Laptop

Dat klopt Viper1983, maar de meeste mensen krijgen hun laptop voorgeinstalleerd en gaan hem direct gebruiken.... met maar 1 partitie. :niet_bli:
 
fixedgear said:
Dat klopt Viper1983, maar de meeste mensen krijgen hun laptop voorgeinstalleerd en gaan hem direct gebruiken.... met maar 1 partitie. :niet_bli:

klopt, maar dan ga je ff met partition magic een extra partitie aan maken...
1e stap die je moet doen na aanschaffing van een latop.
 
Nee, de eerste stap die je doet is alle voorgeinstalleerde meuk eraf gooien en dan een normale Windows installatie doen naar eigen smaak/inzicht/voorkeur. (Alleen dat doen de gebruikers zoals jij en ik)

Maar ik begrijp wat je bedoelt. ;)
 
dat zou wel moeilijk lopen...

er wordt in forums al gesproken over een lage frame rate (ter vergelijking: +/- 12 fps met fs X en daar had je met fs2k4 +/- 27 fps) met de resolutie op max, veel lager dan met 2k4 het geval was. Je hebt behoorlijk veel intern geheugen nodig ( 2gig ) en een hele sterke video kaart.
Ik neem aan dat mensen dit niet in een laptop hebben, tenzij je echt een vervanging wil van je normale desktop maar dit kan ik met niet voorstellen omdat die dingen dan pokke zwaar zijn.

Dus ik zou het zelf afraden om het op een laptop te draaien.
 
Hmm ik dacht leuk tijdens kls spele, dan maar op een andere manier;)

iig bedankt

grtz su
 
EHAM-ATC said:
iemand al ervaring met Flightsim X op een laptop??

Jaja, hij werkt fantastisch, alles op high. Bij ultra high is hij NET niet vloeiend de hele tijd. Zeker de moeite waard in vergelijking met FS2004

Mijn specs:

- Intel core 2 Duo 1.83ghz
- 2gb mem
- 128mb NVIDIA Geforce videkaart
 
okee dan thnx:D

grtz

*EDIT* Heb je ook site waar je laptop op staat ,, kan ik ff vergelijke met andere, moet er zelf een aanschaffen daarom;)
 
Mijn specs:

- Intel core 2 Duo 1.83ghz
- 2gb mem
- 128mb NVIDIA Geforce videkaart

dat bedoel ik dat hebben niet veel in hun leptep. maar zoals ik al zei zijn dat ook de min specs om het echt mooi te laten lopen.
 
lijkt me best wel lastig besturen op je leppetep, je hebt dan alleen pijltjestoetsen, of dat trackpadje onderaan je toetsenboard.

Heb trouwens de FSX "try before you buy edition" maar op mijn pc wordt het al zeer snel een diashow als je de eyecandy maar een beetje opschroeft.
 
Heb FSX ook een week geleden aangeschaft en kan je zeggen dat een goede videokaart en ruim interngeheugen een must is. Ik speel het op een pentium IV met 512mb werkgeheugen en een videokaart van een paar jaar oud. Met alles op low loopt het vloeiend, maar dat vind ik zonde voor een game die het van de graphics moet hebben. Binnenkort maar even naar de winkel voor wat uitbreidingen.
 
En in het voorjaar komt Vista er nog eens overheen. De computerbussines ziet weer dollartekens, de volgende IT boom komt eraan!:yeehaa: :yeehaa: :yeehaa:
Piloten, nu overschakelen naar IT voor een veelbelovende carriere om je vliegopleiding af te betalen.
 
EHAM-ATC said:
Zou deze ook goed zijn,, want die sony 2000$$$$$$$
ASUS A7T nog wat

of toch nog uitbreiden naar 2gb mem¿

Vanwege deVRAM van de Geforce 7600 zou ik 2gb kiezen, dan heb je een systeem wat makkelijk FSx draait. Zoals ik al zei hij loopt fantastisch en ik kan niet met toetsenbord werken, dus heb een Saitek flightstick (dus kan best spelen op een leppetep :grijns: )
 
Denken jullie dat FSX goed draait als ik mijn Pentium IV 2.4G uitbreid met een nieuwe videokaart en 1G werkgeheugen, dit is namelijk het maximum wat het moederbord toelaat.
 
Daanie said:
Denken jullie dat FSX goed draait als ik mijn Pentium IV 2.4G uitbreid met een nieuwe videokaart en 1G werkgeheugen, dit is namelijk het maximum wat het moederbord toelaat.

Wat voor een moederboerd heb je? merk en type? 1 gig max lijkt een beetje weinig. Dan zoek ik ff voor je op wat je erin kan gooien.

Immortal
 
Back
Top