HvA Aviation Studies 2010-2011

@ Firekiddo dat vraag ik me nu ook steeds af:p

ja wij waren ook maar de kroeg ingedoken nu wat kibbelen tussen wat mensen:p vaker meetings daar houden!
 
Dat idee had ik ook hoor Resy, alleen heb meerdere roosters gezien met een dag vrij, en dat zit er helaas niet in bij mij, dus een dag had wel gemogen.

Voor de rest had ik een leren jas aan.. maar dat hadden er wel meerdere! ;-)

Vandaag nog een keer los gaan op Mysterland en dan mezelf volledig op de studie storten.

Tjuss en suc6 iedereen.
 
haha wij gingen maar ook naar de kroeg, omdat het te lang duurde. Introductie was wel lachen en ook de bbq. Heb me zeker vermaakt haha;). Maandag hoef ik pas om 2 uur op school aanwezig te zijn.
 
Hihihi mijn groep was verstandig, we zijn gauw de kroeg ingedoken en hebben de vossenjacht (xD) maar gelaten voor wat het was...

Ik hoop dat jullie indruk van Aviation niet verpest is door de organisatorische chaos? (A)

Ah, dan zat ik in dezelfde groep:D

Wat ik me trouwens afvroeg: ik moet nog een laptop aanschaffen, voldoet een netbook van een euro of 400 aan die eis, of vereist de opleiding meer kracht van dat ding? Hier 2 stuks die ik op het oog heb:

http://www.laptopshop.nl/product/92...ource=tweakers.net&utm_medium=pricecomparison

http://www.4launch.nl/shop/product/...c-1201ha-12-1---z520--250gb--zilver-/tweakers
 
Nog zoiets: we hebben deze week 3 opdrachten voor SLB, alleen kan ik dat formulier voor opdracht 3 nergens vinden op het intranet..

Ben ik achtelijk of lopen ze achter met updaten?
 
Het enige wat je op die laptop hoeft te kunnen is een verslag typen, dat doet nu zowat iedereen met word 2007 ... Het is aan jou of je verder nog andere eisen stelt aan de laptop :)

Alle programma's die je voor school moet gebruiken staan, voor zover ik weet, op de computers op school.
 
492 leerlingen zijn begonnen met de opleiding.

Eens kijken wat het percentage dit jaar wordt.

@First the Last.
De eerste vergaderingen zijn gedaan:)
 
Heerlijk dat ze op een technische opleiding, voor de ogen van ruim 200 man, een half uur doen om een beamer aan de gang te krijgen..
Ben eigenlijk wel eens benieuwd wie jullie zijn. Liep vandaag in een nogal opvallend paarse trui (had nog andere verplichtingen)

Moet je zeggen dat de eerste week vies tegen valt. Had toch iets minder wiskunde verwacht, en ook de opbouw van het project is wennen, gezien ik nog nooit aan projecten heb gewerkt.
De COM docent, die ex-piloot, is meer ''one of the boys'' dan echt een docent, wat het wel wat luchtiger maakt.

Overigens zijn er na 3 dagen al 2 uit ons groepje genokt.. er worden vervangers gezocht, wat naar onze mening ons groeps-proces behoorlijk vertraagd, zeker omdat we al de eerste vergadering erop hebben zitten.
 
Een COM-docent die ex-piloot is?

Je bedoeld een Project-docent neem ik aan, want bij mijn weten zijn er geen ex-piloten die tevens communicatie geven.. Of loop ik weer achter?
 
Pfff ik snap echt geen bal van wiskunde... Denk dat ik maar gebruik ga maken van die bijlessen. Volgens mij is Laban wel ex piloot trouwens...
 
Laban heeft op onze projectgroep wel een goede indruk gemaakt. We gaan echt stap voor stap aan het project werken, en ons strak aan het schema houden, volgens hem kan er zo niks fout gaan. Iedere gemaakte stap wordt direct beoordeeld en afgesloten (of juist niet afgesloten, als het niet voldoende is).

Nu eerst dit weekend maar flink oriënteren, lezen dus.

EDIT: voor degenen die nog een laptop zoeken:

http://www.bol.com/nl/p/computer/ac...00-2048-mb-250-gb/9000000009799723/index.html

Echt een topper voor 400 euro, hij kan alle office taken snel uitvoeren, en start ze ook snel op! Uiteraard niet geschikt voor een sessie FS:X, maar dat moet je ook niet verwachten van 400 euro. Formaat is ook precies goed, en de accu gaat een uur of 5-6 mee. Dit is de beste deal voor dat geld!
 
Ik bedoel ook project docent, en inderdaad Laban..

Man je moet hem eens horen praten over de sfeer bij Martinair.. had er in januari gesolliciteerd en was al in juni weg (paar jaar geleden) uit vrije wil! :dozey:
 
Hij heeft ons schijnbaar wel genaait met die excelsheet, hoorde van een 3e-jaars dat die voor ons nog niet te doen is omdat wij de daarvoor benodigde formules nog niet hebben gehad. Heeft hij met een big smile op zn toeter tegen hun verteld. Maar ach, zou ik ook doen als ik leraar was...
 
Affirmative.

Tijdens onze les heeft hij het er inderdaad over gehad.
Hij (en wij) zijn benieuwd hoeveel van jullie het voor elkaar krijgen. Moeilijk is het niet. Even google gebruiken en je hebt de formules zo te pakken.
 
Last edited:
Kwam er vandaag achter dat ik Laban helemaal niet heb als projectdocent, maar als AER-1 docent (had de namen door elkaar gehaald). Mijn projectdocent is wel een goeie gozer, Hilgersom heet hij volgens mij. Hij zei dat we als eerste projectgroep een goed piramidemodel hadden neergezet.

Goed begin is het halve werk he ;)
 
jup die excel spreadsheet is raar die overgang van 2 formules in luchtdruk gaat niet helemaal goed bij mij dus ik krijg er een grafiekje uit waarin 2 punten zowat op dezelfde y waarde zit:p maarja ik ben blij dat ik wat heb...
@ OFX jij hebt die laptop zelf? weet jij toevallig of dat formaat beetje makkelijk mee te nemen is in een eastpack? ik wil er namelijk een kopen maar ik zit een beetje te twijfelen bij de grootte van het scherm ik zat eigenlijk meer te denken aan 13/14 inch.
 
Back
Top