Welke auto rij jij?

Nu we het er toch over hebben

Nu we het er toch over hebben

Hallo allemaal,

Dit is de nieuwe liefde in mijn leven! Zojuist heb ik mijn wagenpark verdubbeld en tevens een enigszins excentrieke jeugddroom werkelijkheid laten worden met de komst van een 20 jaar oude Volkswagen bus!

Vanagon_wolfsburg.jpg


Zoals deze :)

P.S. voor de mensen die me kennen: mijn oude Fiatje gaat nergens heen hoor. Hij krijgt er alleen een grote broer bij!

Groetjes, Timon
 
als de chicks het maar diggen ;).

Ja die denken dat je ze een leuk kapsel gaat aanmeten. ;)

Oke, ik vind hem van binnen wel mooi en ruim (voor 2 pers dan), en zonder die spoiler maakt die ook nog wat goed. ;) Alleen een beetje te warm voor deze dagen... Ben blij dat straks het dak weer open kan opweg naar het strand. ;)

Grtz Mike5
 
Wat een hoop negativiteit zeg! Vind dat je juist big hairy balls moet hebben om hier op je 17e te posten dat je van je ouders een auto krijgt waar de doorsnee Hollander van begint te kwijlen. Al die mensen met financiele problemen? Als je je daar druk over gaat maken maak dan aub de 150K voor je opleiding over naar mijn bankrekening. Dan zorg ik er wel voor dat het bij Unicef of Dokters Zonder Grenzen komt.

Hoop overigens dat iedere piloot wannabee deze thread eens doorleest. Wel duidelijk dat het voor de meesten toch geen vetpot is na de opleiding aderlating.

Zelf rijd ik een 2001 Mazda Millenia S met 235000 mijl en blijf em rijden tot de wielen eraf vallen. Als dat gebeurt koop ik iets moois zonder dak om m'n midlife crisis wat dragelijker te maken.
 
BigC208, Je hebt die Millenia nog steeds? 235k highway miles natuurlijk, kunnen er nog wel een paar 100k's bij. Mooie auto, zeker weten
 
Eigenlijk best nuttenloos dat hierover een topic wordt gestart.Wel grappig. Als je beetje gemiddelde salarisschaal erop na slaat kun je redelijk inschatten wat de gemiddelde piloot kan betalen. Of hij of zij het ook doet, is ten tweede.

Maar nette wagen Kermit. Maar in jou geval wel stuur aan rechterkant toch. Haha.
Maar goed ik heb dus alleen een trapzeepkist in de schuur staan. En een hele hoop ferrari's die ik elke dag water geef in de hoop dat ze gaan groeien tot echte wagens, maar tot op heden doen ze dat nog niet. Helaas.
 
Toevallig vandaag met de auto van mn pa (BMW 135i) naar de Ring geweest. Zelf rij ik een Fiat Cinquecento Sporting :biertje: maar hopelijk is dat over een jaartje een Fiat 500!

Kan nu ff geen foto uploaden omdat ik een filmpje van de ring aan het uploaden ben, maar voor de geliefden kan ik zo nog wel een fotootje erop zetten.
 
nette auto, stab trim. die BMW. En volgend jaar een 500tje? de nieuwe of die kleine ouwe.? allebei toffe wagentjes,

zelf cruise ik nu beetje rond in die van mijn vader. Een Vulva V70 en een Dodge Ram.

Net wat mij uitkomt en me pa uitkomt.
 
Bij mij 8 liter voor de deur

2x 4 liter Jeeps, cherokee en grand cherokee

Waarvan de cherokee 17 jaar oud is en bijna overleden door veelvuldig het terrein in te duiken.
Kliko is net een varkentje, lekker in de modder rollebollen!
 
Mooie auto zo'n 3 serie!:yeehaa:
wel nieuwe model nietwaar?:)

Ja, het model zoals op de foto (E91) alleen dan in sparkling graphite. Dezelfde velgen en verlaagd sportonderstel. Absoluut een fijne auto alleen voor een estate toch een wat beperkte kofferbak. Zeker met 2 koters. Een bugaboo en een campingbedje en de bak is vol. De volgende wordt een 5 touring of een A6 avant....... If only. :rolleyes:
 
Hallo allemaal,

Dit is de nieuwe liefde in mijn leven! Zojuist heb ik mijn wagenpark verdubbeld en tevens een enigszins excentrieke jeugddroom werkelijkheid laten worden met de komst van een 20 jaar oude Volkswagen bus!

Vanagon_wolfsburg.jpg


Zoals deze :)

P.S. voor de mensen die me kennen: mijn oude Fiatje gaat nergens heen hoor. Hij krijgt er alleen een grote broer bij!

Groetjes, Timon

Brutal! heb je exact deze van de foto?


Ik heb een V70 classic 2.0 met 0 pk en 358.000km op LPG.
Verder om die burgelijkheid te verdoezelen is er nog een Honda Fireblade 900rr.
 
Brutal! heb je exact deze van de foto?


Ik heb een V70 classic 2.0 met 0 pk en 358.000km op LPG.
Verder om die burgelijkheid te verdoezelen is er nog een Honda Fireblade 900rr.

Well thank you :)

Hij is niet geheel exact hetzelfde, de mijne is blauw (Bluestar Hannover Edition). Ik ga hem zo dadelijk ophalen en dan de rest van de dag door Holland touren! :yeehaa::yeehaa::yeehaa:
 
nette auto, stab trim. die BMW. En volgend jaar een 500tje? de nieuwe of die kleine ouwe.? allebei toffe wagentjes,

zelf cruise ik nu beetje rond in die van mijn vader. Een Vulva V70 en een Dodge Ram.

Net wat mij uitkomt en me pa uitkomt.

Een nieuwe, de oude is te klein en bovendien is de nieuwe veel luxer uitgerust (uiteraard). Ben er alleen nog niet uit welke uitvoering, alle motoren zijn vrij sportief alleen heeft de een natuurlijk meer trekkracht dan de ander.

Allemaal niet te vergelijken met de 6 cilinder in de BMW natuurlijk. Wat een monster is dat zeg!

 
Die VW bus. Die wil ik ook nog een keer hebben. Mooie bak!

Vette stereo er in en door heel Europe touren. Wordt waarschijnlijk over 22 jaar, in het jaar dat ik met pensioen ga :)
 
Last edited:
Die VW bus. Die wil ik ook nog een keer hebben. Mooie bak!

Vette stereo er in en door heel Europe touren. Wordt waarschijnlijk over 22 jaar, zijnde het jaar dat ik met pensioen ga :)

Thanks mate!

Ik kon het geduld niet opbrengen om zo lang te wachten :)
 
Back
Top