Klas 11-02

Hmmm. Week 15. Dat is de week van 11 april. Ben benieuwd. We leven nu in week 42 dus dat zijn in het totaal nog 25 weken. Half jaartje nog;)
 
Present! Ik begin ook 11-2! Leuk al mensen te zien die ook (waarschijnlijk) in week 15 gaan beginnen!
 
Dat wachten inderdaad... maar als je het maand per maand bekijkt gaat het best snel. Zolang je maar niet stil zit.


Maar heeft iemand hier nu al zijn medische keuring achter de rug/meer info over wanneer?

Ik kijk stiekem even naar de mensen van AP&M, die zitten volgens mij wat dichter op het vuur..
 
Dat wachten inderdaad... maar als je het maand per maand bekijkt gaat het best snel. Zolang je maar niet stil zit.


Maar heeft iemand hier nu al zijn medische keuring achter de rug/meer info over wanneer?

Ik kijk stiekem even naar de mensen van AP&M, die zitten volgens mij wat dichter op het vuur..


Ik ben geen AP&M-er maar heb hem inmiddels wel al achter de rug! Al meer van jullie opgeroepen voor de medische keuring?
 
Ik ben nog niet opgeroepen, wanneer ben je gebeld?

Ik ben een paar weken geleden al gebeld en heb de medische keuring vier weken geleden al gedaan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik oorspronkelijk ingedeeld was in een andere klas maar nu naar 11-2 opgeschoven ben! Dus ik durf niet te zeggen wanneer je de oproep kunt verwachten.
 
Ik heb mijn medical al gehad. (AP&M)
Helaas moet dit toch weer overnieuw gezien dit in feb 2009 was. (Ik heb het toen toch gedaan aangezien ik 3x mijn arm gebroken heb en toch zekerheid wou)

Lang leven snowboarden! :)
 
Ik heb mijn medical al gehad. (AP&M)
Helaas moet dit toch weer overnieuw gezien dit in feb 2009 was. (Ik heb het toen toch gedaan aangezien ik 3x mijn arm gebroken heb en toch zekerheid wou)

Lang leven snowboarden! :)


Heb zelf ook mijn medical gehad vlak na mijn cova (2 weken erna) Met het over doen van je medical zeiden ze bij de KLS dat je pas een keuring moet ondergaan vlak voor je naar Amerika gaat omdat je initiële keuring zwaarder is en je die al gehaald hebt. Dus voor jou Marc hoef je, je het komende jaar nog geen zorgen te maken over je medical.

Als je hem nog niet hebt, zal je hem hoogstwaarschijnlijk een paar maanden voordat je naar de kls gaat moeten doen, en dan krijg je wel de initiële keuring. Deze is iets uitgebreider omdat je ook cardiogram moet laten maken, en een uitgebreid oogonderzoek hebt etc.

De trend bij de KLS is volgens mij inderdaad tegenwoordig wel dat je je medical niet direct achter je cova aandoet, ivm de wachttijden. Ik weet dat van AP&M 2010 haast iedereen zijn medical nog moet doen.

Joeriz
 
Heb zelf ook mijn medical gehad vlak na mijn cova (2 weken erna) Met het over doen van je medical zeiden ze bij de KLS dat je pas een keuring moet ondergaan vlak voor je naar Amerika gaat omdat je initiële keuring zwaarder is en je die al gehaald hebt. Dus voor jou Marc hoef je, je het komende jaar nog geen zorgen te maken over je medical.

Als je hem nog niet hebt, zal je hem hoogstwaarschijnlijk een paar maanden voordat je naar de kls gaat moeten doen, en dan krijg je wel de initiële keuring. Deze is iets uitgebreider omdat je ook cardiogram moet laten maken, en een uitgebreid oogonderzoek hebt etc.

De trend bij de KLS is volgens mij inderdaad tegenwoordig wel dat je je medical niet direct achter je cova aandoet, ivm de wachttijden. Ik weet dat van AP&M 2010 haast iedereen zijn medical nog moet doen.

Joeriz

Correct me if i'm wrong, maar is het niet zo dat als je je herkeuring niet binnen de vastgestelde tijd laat doen, je alsnog een initiele keuring moet ondergaan?
 
Correct me if i'm wrong, maar is het niet zo dat als je je herkeuring niet binnen de vastgestelde tijd laat doen, je alsnog een initiele keuring moet ondergaan?

Hmmm. Misschien heb je wel gelijk. Weet er het fijne ook niet van. Maar in principe zijn de "initiële" resultaten (dus die dingen die je maar 1x per 5 jaar doet) toch gewoon 5 jaar geldig tot je die weer over moet doen?lijkt mij wel logisch.

Wat in ieder geval wel zo is, is dat als je medical class 1 na het eerste jaar verlopen is, je nog wel een class 2 hebt omdat de resultaten daarvoor langer geldig zijn.
 
De trend bij de KLS is volgens mij inderdaad tegenwoordig wel dat je je medical niet direct achter je cova aandoet, ivm de wachttijden.

Joeriz

Dat kan je wel zeggen :grijns:, cova was in Januari, het is nu December.
Zal van de week eens bellen denk ik, met de vraag wanneer 11-02'ers de medische keuring kunnen verwachten
 
Dat kan je wel zeggen :grijns:, cova was in Januari, het is nu December.
Zal van de week eens bellen denk ik, met de vraag wanneer 11-02'ers de medische keuring kunnen verwachten

Als je het weet, let me know.. Want ik moet hem ook nog doen en ben ook van plan even te bellen van wanneer wij hem zouden moeten doen...
 
Nou ik had niet gebeld, maar direct gemaild. Vandaag antwoord gekregen, het zal door de kerstdagen even geduurd hebben denk ik.

De mail:
*
Excuses voor de late reactie.
Maar jullie worden eerdaags voor de medische keuring uitgenodigd.
*
Met vriendelijke groet,
Anne-Dieter
 
Nou was ik een paar maanden geleden nog ingedeeld als nummer 2 op de lijst voor 11-3, vandaag kreeg ik dan toch de brief dat ik 18 april zal beginnen in klas 11-2!
Dus bij deze.. gegroet, klasgenoten!
 
Hey jack! Goed nieuws dat je toch in 11-02 zit :)

Heb vanochtend mijn medical gehad, op naar 18 april nu dus!
 
Best Airworkers ;)

eindelijk mijn account *geactiveerd.
Bij deze de vraag, klopt het dat de medische keuring van AP&M en dan het gezichtsvermogen op max +6 -6 staat? Aangezien ik lenzen heb en links op -5.75 zit en recht -5.50 + cilinder van 0.25 (Thnx Mom and Dad :(

moet zeggen word aardig jaloers, dat jullie dit jaar beginnen.! (zit in Mbo 4ejaar..)
 
Last edited:
Back
Top