zie je maar dat resets niet zo heel veel zeggen (ik had er 8).
 
haha, nee denkt t niet milco. Maar misschien ooit vlieginstructeur?? wie weet :) heb je al van anderen van onze groep gehoord??
 
zijn er hier nog mensen die 10/9 voor hun gvss gaan? ik moet namelijk wel en ben nu al zenuwachtig :p (dat is een grapje) ben druk met dat dikke blauwe boek bezig btw gefeli happetap en erwin
 
Mooi dat jullie door zijn! Gefeliciteerd! :D
8 resets is toch ook niet erg veel? vind ik dan...
De COVA niet onderschatten he... ;)

'k vind 8 resets goed gedaan:p:

'k geloof dat ik alleen al in Vlucht E er 8 had, toen ik een 270 graden bocht voor een bocht van 90 graden aanzag.:angel:

Anyway iedereen heel veel suc6 bij de COVA!!
 
Ik zal even de tussenstand doorgeven van de groep die van 27 augustus tot en met 30 augustus de GVSS heeft gehad. Tot nu toe is het bekend dat 5/8 door zijn en nog geen 1 afvaller bekend volgens mij.

6/8 door :D net doorgekregen en nog steeds 2 geen bericht
 
Last edited:
Back
Top