De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Net weer contact gehad met het TTC.
Zoals ik al vermoedde was het weer dus niet goed genoeg, moet vrijdag weer bellen voor het weekend, hoewel ze zeiden dat de verwachtingen niet best waren (ach, ben zaterdag toch jarig, maar liever vliegen natuurlijk...).
Dus dan zal het worden zondag bellen, en afwachten voor volgende week.

Helaas hebben ze mijn spijkerjasje niet gevonden die ik 'ergens' heb laten liggen, weet alleen totaal niet meer waar hehe... Maarja, ze mogen mijn winterjas ook hebben als ik de PVS haal :D
 
Vandaag VMO-1 gehad. Iedereen daar is aardig. Alle resultaten waren ruim boven norm... Op naar FAM (13 Nov) dan maar :).
 
Last edited:
pff, moet morgen op voor po-1, heb net nog geoefend met de selectieve luistertest, maar kom nu op 11 foute rijtjes uit :S balen..
 
Laat je niet ontmoedigen door die test op het internet, gewoon vol ervoor gaan morgen. Meer dan je best kan je nou eenmaal niet doen ;). heel veel succes in ieder geval!
 
Hey!

LCH, ik zou me niet te druk maken. Ik deed die oefentest ook slecht, maar die op het CML ging die een stuk langzamer en heb ik wel heel goed gemaakt :)

Succes!
 
Ok bedankt mensen :) Ik doe gewoon mn best morgen, jullie horen het wel hoe het gegaan is! Nu ga ik maar is slapen.

Groete! en andere mensen ook alvast succes!
 
Ik vraag me af waar en waarom iedereen allemaal die testen van PO-1 oefent enzo. Het is inderdaad handig dat je weet waar het over gaat. Maar het is vooral een capaciteiten test. Je hebt het of je hebt het niet. Weet niet of oefenen nu zoveel helpt. Maar dat is mijn mening.

Verder ben ik trouwens vergeten te vertellen hier, dat ik afgekeurd ben. Ik kon dus niet goed genoeg diepte zien. Echt wel kl*te. Maarja kan natuurlijk altijd kijken voor andere functies binnen de luchtmacht zoals officier elektro-techniek.
Ook erg ruig. Iedereen heel veel suc6 met de testen en ik zal wel op het forum blijven kijken.
 
@Niek
Je mag mijn status weer wijzigen.. Kreeg vanmorgen uitslag van VMO-2 en was helemaal in orde (yeay!). Ik krijg nu de spullen voor de PVS thuisgestuurd, en datum zal in overleg met CML nog komen. (krijg eerst een fictieve datum, en zodra het CML meer weet, geven zij een echte datum voor PVS).

@LCH
Succes morgen met PO-1! Gewoon niet je concentratie verliezen, en zoals anderen al zeiden, meer dan je best kun je niet doen!
 
@Zeetsuh: :( balen man! echt veel succes met een andere functie vinden bij de KLu.
Ik dacht toevallig net nog aan onze GVSS week en welk woordje je nou ook alweer de hele tijd zei :), nu ik dit las wist ik het weer:
zeetsuh said:
Ook erg ruig

:D Je hebt mijn msn en ik heb ondertussen mijn rijbewijs (dus ben een stuk mobieler), dus we moeten echt een keer weer gaan poolen met ze allen :rolleyes: spreek je!
 
Vandaag PO-1 Gehaald. 16 november de gvss intake e.d.
Klas van vandaag: 3 van de 12 door.

Trouwens, de tijden van de hand-oog-voet coordinatie zullen bij elk persoon verschillend duren. Bij mij duurde hij bijvoorbeeld 9 minuten en bij de jongen naast mij 7 :S
 
@QrunchyRotor
Gefeliciteerd jonge. Veel succes met de PVS alvast.

@T-O
Gefeliciteerd. Bij ons waren er ook 3 van de 12 door. Veel succes met de intake.
 
vandaag ben ik voor PO-1 geweest, helaas afgekeurd. Alles ging keigoed, ik had bij de selectieve 2 foutjes, bij instrumententest maar 1 fout. Bij de hand oog coordinatie ging het fout, 2 van de 3 tijdvakken onvoldoende. Naja volgend jaar maar weer probereN!

T-O gefeliciteerd met t halen van je po-1 :)
 
Zo weer veel updates vandaag.
@zeetsuh: Echt heel erg balen man. Ben je zo ver, word je ergens op afgetest waar je zelf niks aan kan doen...
En idd we moeten eens gaan poolen. Op een zaterdag een keer?

Gefeli T-O en QrunchyRotor. :)

Jammer LCH, maar veel succes in ieder geval volgend jaar.

Anyway, ik heb vandaag FAM gedaan, met succes gelukkig. Nu ff anderhalve maand wachten op VMO-2 uitslag... VMO-2 Resultaten gaan van CMH naar CML naar Den Haag, met bijbehorende wachttijden...
 
@zeetsuh; diepte zien kunnen volgens mij maar weinig mensen! ik probeer op internet met die stereo grammen te testen of ik het zie en volgens mij zie ik ook niks! nu las ik net dit: It's helpful to remember that visual perception happens in the brain--not the eyes. What we're doing here, is fooling the brain.

tja blijkbaar vallen wij niet zo snel te foolen!!

Tks
 
TKS said:
@zeetsuh; diepte zien kunnen volgens mij maar weinig mensen! ik probeer op internet met die stereo grammen te testen of ik het zie en volgens mij zie ik ook niks! nu las ik net dit: It's helpful to remember that visual perception happens in the brain--not the eyes. What we're doing here, is fooling the brain.

tja blijkbaar vallen wij niet zo snel te foolen!!

Tks
Pas op met wat je zegt, straks haal je de ogentest, leg dit dan nog maar is uit :D
 
LCH said:
vandaag ben ik voor PO-1 geweest, helaas afgekeurd. Alles ging keigoed, ik had bij de selectieve 2 foutjes, bij instrumententest maar 1 fout. Bij de hand oog coordinatie ging het fout, 2 van de 3 tijdvakken onvoldoende. Naja volgend jaar maar weer probereN!

T-O gefeliciteerd met t halen van je po-1 :)


jammer man die hand-oog-voet is ook een gemene je mag daar geen een sessie onvoldoende hebben, gelukkig hoef je met de nieuwe opzet alleen die over te doen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top