Greenville SC, Eurovlucht

Kolere, wat een Greenvilleverhalen.....en wat een herkenning....

als eerste even die Russin rond het zwembad; die is daar gekomen toen ik daar was, dus dan moet jij C550B eind '98 in Greenville gekomen zijn en hebben we elkaar wel eens gezien....

Ben al een tijdje op dit forum, maar nu weet ik het ook zeker: Beer, wij hebben nogal wat uurtjes in de auto naar Nieuwegein verbracht (ik reed die grijze BMW motor)

Hoewel anoniem, beginnen met deze topic een heleboel mensen voor mij een gezicht te krijgen.!!! Echt lachen dat er zoveel mensen in GMU hebben gezeten en dezelfde dingen hebben ervaren.

Kan mezelf van ons clubhuis (Nepals) nog erg goed herinneren dat we (afgezien dat we daar ongeveer iedere avond een paar uurtjes verbracht hebben), iedere keer de naam van die Jeppesen ukkel....hoe heet ie ook als weer...uhhh iets met De Hond in het gastenboek hebben geschreven. En toen we hem een keer meenamen hij zijn eigen naam wel een keer of 10 op iedere bladzijde zag staan hahaha!

Het mooiste moment met Mirjam was dat ik een keer samen met een maatje naar Grand Stand gevlogen ben, en de tijd vergeten zijn....
Gehaast weggevlogen zijn rond sunset en er achter kwamen dat we het met de resterende brandstof niet tot GMU zouden redden. In de buurt van Grand Strand (in de buurt van een meertje) geland zijn (en na de landing concludeerden dat de FBO dicht was gepoogd hebben fuel te krijgen, wat uiteindelijk ook gelukt is) Afijn wij dus om 20:15 opgestegen en binnen een kwartier was het pikkedonker!

Daar vlieg je dan met je 100 uurtjes TT en 10 nachtlandingen en nul uur IFR in het pikkedonker :bwah:

Uiteindelijk in GMU geland om ongeveer half tien 's avonds zonder landingslicht en met progressive taxing terug naar de southramp. Kist midden op de roos stilgezet wat in het donker parkeren was niet mijn sterkste kant :D

En daar kwam Mirjam als een dolle stier op me af "Wat ik gedacht had met mijn 100 uur in het donker te vliegen hoewel dat door de school verboden was?"

Nou mirjam, je kunt het ook anders zien . Euroflight is zo'n goede school dat haar leerlingen met zo weinig uur het al voor elkaar krijgen dit tot een goed eind te brengen..........

Het mocht niet baten, ben geschorst voor drie dagen:kiss:

Boeide ook niet, want het heeft vervolgens drie dagen hard geregend en vliegen deed sowieso niemand!!

Mocht er een GMU-reunie komen, I'm in!

ps. Latste keer dat ik Ramon gesproken heb, vloog ie in Zweden voor Cityline geloof ik.

Waar is Martijn P nu?. Het laatste dat ik weet is dat ie bij Tyrolean vloog.....

Ben ook benieuwd wat danny D nu doet. Die had het 'vergnugen' van een FAA bust omdat ie een active runway wilde kruisen 09-27 terwijl ie naar holdingpoint 18 taxiede.....en 27 in gebruik was....

Climb350
 
Ben al een tijdje op dit forum, maar nu weet ik het ook zeker: Beer, wij hebben nogal wat uurtjes in de auto naar Nieuwegein verbracht (ik reed die grijze BMW motor)

He he he, dat weet ik nog wel inderdaad. Weer een gezicht achter een naam.
Als ik van de week Stevo en SP even samen op de MSN heb, gaan we even een datumpje prikken. ;)
 
Kan mezelf van ons clubhuis (Nepals) nog erg goed herinneren dat we (afgezien dat we daar ongeveer iedere avond een paar uurtjes verbracht hebben), iedere keer de naam van die Jeppesen ukkel....hoe heet ie ook als weer...uhhh iets met De Hond in het gastenboek hebben geschreven. En toen we hem een keer meenamen hij zijn eigen naam wel een keer of 10 op iedere bladzijde zag staan hahaha!

Pierre du Chien.......................
Ik was blij met Nepals, want zij dachten dat het elke keer dezelfde gasten waren (met die Eurovlucht bombers), dus ik werd nooit gecontroleerd op het feit dat ik "under 21" was.

