De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Ik heb de PVS niet gehaald. :huilt: Woensdag heb ik een eindgesprek op het CML. Nu maar eens kijken of er een vliegschool is die mij wil hebben.
 
wat vreselijk jammer sandalen :(
veel succes met andere vliegscholen

ps.

hebben anderen ook het probleem dat je geen email meer ontvangt bij een nieuwe post als er een nieuwe pagina komt? (zoals het nu pagina 8 is)
 
Heb gisteren de FAM gehaald:) !

Nu 24 en 25 oktober voor de tweede en derde keer naar het CMH om bij de longarts nog een paar onderzoeken te ondergaan. De laatste keer kwamen ze bij het CMH na de allergietest tot de conlusie dat ik allergisch bleek te zijn voor pollen. De andere onderzoeken waren goed gegaan op het CMH. Is de kans groot om hierop afgekeurd te worden? Ik solliciteer namelijk voor gevechtsleiding en niet voor vlieger.
 
Sandalen klote man :(


Verder bericht van 1 KLu: Alles gaat nog goed. Van de week velddienst 3 gehad, was af en toe wel een beetje sip, vooral dinsdag met eindeloze regen.. Maar ook wel vet :D

Verder mochten we vanmiddag wat eerder weekend gaan vieren dan normaal omdat onze inspectie vanmorgen heel goed was, dus dat was relaxed en tof van het kader.

Ook hebben we 2 KLu 06, de October lichting, woensdagavond nog even gezien, zij zijn donderdagochtend vertrokken naar hun IP bivak. Ben benieuwd hoe het ze vergaat, met name de Airworkers. En Ears hebben we ook al even gedag gezegd ;)

Later!
 
montana22 said:
Heb gisteren de FAM gehaald:) !

Nu 24 en 25 oktober voor de tweede en derde keer naar het CMH om bij de longarts nog een paar onderzoeken te ondergaan. De laatste keer kwamen ze bij het CMH na de allergietest tot de conlusie dat ik allergisch bleek te zijn voor pollen. De andere onderzoeken waren goed gegaan op het CMH. Is de kans groot om hierop afgekeurd te worden? Ik solliciteer namelijk voor gevechtsleiding en niet voor vlieger.
Ey, goed bezig. Moest zelf ook naar de longarts vanwege een allergie voor pollen.
Je kan er op afgekeurd worden, maar aan de andere kant kreeg ik de indruk dat als je er niet teveel last van hebt het wel goed komt.
 
He, ik heb ff een vraagje. Ik heb zelf ongeveer een kleine 2 jaar gerookt, 1 à 2 pakjes in de week. Ben nu gestopt, maar ik ben benieuwd hoe dat nu zit met de longinhoud, die moet namelijk wel goed zijn natuurlijk. Die 2 jaartjes zijn die echt ernstig of is de schade nog te overzien? Conditie is op dit moment wel aardig goed.
 
Wij zijn ook weer terug, de laatste lichting pvs'ers in Frankrijk. We hebben laatste 2 dagen niet kunnen vliegen waardoor 4 van ons t/m pvs 2 gekomen zijn en een van ons heeft alleen pvs 1 afgerond. Waarschijnlijk komende week naar Seppe om het af te maken, maar oktoberklas gaat helaas niet meer lukken...
 
Zelfde te melden als Thijs.
Zit nu een beetje chagrijnig thuis te zitten, daar gaat de Oktober klas aan me neus voorbij... Verder een topweek gehad hoor.
 
Das balen, maar goed, je ligt er in ieder geval nog niet uit.
Als jullie de PVS nou halen en ik de laatste test bij de cardioloog dan zien we elkaar in februari in Breda. :)
 
@LCH: Maak je maar neit druk over het roken van je. 2 jaar lang een pakje of twee in de week gaat je echt niet opbreken. Kijk zowieso maar naar Xtra, die rookt nog steeds en zit ook vrolijk op de KMA. Dus: don't you worry :airforce:
 
@LCH
ik zou me daar inderdaad niet zo druk om maken. Ik heb zelf jarenlang meer dan een pakje per week gerookt, ben nu één jaar gestopt en ben door de keuringen heen gekomen. Ik ben trouwens ook niet meer van plan om weer te beginnen met roken. Succes met de keuringen!
 
Ok bedankt jongens, dat is in ieder geval mooi om te horen :) Ik ben ook niet van plan om weer te gaan beginnen :D
 
sandalen said:
Ik heb de PVS niet gehaald. :huilt: Woensdag heb ik een eindgesprek op het CML. Nu maar eens kijken of er een vliegschool is die mij wil hebben.

OMG dat is echt zo balen! Echt heel k*t voor je. In ieder geval succes verder.
 
@sandalen: Erg jammer voor je!! je bent in iedergeval super ver gekomen!Succes met het zoeken naar een andere school, de resultaten van je GVSS zullen hiervoor erg handig zijn.

Tks
 
@ hierboven:
Da's idd een groot voordeel, dat je die GVSS niet over hoeft te doen, en die medische zooi hoeft ook niet meer. Waarschijnlijk moet sandalen nog wel gewoon de psychologische dingen doen?

Anyway, ik kom net uit Utrech, m'n gezichtsveld nog eens doormeten. Bleek gewoon in orde :) Morgen weer naar Utrecht en donderdag naar Soesterberg voor FAM :O
Lekker testweekje dit :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top