Stand Van Zaken deel 27

Status
Not open for further replies.
Test & Training Centre (zo heette het geloof ik) stopt dus met het testen van kandidaten op het PVS? Is daar een reden van bekend?

Grote contracten worden om de zoveel jaar (Europees) aanbesteed en de beste aanbieder krijgt de voorkeur. In principe (alles na in principe... jaja) zou dat de reden kunnen zijn :)
 
Zo een aanbesteding gaat via inschrijving en is Europees verplicht. TTC zal zich waarschijnlijk gewoon weer inschrijven en misschien ook wel weer als beste/goedkoopste uit de bus komen. Is overigens wel een mooie gelegenheid , door de PVS vluchten op een hold te zetten, om zo de wachtlijst in te korten :biertje:.
 
Zo een aanbesteding gaat via inschrijving en is Europees verplicht. TTC zal zich waarschijnlijk gewoon weer inschrijven en misschien ook wel weer als beste/goedkoopste uit de bus komen. Is overigens wel een mooie gelegenheid , door de PVS vluchten op een hold te zetten, om zo de wachtlijst in te korten :biertje:.

Ik denk niet dat het zo gaat werken.

Ze nemen in principe alleen categorie 1 mensen aan, daar hebben ze geen enkele twijfel over en die plaatsen ze dus ook direct. In de laatste week (oid), gaan ze kijken of er plaatsen over zijn, en pas dan wordt er gekeken naar de categorie 2 of 3 kandidaten.

Het is dus niet zo dat wanneer je nu hoort dat je op de wachtlijst staat dat je dan automatisch een volgende klas kan instromen. Het kan zo heel goed gebeuren dat je klas na klas buiten de boot valt.

Ik ga er dus ook niet van uit dat ze de novemberklas vullen met een hoop categorie 2 en 3 mensen. Zou leuk zijn, maakt de boel voor mij een stuk makkelijker. Ik ga er alsnog van uit dat er een redelijke kans is dat de november klas helemaal geschrapt wordt. Alleen op basis van een "gerucht" hier op Airwork, dus of het waar is ...??

Anyway ... just my 2 cents.
 
Even een kort vraagje.

Vorig jaar afgevallen bij PO2 omdat ik lag te pitten bij groepsopdrachten. Nu wil ik 't nog een keer proberen. Weet iemand of dat weer op soestenberg nog is? Want dat is toch dicht?
 
Even een kort vraagje.

Vorig jaar afgevallen bij PO2 omdat ik lag te pitten bij groepsopdrachten. Nu wil ik 't nog een keer proberen. Weet iemand of dat weer op soestenberg nog is? Want dat is toch dicht?

Het is dan weer gewoon op het CML in soesterberg. Net als waar je het vorig jaar waarschijnlijk hebt gedaan.
Succes in ieder geval!
 
Wat TTC-Seppe betreft kan ik misschien beetje duidelijkheid over geven. 2 weken geleden toen ik even op het CML was, vernam ik dat het contract met TTC Seppe dit jaar afloopt en niet meer wordt verlengd. Wat ik ervan heb gehoord, is dat het richting Eindhoven gaat. Daar schijnen ze nu mee bezig te zijn met een contract..

Wel zonde hoor.. na 20 jaar!
 
En.. wie heeft er al zin in morgen! - Ben benieuwd wat voor nieuwe koppen we gaan krijgen dit jaar. Voor diegenen die gaan beginnen, viel spaB.. en gedraag je een beetje in de eetzaal.. hehe!
 
Heb er zeker zin in morgen!!:yeehaa:
Gister, op de vooropkomst, was ook erg gezellig met de Vliegers, LVL'ers en GL'ers!!

Tot morgen!
 
Guys, voor diegene die morgen opkomen, kom gezellig langs kamers 221, 222a en 223. Daar zitten de vliegers van april. Ikzelf zit in 223. En ik zie jullie wel verschijnen :p
 
envy inderdaad, soms denk ik eraan dat ik volgend jaar er misschien ook zit...ik heb net vorige week de sollicitatie formulieren op de bus gedaan, ik heb er in principe wel een goed gevoel over :p maar je moet het nog wel ff doen :p!

in ieder geval suc6 mensen!
Cheers West
 
envy inderdaad, soms denk ik eraan dat ik volgend jaar er misschien ook zit...ik heb net vorige week de sollicitatie formulieren op de bus gedaan, ik heb er in principe wel een goed gevoel over :p maar je moet het nog wel ff doen :p!

in ieder geval suc6 mensen!
Cheers West

Whoehahahaha
 
Je moet het niet gewoon ff doen, je moet het gewoon in 1x goed doen. Als ze 1 ding hebben om over te twijfelen dan wordt het hem niet. Zeker nu 1/3e van de opleidingsplaatsen er af gehaald zijn zegt goedgekeurd zijn nog niks!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top