Hmmmm dat verhaal van die nachtlanding heeft M. ons ook verteld, met daarbij dat op zulke dingen ernstige sancties zouden staan hahaha

Ciao Steef
 
Kom toevallig nog een paar oude foto's van Greenville tegen. En je raadt het nooit.... daar zit gewoon een foto van Anja tussen! Ik kan 'm even speciaal voor Stevo en SP inscannen natuurlijk.... :grijns:
 
Pierre was op zich wel okay. Alleen die endeloze suffe verhalen over z'n Mooney:eek!:
En ons dan vervolgens een examen geven waar gemiddeld een vier werd gescoord omdat driekwart van de stof nooit besproken was....
T'is inderdaad alweer 8 jaar geleden dat we daar zaten, had destijds ook niet verwacht dat iedereen er met zoveel weemoed aan zou terug denken!
50 yards Blimp per persoon in een half jaar, achtervolging op de parkeerplaats bij Astro's, het witte schoolbordje in de huiskamer met honderden dollars aan "openstaande posten", "Old Country Buffet alias "de vreetschuur", wekelijks naar de garage met Dodge Diplomat barrel zonder richtingaanwijzer, talloze ontmoetingen met law&order, high-school hangout bij de Hollywood Cinema, shoppen en vooral eten bij Haywood mall, poolen bij gametime, de grote kaart met punaises in de woonkamer. En naast dit vertier mocht je ook nog een "One filthy-two" pakken en zorgeloos door de states boren.....mooi man!
 
Ja.ja. Zit hier ook met het fotoalbum op mijn schoot!

Schiet me weer een geweldig verhaal te binnen.

Ik had vroege dienst. Met slaap in mijn ogen de douch ingestrompeld, aangekleed en de huiskamer ingelopen. Ligt daar tot mijn stomme verbazing een compleet onbekende vent te snurken op onze sofa! Heb de Iceman onder de douche vandaan gesleurd en samen die vent wakker gemaakt. Bleek met zijn dronken kop vanuit die stripjoint naar crossyard gestrompeld te zijn, daar de trap naar beneden genomen te hebben en onder onze poster van carmen electra in slaap gevallen. Hebben hem toen dringend verzocht om het pand te verlaten!
was allang blij dat ie blaffer op zak had! :eek!:

Moraal van dit verhaal: deur s'nachts op slot!

@ elstevo, heb nog een foto van je dat je op het dak van die dodge staat te dansen met een zwaailicht! :D

@ climb350, als jij onze senior was, dan moet ik ook bij jouw in Hoofddorp in de klas hebben gezeten.
 
@ climb350, als jij onze senior was, dan moet ik ook bij jouw in Hoofddorp in de klas hebben gezeten.

Nope... Climb350 zat bij mij in de theorieklas. (ja ja, ik weet het... ik was een trage leerling)
Climb350 is toch FG?

CE550B, dan was jij dus mijn senoir? :D
Steeds meer bekende gezichten....

Ik zal van de week even een paar foto's inscannen. Misschien leuk voor degene die geen idee hebben waar we het allemaal over hebben. :D
 
ps. Latste keer dat ik Ramon gesproken heb, vloog ie in Zweden voor Cityline geloof ik.

Laatste keer dat ik Iceman sprak, zat ie in Italië. Uit met Ilja, was een Italiaanse tegen gekomen en daarmee naar Italië gegaan. Vliegt (of vloog, laatste info is ook alweer 2 jaar geleden) bij een Italiaanse maatschappij.
 
Laatste keer dat ik Iceman sprak, zat ie in Italië. Uit met Ilja, was een Italiaanse tegen gekomen en daarmee naar Italië gegaan. Vliegt (of vloog, laatste info is ook alweer 2 jaar geleden) bij een Italiaanse maatschappij.

Dat moet dan Grand Exel geweest zijn. Ik zat toen bij Air Exel :dozey:
Na hef faillisement is ie naar zweden gegaan.
"FG" klopt

Beer, wat heb jij de laatste jaren dan gedaan?

vwb het nachtlanding verhaal en zware sancties!?!.....hmmm drie daagjes nix doen was ook lekker :grijns:

Heeft iemand ooit bij die ontbijttent aan Haywoodroad (voor dat tankstation) nog een verwaarloosde blauwe Lincoln towncar zien staan toevallig???? (eind '98) M`n roommate had er eens wat olie bijgedaan 5W10 of zo bij OAT van 35 graden :bwah: :bwah: Dat vond die V8 niet zo fijn en is toen overleden.......:bwah:

Beer, kom maar op met die datum!
 
