Kolere, wat een Greenvilleverhalen.....en wat een herkenning....
als eerste even die Russin rond het zwembad; die is daar gekomen toen ik daar was, dus dan moet jij C550B eind '98 in Greenville gekomen zijn en hebben we elkaar wel eens gezien....
Ben al een tijdje op dit forum, maar nu weet ik het ook zeker: Beer, wij hebben nogal wat uurtjes in de auto naar Nieuwegein verbracht (ik reed die grijze BMW motor)
Hoewel anoniem, beginnen met deze topic een heleboel mensen voor mij een gezicht te krijgen.!!! Echt lachen dat er zoveel mensen in GMU hebben gezeten en dezelfde dingen hebben ervaren.
Kan mezelf van ons clubhuis (Nepals) nog erg goed herinneren dat we (afgezien dat we daar ongeveer iedere avond een paar uurtjes verbracht hebben), iedere keer de naam van die Jeppesen ukkel....hoe heet ie ook als weer...uhhh iets met De Hond in het gastenboek hebben geschreven. En toen we hem een keer meenamen hij zijn eigen naam wel een keer of 10 op iedere bladzijde zag staan hahaha!
Het mooiste moment met Mirjam was dat ik een keer samen met een maatje naar Grand Stand gevlogen ben, en de tijd vergeten zijn....
Gehaast weggevlogen zijn rond sunset en er achter kwamen dat we het met de resterende brandstof niet tot GMU zouden redden. In de buurt van Grand Strand (in de buurt van een meertje) geland zijn (en na de landing concludeerden dat de FBO dicht was gepoogd hebben fuel te krijgen, wat uiteindelijk ook gelukt is) Afijn wij dus om 20:15 opgestegen en binnen een kwartier was het pikkedonker!
Daar vlieg je dan met je 100 uurtjes TT en 10 nachtlandingen en nul uur IFR in het pikkedonker :bwah:
Uiteindelijk in GMU geland om ongeveer half tien 's avonds zonder landingslicht en met progressive taxing terug naar de southramp. Kist midden op de roos stilgezet wat in het donker parkeren was niet mijn sterkste kant
En daar kwam Mirjam als een dolle stier op me af "Wat ik gedacht had met mijn 100 uur in het donker te vliegen hoewel dat door de school verboden was?"
Nou mirjam, je kunt het ook anders zien . Euroflight is zo'n goede school dat haar leerlingen met zo weinig uur het al voor elkaar krijgen dit tot een goed eind te brengen..........
Het mocht niet baten, ben geschorst voor drie dagen:kiss:
Boeide ook niet, want het heeft vervolgens drie dagen hard geregend en vliegen deed sowieso niemand!!
Mocht er een GMU-reunie komen, I'm in!
ps. Latste keer dat ik Ramon gesproken heb, vloog ie in Zweden voor Cityline geloof ik.
Waar is Martijn P nu?. Het laatste dat ik weet is dat ie bij Tyrolean vloog.....
Ben ook benieuwd wat danny D nu doet. Die had het 'vergnugen' van een FAA bust omdat ie een active runway wilde kruisen 09-27 terwijl ie naar holdingpoint 18 taxiede.....en 27 in gebruik was....
Climb350
als eerste even die Russin rond het zwembad; die is daar gekomen toen ik daar was, dus dan moet jij C550B eind '98 in Greenville gekomen zijn en hebben we elkaar wel eens gezien....
Ben al een tijdje op dit forum, maar nu weet ik het ook zeker: Beer, wij hebben nogal wat uurtjes in de auto naar Nieuwegein verbracht (ik reed die grijze BMW motor)
Hoewel anoniem, beginnen met deze topic een heleboel mensen voor mij een gezicht te krijgen.!!! Echt lachen dat er zoveel mensen in GMU hebben gezeten en dezelfde dingen hebben ervaren.
Kan mezelf van ons clubhuis (Nepals) nog erg goed herinneren dat we (afgezien dat we daar ongeveer iedere avond een paar uurtjes verbracht hebben), iedere keer de naam van die Jeppesen ukkel....hoe heet ie ook als weer...uhhh iets met De Hond in het gastenboek hebben geschreven. En toen we hem een keer meenamen hij zijn eigen naam wel een keer of 10 op iedere bladzijde zag staan hahaha!
Het mooiste moment met Mirjam was dat ik een keer samen met een maatje naar Grand Stand gevlogen ben, en de tijd vergeten zijn....
Gehaast weggevlogen zijn rond sunset en er achter kwamen dat we het met de resterende brandstof niet tot GMU zouden redden. In de buurt van Grand Strand (in de buurt van een meertje) geland zijn (en na de landing concludeerden dat de FBO dicht was gepoogd hebben fuel te krijgen, wat uiteindelijk ook gelukt is) Afijn wij dus om 20:15 opgestegen en binnen een kwartier was het pikkedonker!
Daar vlieg je dan met je 100 uurtjes TT en 10 nachtlandingen en nul uur IFR in het pikkedonker :bwah:
Uiteindelijk in GMU geland om ongeveer half tien 's avonds zonder landingslicht en met progressive taxing terug naar de southramp. Kist midden op de roos stilgezet wat in het donker parkeren was niet mijn sterkste kant
En daar kwam Mirjam als een dolle stier op me af "Wat ik gedacht had met mijn 100 uur in het donker te vliegen hoewel dat door de school verboden was?"
Nou mirjam, je kunt het ook anders zien . Euroflight is zo'n goede school dat haar leerlingen met zo weinig uur het al voor elkaar krijgen dit tot een goed eind te brengen..........
Het mocht niet baten, ben geschorst voor drie dagen:kiss:
Boeide ook niet, want het heeft vervolgens drie dagen hard geregend en vliegen deed sowieso niemand!!
Mocht er een GMU-reunie komen, I'm in!
ps. Latste keer dat ik Ramon gesproken heb, vloog ie in Zweden voor Cityline geloof ik.
Waar is Martijn P nu?. Het laatste dat ik weet is dat ie bij Tyrolean vloog.....
Ben ook benieuwd wat danny D nu doet. Die had het 'vergnugen' van een FAA bust omdat ie een active runway wilde kruisen 09-27 terwijl ie naar holdingpoint 18 taxiede.....en 27 in gebruik was....
Climb350