Airwork BBQ 2007

Airwork BBQ 2007

  • vrijdag 29 juni 2007

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    5
He he he. Nee, de bank van Beer blijft thuis. Die wordt alleen maar gebruikt bij:
- ouderwets modderslingeren
- KLS is k*t topics
- welke vliegschool kan ik het beste kiezen? - topics

Je hoort het al... de bank wordt véél gebruikt de laatste tijd. :grijns:
 
@SierraMikeDelta;
Had jij ook niet wat ATPL examens gedaan in LGW? En in de states??

@Diana;
Hoeveel deelnemers hebben we op dit moment binnen?? En zijn er ook andere snacks behalve de -veel besproken- worstjes ; )??

JulietWiskey!
 
@JulietWiskey
Nee, ik heb de afgelopen maanden met veel plezier :grijns: de atpl examens in Amsterdam gedaan. Ik laat je op de bbq weten of ik die dag ook mijn laatste atpl exam heb gedaan.. :grijns: Hoezo, ga je ze zelf in LGW doen?

Behalve een kleine shortcut (Montreal-Toronto) ben ik nog nooit op of boven Amerikaans grondgebied geweest. Ben meer de Canadaganger zeg maar.

Bbq.. :biertje: dit weer.. aaargh nog 2 weken :stapelge:
 
@Diana;
Hoeveel deelnemers hebben we op dit moment binnen?? En zijn er ook andere snacks behalve de -veel besproken- worstjes ; )??

We zijn nu met 25 mensen, zie het eerste bericht in deze thread (daar houd ik de gastenlijst bij). En uiteraard is er meer te eten dan alleen worstjes: er zijn nog vier andere soorten bbq-vlees, diverse soorten salades, stokbrood, tapenade etc.
 
Q-Nimbus weet nog steeds niet of ie gaat komen, maar hij doet z'n best.

Als Q-Nimbus komt, komt ie met de trein, want hij wil zuipen. Wat zijn de mogelijkheden qua openbaar vervoer?
 
Q-Nimbus weet nog steeds niet of ie gaat komen, maar hij doet z'n best.

Als Q-Nimbus komt, komt ie met de trein, want hij wil zuipen. Wat zijn de mogelijkheden qua openbaar vervoer?


Probeer gewoon dat iemand met een auto je ergens oppikt..... wel zo makkelijk.

OV is volgens mij een ramp.....

Mzzls Steef
 
Valt mee: er stopt tegenwoordig een bus bij de ingang van het vliegveld. Weet niet wanneer de laatste bus gaat. Zal kijken of ik dat kan achterhalen.
 
Metrodriver zit voor de verandering weer eens in Brussel tot het eind van de maand voor de Brussel-Lagos shuttle. Even snel kijken, nee, geen vliegen op de 22ste. Eindelijk BBQ??? Gaat er een trein die kant uit, en weer terug? Oeps, ik zit in Lagos op de 22ste. Geen BBQ dus. Ik weet nu wel dat er in Lagos iemand zeer jaloers aan een BBQ zal zitten te denken.........
 
Gaat het ongeveer zo???

HET WORDT WEER ZOMER EN DE BARBECUES KOMEN TEVOORSCHIJN!


Hierbij is het erg belangrijk om te weten dat een man ook bepaalde kookkunsten kan vertonen.


Zie hieronder de details van de ons allen zo bekende barbecue ceremonie:


MAN

VROUW

1. Man haalt barbecue en kolen uit de schuur.


2. Vrouw maakt de grill van de barbecue schoon.


3. Vrouw gaat naar de winkel.


4. Vrouw gaat naar de slager.


5. Vrouw gaat naar de bakker.


6. Vrouw maakt de salades klaar en bereidt de groenten.


7. Vrouw bereidt de diverse vleessoorten.


8. Vrouw legt al het vlees op een schaal samen met alle andere barbecue benodigdheden, zoals kruiden etc.


9.Vrouw brengt de schaal en de schoongemaakte grill naar de man die bij de barbecue staat te wachten met een biertje in z'n hand.


10.Man legt het vlees één voor één op de barbecue.


11.Vrouw gaat de tafel dekken.


12.Vrouw checkt de groenten die ze aan het koken is.


13.Vrouw bereidt het dessert.


14. Vrouw gaat naar buiten om de man te vertellen dat het vlees op de barbecue aanbrandt.


15. Man pakt het aangebrande vlees van de barbecue en geeft het op een schaal aan de vrouw.


16. Vrouw pakt de borden en serveert het serviesgoed uit.


17. Man schenkt de drankjes in.


18. Vrouw ruimt tafel af en gaat koffie zetten.


19. Vrouw serveert koffie en dessert.


20. Vrouw ruimt tafel weer af.


21. Vrouw gaat afwassen en de keuken opruimen.


22. Man laat de barbecue staan; er branden immers nog wat kooltjes.


23. Man vraagt aan vrouw of ze vandaag blij is dat ze niet hoefde te koken.


24. Man ziet vrouw verbaasd kijken en concludeert dat het onmogelijk is om vrouwen gelukkig te maken.

Mocht dat zo zijn, kom ik misschien ook nog wel:biertje:
 
Metrodriver zit voor de verandering weer eens in Brussel tot het eind van de maand voor de Brussel-Lagos shuttle. Even snel kijken, nee, geen vliegen op de 22ste. Eindelijk BBQ??? Gaat er een trein die kant uit, en weer terug? Oeps, ik zit in Lagos op de 22ste. Geen BBQ dus. Ik weet nu wel dat er in Lagos iemand zeer jaloers aan een BBQ zal zitten te denken.........

We zijn overigens nog steeds op zoek naar iemand die zelfs onder z'n werk naar de bbq wil komen.. wanneer je dan een lekker heftige fly-by langs de grillende horde airworkers doet, mag je vast en zeker de Airwork bbq 2007 op je naam schrijven.. :grijns:
 
Metrodriver

Metrodriver

Ik ben bang dat wanneer Metrodriver een flyby gaat doen op de BBQ er wel wat problemen van gaan komen.

Want al doet zijn naam vermoeden dat ie een Metro vliegt is het volgens mij zo dat ie inmiddels een DC10 bestuurt, en daar zijn ze in Teuge nog niet klaar voor op een rustige vrijdagavond tegen een uur of 10 :)

Groeten

André
 
bbq en decision height...

bbq en decision height...

Flyby indachtig; waar wordt de bbq eigenlijk gehouden? Bij het restaurantje op terras? In het gras bij een taxibaan? Bij die para loods?? Kan natuurlijk altijd een soort van go around maken;) ...al is een PA28 niet zo n spektakel als een MTOW DC10-30F op low level:eek!: ....
 
Clubterras bij het restaurant. Wijst zich vanzelf. Als je meldt aan de havendienst dat je voor de Airwork BBQ komt, kun je wellicht voor ons terras parkeren (indien plek en een bereidwillige havendienst-medewerker).
En om misverstanden te voorkomen bij de andere BBQ-deelnemers: dit geldt alleen voor het parkeren van vliegtuigen...

Overigens krijgen alle deelnemers nog een mail van mij met info, begin volgende week.
 
We hebben al genoeg problemen om de geluidsensors in Brussel niet af te laten gaan. als we met de -10 over Teuge komen zeilen ligt meteen heel Deventer, Zutpen en Apeldoorn te klagen over lawaai (en chemtrails?). Zou anders best wel mooi zijn om een fly-over boven teuge te maken. En of mijn baas er blij mee zal zijn........
 
Back
Top