Beer, wat heb jij de laatste jaren dan gedaan?

Nadat het vliegen in 2001 even niks werd, een paar jaartjes opperhoofd gespeeld in een horeca bedrijf.
Toen maar weer, op mijn oude dag, begonnen met het current krijgen van mijn licence. We gaan het dus nog maar een rondje proberen. :D

Over auto's gesproken... bij de Southramp staat nog een beige Ford met een kapotte grill (resultaat van een onstuimig avondje met Iceman en Mirjam). :grijns:
 
Over auto's gesproken... bij de Southramp staat nog een beige Ford met een kapotte grill (resultaat van een onstuimig avondje met Iceman en Mirjam). :grijns:

Dat klopt! want onze Ford miste de volgende dag een koplamp :grijns:

En ja Beer, ik was idd jouw senior in KGMU!

Kwam Reco en Co nog tegen in Palma, en die zeiden dat Iceman nu op de Legacy vliegt voor een rijke stinkerd uit India, dat ie daar een app heeft in Bombai(?) en dat die BBJ gaat vliegen voor hem. Mooi verhaal!
 
achtervolging op de parkeerplaats bij Astro's, het witte schoolbordje in de huiskamer met honderden dollars aan "openstaande posten"


Hahahahaha die achtervolging kan ik me nog wel herinneren, mijn god...... Dat witte schoolbordje stond eigenlijk alleen maar met open bedragen voor de repairs van de Dodge.

Kan me nog herinneren dat we tijdens een rit over Laurens Road een sissend geluid hoorden uit de achterbak.........
 
Iceman

Iceman

Iceman: dat is toch R K. of niet?

Dat was "mijn" junior dan!

Climb350 (zit nu iedere dag nog op de helft rond te boren, mja!)
 
Steef was trouwens weer ff gezellig met je in 't vaderland ! zal vaker langs komen !!! afhaker.... Screw it, was van plan naar Teuge 07 te komen, maar laat nu maar hangen ! :grijns:

Ik haakte toch ook niet af toen we ooit in een grijs verleden met een twin op EHAM over het gras aan het backtracken waren !?!!?? :grijns:

Als ik daaraan terug denk snap ik trouwens uberhaubt niet waarom we niet cleared werden om gelijk maar een visual op de ramp te schieten.. konden we die lange taxi ook links laten liggen. aangezien je indd die dag toch niet wist hoe een PAPI werkt :grijns: .. Oh well.

FD
 
wekelijks naar de garage met Dodge Diplomat barrel zonder richtingaanwijzer

Dude , that was our car...Wij hebben m toen 12e hands gekocht en door Nigel verder laten verkopen toen wij al lang en breed weer in NL zaten.Nooit geen centen gezien trahwes.
Smerige kleur had 'ie ook: beige/geel/oker achtig:grijns: de auto bedoelt ik.
 
We zijn met een kleine verbouwing bezig maar ik ga ook maar eens die fotos uit het oude stof vandaan halen. Maar NU moeten we echt een keer iets afspreken mannen. Gewoon die stoere verhalen boven halen en een ding moeten jullie me beloven!!! Ik kom alleen als Koning Lucht komt!!!!:D :D :D .

We gaan het gewoon regelen, ik kan redelijk ver vooruit plannen dus......

Ik kan me ook nog herinneren na een avondje stappen in die toko daar met die mega lange "oplooplaan" binnen aka de ASTROS dat we met de auto de gele, smerige auto onze driftangle gingen oefenen 's nachts. Toen die gasten uitstapte schrokken we ons wild. Een hele grote donkere man type Shaquille O'Neal stapte uit en we dachten ons laatste uur was geslagen :grijns: :grijns:. Viel reuze mee totdat de opzichter die ook politieagent de schade op kwam nemen en ons direct als schuldige aanwees!! Ja wij dachten ook dat de Haywood omgeving toendertijd de Nurbergring was en menig ideale lijn naar ons huis gereden hadden. Was gelukkig met een sisser afgelopen met dank aan onze goede verzekering.

Kunnen we Robin nog herinneren bij de lokale fotozaak :grijns: :grijns:. Ik ging daar regelmatig naartoe met CE550B dat kan ik me nog wel herinneren.

DATUMMMMMMMMMMMMMMMM

AJ
 
Back
Top