ASL?? Wie o wie weet hier meer van?

Vind het toch een goede zaak, misschien dat deze gasten al voordat ze aan hun opleiding er rekening mee hebben gehouden dat ze een TR zelf zouden moeten betalen om aan een baan te komen...? Misschien kan Naudjuh ons dit vertellen.

Ze mogen blij zijn dat ze gelijk een baan hebben, waarom klagen andere mensen altijd? Als een school geen baan regelt is het niet goed, regelen ze een baan is het weer niet goed...
 
Ben blij voor die gasten hoor, mar voor de buitenwereld en wannabees komt dit over alsof je direct na afronden opleiding een fatsoenlijke baan hebt en je kunt beginnen met aflossen, dit is dus geenszins het geval.
 
Ik kan me herinneren dat ze er bij Solid air ongeveer een jaar geleden wat jongens uit hebben geknikkerd.. zijn die eigenlijk alweer terug aangenomen?
 
Ik kan me herinneren dat ze er bij Solid air ongeveer een jaar geleden wat jongens uit hebben geknikkerd.. zijn die eigenlijk alweer terug aangenomen?

Met uitzondering van één piloot, heeft de hele ontslagen ploeg elders werk gevonden. Die zijn, voor zover ik weet, wel benaderd maar waren dus niet meer beschikbaar.
 
Back
Top