Laptop

Bij mij draait ie niet vloeiend met alles opgeschroefd (4200+ , 7900gt pcie, 1gig intern). 1gig is te weining, hij is dan continu aan het laden van de harde schijf, met de nodige stotteringen
 
MBP besteld!

MBP besteld!

eindelijk!, de bestelling is de deur uit!

dit wordt'm:
MacBook Pro, 15-inch
2.16GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 - 2x1GB SO-DIMMs
120GB Serial ATA drive (5400rpm)
SuperDrive 6x (DVD+R DL/DVD RW/CD-RW)
ATI Mobility Radeon X1600 graphics with 128MB SDRAM
MacBook Pro 15-inch Glossy Widescreen Display
Backlit Keyboard & Mac OS

Can't wait!
 
Alien said:
eindelijk!, de bestelling is de deur uit!

dit wordt'm:
MacBook Pro, 15-inch
2.16GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 - 2x1GB SO-DIMMs
120GB Serial ATA drive (5400rpm)
SuperDrive 6x (DVD+R DL/DVD RW/CD-RW)
ATI Mobility Radeon X1600 graphics with 128MB SDRAM
MacBook Pro 15-inch Glossy Widescreen Display
Backlit Keyboard & Mac OS

Can't wait!

:kiss:

Als je hem hebt, zou je dan met ons je ervaringen willen delen? Temperatuur, gewicht, grootte?

Immortal
 
Wat voor een moederboerd heb je? merk en type? 1 gig max lijkt een beetje weinig. Dan zoek ik ff voor je op wat je erin kan gooien.

De PC is van mijn broer en is bijna 4 jaar oud. Heb zelf namelijk sindskort een MAC. Tja zo heeft ook de MAC zijn nadelen ;) . Heb geen idee van het merk/type moederbord, waar kan ik dat aan ontlenen? Mijn broer is er vrij zeker van dat 1G de max is.
 
Hmm, misschien heeft ie al zijn werkgeheugen sleufjes al vol, dan kan het idd zijn dat ie er zeker van is ;)

Maar het merk en type moederbord kan je of op het moederbord zelf vinden, of misschien kan je een diagnose programmaatje als SANDRA, AIDA32, Everest ofzo downloaden, die lezen namelijk alles uit je computer. FF googelen en dan vind je ze wel.

Of misschien heeft ie nog boekjes van zijn moederbord ofzo. Daar kun je het trouwens ook in lezen. (ook welke maximale snelheid het werkgeheugen kan hebben).

anyway, good luck!
 
FSX draait op mijn schootcomputertje nog beter dan in een pc met betere specs van 3 jaar oud, maar dat terzijde.

Draait niet fijn, en wordt eerst nieuwe pc om hem te draaien.

Verder draai ik FS2004 gewoon vloeiend op mijn Intel Celeron M 1,5GH en 512MB DDR2. Geen professionele laptop, maar draait gewoon lekker. USB Logitech ATK3 joystick erbij, en spelen maar op de KLS:p

Dennis
 
Sorry, maar een "laptop" die 6+ kilo weegt en zonder netvoeding het nog geen anderhalf uur uithoudt, vind ik geen laptop.

Net zo zeer als dit een mobiele PC was:

CompaqPortable.jpg
 
mja dat is wel waar,, maarja wat wil je met 4,6ghz processor...
misschien dat ze zich meer bezich moeten houden voor betere batterijen..
 
Die Athlon X2 is zeker geen 4,6GHz, en de Intel Core 2 Duos (Merom) vegen de vloer aan met de Athlon's en gebruiken minder energie en maken minder warmte. Die zitten eind dit jaar in bijna alle nieuwe Intel laptops en heeft (gelukkig) niets met formaat te maken.

Zojuist de nieuwe Apple MacBook Pro's uitgekomen met de Core 2 Duos, ik wacht nog even totdat de MacBooks binnenkort ook worden geupgrade, hopelijk nog vóór Thanksgiving.

De grootste MacBook Pro (17-inch) kan je met 3GB geheugen, 200GB HD, iSight, 256MB ATi X1600 en alles erop en eraan krijgen voor 3,1 kg, met een batterijduur van 5,5 uur. Kun je ook nog XP draaien en FSX spelen :)
 
Zojuist de nieuwe Apple MacBook Pro's uitgekomen met de Core 2 Duos,

ik wil echt weten hoe dat ding draait,, iedereen is al zo enthousiast voordat ie is utigekomen, dus voor mij ook zeker een optie om hem aan te schaffen.
 
Iz said:
Die Athlon X2 is zeker geen 4,6GHz, en de Intel Core 2 Duos (Merom) vegen de vloer aan met de Athlon's en gebruiken minder energie en maken minder warmte. Die zitten eind dit jaar in bijna alle nieuwe Intel laptops en heeft (gelukkig) niets met formaat te maken.

Zojuist de nieuwe Apple MacBook Pro's uitgekomen met de Core 2 Duos, ik wacht nog even totdat de MacBooks binnenkort ook worden geupgrade, hopelijk nog vóór Thanksgiving.

De grootste MacBook Pro (17-inch) kan je met 3GB geheugen, 200GB HD, iSight, 256MB ATi X1600 en alles erop en eraan krijgen voor 3,1 kg, met een batterijduur van 5,5 uur. Kun je ook nog XP draaien en FSX spelen :)

Jammer:p...AMD is nou helemaal mijn processormerk...iig voor gaming, daar kan intel niet aan tippen;)

Dennis
 
De grootste MacBook Pro (17-inch) kan je met 3GB geheugen, 200GB HD, iSight, 256MB ATi X1600 en alles erop en eraan krijgen voor 3,1 kg, met een batterijduur van 5,5 uur. Kun je ook nog XP draaien en FSX spelen

hoeveel kost dat :stapelge:
 
EHAM-ATC said:
ik wil echt weten hoe dat ding draait,, iedereen is al zo enthousiast voordat ie is utigekomen, dus voor mij ook zeker een optie om hem aan te schaffen.

Ik laat het je weten als ik hem binnen heb! :D :yeehaa:

EHAM-ATC said:
hoeveel kost dat :stapelge:

Eur 3.469,02 (17", met alle opties)
 
Boeie van die mac;)...is net JVC;)...jammer van de centen...doe mij maar een lekkere opgefokte asus, apple zegt mij echt helemaal niks.

Dennis
 
Back
Top