ASL?? Wie o wie weet hier meer van?

just for the record. Deed selectie toen het nog goed ging met de branche en er nog sprake was dat de kls juist meer zou gaan opleiden. Ik bedoelde er mee dat ik op het moment liever geen vliegopleiding doe omdat dat veel te riskant is.
Mijn andere post was niet op de man bedoeld, meer als kritiek op ties omdat ik hem ook bijzonder arrogant vind en het opmerkelijk vind dat hij zo weinig weet maar toch is toegelaten.
Maargoed, ik ben ook pas 19 dus heb ook nog een hoop te leren, om te beginnen 4 jaar op een HBO.
 
Mijn andere post was niet op de man bedoeld, meer als kritiek op ties omdat ik hem ook bijzonder arrogant vind en het opmerkelijk vind dat hij zo weinig weet maar toch is toegelaten.
Maargoed, ik ben ook pas 19 dus heb ook nog een hoop te leren, om te beginnen 4 jaar op een HBO.

Ik merk in mijn omgeving vaak hoe weinig de jonkies van de luchtvaartsector weten. Aan de ene kant wordt dit hen aangerekend, maar aan de andere kant is er geen sector waar de bedrijvigheid zo intransparant en anders in elkaar zit dat het 'gewone' bedrijfsleven. In dat opzicht moeten we niet gek opkijken dat er Ab Initio's rondlopen die niet weten wat Low-cost, of Hub&spoke betekend, of niet weten dat maatschappijen met lege toestellen vliegen om de slots te behouden......

En als er wel Ab Initio's rondlopen die wel iets meer weten van deze sector, dan worden ze vervolgens weer afgevallen omdat ze 'nog geen vlieguren' hebben. In dat opzicht zijn we met z'n allen rete-conservatief en staan we sceptis tegenover alles wat zich anders voordoet dan we zouden verwachten.....
 
Mijn andere post was niet op de man bedoeld, meer als kritiek op ties omdat ik hem ook bijzonder arrogant vind en het opmerkelijk vind dat hij zo weinig weet maar toch is toegelaten.

Leg mij nou eens fatsoenlijk onderbouwd uit waarom jij vindt dat ik weinig weet.
 
Kunnen we het niet gewoon houden op "let's agree to disagree". Niet on lullig te doen mannen (Ram00n en ties89), maar we raken een beetje off topic dus maak elkaar, als het niet anders kan, het leven maar zuur via een pm, of laat het gewoon voor wat het is!

:yeehaa:
 
Na lang meelezen mijn eerste posting:

Heb bij ASL m'n PPl gehaald. Goeie school, goede instructeurs. Daarna via TNCC en TNCA op EHBD beland.
@ Art: heb mijn logboek nog even nagekeken, examentraining door Jan Minoli op de PH-JAN (geen toeval...), dag later geslaagd.......
Binnenkort maar weer eens een drankje pakken bij de nieuwe ACZL lounge...........

MvG

WW
 
Yeah. we komen weer on topic.

Super bedankt WW voor de on topic reactie en gefeliciteerd met het behalen van je PPL A
 
Eerste les ooit met de heer Minoli gevlogen! Of hij nog bij Stella vliegt weet ik niet.
 
Goede zaak.

Leuk voor de mannen. Hier kunnen vele scholen nog een puntje aan zuigen. En Privat Jets vliegen is volgens mij helemaal niet verkeerd en betaald best goed.
 
laatste keer dat ik van Solid vernam moest je zelf de TR betalen a 35k of meer, verdiende je 1500e of slechter en moet je ongeveer de hele maand stby staan. Ken genoeg ab initios van andere gerenommeerde scholen die nee hebben moeten zeggen vanwege de schuldlasten bij hun bank. Je kunt het moeilijk combineren met in de afwas staan of koffers sjouwen namelijk.

Dit bericht zegt me dus net zoveel als Stella en Cityline. Aan de andere kant wel mooi voor die gasten om meteen door te kunnen vliegen in deze tijden
 
Wat heeft dit met Stella en Cityline te maken? Stella beweerde een contract te hebben, dat doet ASL voor zover ik weet nergens.

Ik ken beide kerels die aangenomen zijn, het zijn goede kerels die blij zijn te mogen gaan vliegen. Ze weten wat de T&C's zijn dus hebben hun eigen keuze gemaakt, daar hoeft hier geen discussie over gevoerd te worden.
 
Ik ken hun T&C's niet, maar van Netjets weet ik dat het heel goed betaald. Heb iemand gesproken die bij Netjets heeft gevlogen.

Laat ik nou ook wat gehoord over timboktoe airlines: Ik ken hun T&C's niet, maar van de KLM weet ik dat het heel goed betaald. Heb iemand gesproken die bij KLM heeft gevlogen. :duh:

Even voor de duidelijkheid: NetJets betaald goed, betaald je training, heeft een perfect werkschema (6/5) en een sterke aandeelhouder... eigenlijk alles wat Solid Air niet heeft... :eek:

Volgens mij hebben ze dit in het verleden ook al met AIS geprobeerd maar vonden die 40K voor een TR op een incourante Citation rating te duur :angel:

Misschien je search functie eens gebruiken.....
 
Back
Top