Lachen om jou reactie en vooral die van Sjakie (van die chocolade fabriek denk ik want van MP heeft hij weinig meegekregen of komt weinig op kantoor).Eigenlijk, op het moment (eerste kwartaal) draait de passage als nooit tevoren, met volle toestellen en niet te vergeten een hoge yield. Zelfs de 320's hebben het gigadruk, met dank aan KLC.
De vracht draait juist wat minder. Lage opbrengsten en erg veel technische problemen.
M.a.w., je kraamt wederom onzin uit, sorry dat ik het zeg.
Voor wat betreft het hoofdonderwerp: De commissie van wijze mannen heeft zijn advies aan de directie uitgebracht en die gaan nu puzzelen. My (uneducated) guess: de 76-en krijgen een laatste grote update (net als die van Thomsonfly en Condor trouwens) en de beslissing over vervanging wordt een jaar of 5 vooruitgeschoven. Tegen die tijd valt er tenminste weer echt wat te kiezen.
Verwacht eigenlijk wel binnen een maand of twee een besluit.
Over zomaar wat roepen gesproken, maar goed als jij die overtuiging nu eenmaal hebt mag je dat voor mij hoor, houd het liever rustig en leuk op dit forum .., hij roept maar wat en is WEL AFGEWEZEN bij MP.
Ik weet het "Amsterdams"jochie, het is moeilijk voor je te verkroppen dat de "wijsneusjes" je niet in hun cockpit toelieten en je "boterhammetjes" tjes? niet daar lieten verdienen.
Passage naar TUI of Transavia.
Vracht naar KLM/AF.
Ik heb begrepen dat veel vliegers van MP de overstap nemen van passage naar de 747, met in het acherhoofd waarschijnlijk dat, als het zo mocht zijn dat KLM/AF de vracht overneemt, dat ze één op één over kunnen stappen naar KLM/AF.
Maar dan wel onderaan de lijst......
Iz, nee ik heb geen blauwe ogen dus daar moet je zeker niet op vertrouwen!EHAM, je durft echter nog steeds niet te vertellen waar jij vliegt, en zo niet, wat je dan wel doet om deze info te vergaren.
Zonder een beetje geloofwaardigheid (die verder gaat dan een oud luchtvaartnieuws.nl artikel wat we allemaal hebben gelezen) blijft het voor mij "geblaat", ZELFS als wat je zegt een kern van waarheid heeft. Het blijft dan moeilijk om de feiten van de bullshit te onderscheiden. En geloven op je blauwe ogen kunnen we je ook al niet, omdat we niet eens weten of je die hebt.
Kom gewoon met zijn allen naar de Airwork BBQ en je zult het weten. Genoeg voer voor de avond (letterlijk en figuurlijk).
Als de EU accoord gaat worden routes geintegreerd bij AF/KL. Let op ik spreek over routes, niet over de 763 en A320!Wat gaat er met de passage gebeuren dan EHAM?
Prima, als je dan liever wacht op de media zal ik na deze reply zwijgen!hou dan ook die verhalen van je voor je, en dan lezen we ze later tóch wel in de media.
Nee, gisteren Dhr. Schröder wel in de ogen gekeken. Degene die gisteren op het MP kantoor is geweest weet nu dat ik toch geloofwaardiger ben dan anderen op dit forum willen doen geloven!EHAM, ik heb gister Verberk nog in de ogen gekeken. En jij? Van Wijk?