Airwork BBQ 2007

Airwork BBQ 2007

  • vrijdag 29 juni 2007

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    5
Nee, dan tuffen we wel meteen door naar Teuge. Waarschijnlijk past jou lange lijf ook nog wel in dat ding. :D

Overigens... ik denk dat we met de rally raket net zo snel zijn. :grijns:
 
Tussenstand:

Beer + mevr. Beer
André + mevr. André
El Stevo (5e BBQ op rij! Respect.)
Foxtrot
Fixedgear
JC
PH-CDW
Boss du Manche
Windshear + mevr. Windhoos

Er zijn mensen die in de poll hebben gestemd voor 22 juni en die zich nog niet hebben opgegeven...:confused: Ik zie de inschrijfformulieren graag tegemoet!
 
BBQ eeeeuh moet ook betaald worden!

BBQ eeeeuh moet ook betaald worden!

Diana,

Ik kijk nu al uit naar de BBQ maar ik weet niet of ik hem al betaald heb, kijgen we daar (diegene die zich al opgegeven hebben) nog een mailtje over?

Groeten

Andre
 
Ja, moet ik idd doen. Zal het nakijken en van de week de mensen die betaald hebben hierover een bevestigingsmailtje sturen.
 
Ik had nog niks ontvangen over de betaling Diana, zou je dat even naar me toe kunnen mailen, of heb ik er gewoon overheen gekeken?
 
Er staat bij de aanmelding dat je 15 euro moet overmaken op een girorekening.....

Eigen initiatief dus.

Wel betalen hoor, anders geen worstjes hahahahaha

Mzzls Steef
 
sonics als onbijtje voor een luie FD die gister nog bij Beer op de bank zat.
 
Yo,

Is er al een nieuwe tussenstand??? En dan doel ik vooral op de mensen die zeggen te willen komen, maar zich vooral niet opgeven..........

Groeten Steef

Tussenstand:

Beer + mevr. Beer
André + mevr. André
El Stevo (5e BBQ op rij! Respect.)
Foxtrot
Fixedgear
JC
PH-CDW
Boss du Manche
Windshear + mevr. Windhoos

Er zijn mensen die in de poll hebben gestemd voor 22 juni en die zich nog niet hebben opgegeven...:confused: Ik zie de inschrijfformulieren graag tegemoet!
 
Nee, geen nieuwe tussenstand. En dat terwijl het ware barbecue-hart toch sneller moet gaan kloppen met dit weer!
 
De schop onder deze thread heeft geholpen: vier nieuwe inschrijvingen!

Wepz
Sjorske
zaphodB
JulietWiskey (komt mogelijk met Piper uit Lelystad, kan iemand meenemen)
 
Back
Top