Airwork vlag gaat de wereld rond!!!

Uniek blijft het sowieso, echter zal de omloopsnelheid bijzonder laag zijn, en het concept dus kracht verliezen.
Je kan de geospotter toch een blauwe kleur geven voor vlag 1, groen voor vlag 2 etc etc? Je moet het idd bij een beperkt aantal van 3 tot 5 houden en lekker laten verweren en verouderen, dus niet een onbeperkt aantal in omloop brengen want dan is het niet bijzonder meer.
 
Diana,

De vlag is al weer in NL, hij is in Afghanistan kennelijk overgegeven ergens in de bergen bij Kabul aan een man met een baard, een soort tulband en heftig hoestend staande in de schaduw in een vochtige spelonk in de bergen. Een AK47 losjes over zijn schouder, voor een hand vol dollars zou hij er voor zorgen dat de vlag weer veilig in Nederland zou komen.

Ik heb hem nog niet in bezit, maar hij komt er aan!

Een 2e en 3e vlag is geen probleem. Ik kan ze wel bestellen. Heb de blauwdruk van de huidige nog. Als ik een beetje geluk heb zijn ze er voor de 27e, dan is er dus de volgende Airwork / United Stripes, Airwork borrel op Bloemendaal.

Misschien is 2 vlaggen genoeg, dan is er wat overlap, maar ik kijk wel even.

Groeten

:radar: André :radar:

Edit: de 2e vlag is net besteld!!!
 
Last edited:
Suggestie: Markeer ze dan weet je welke waar is en welke op de foto is...
 
Airworkers,

De vlag is weer binnen!!! Dusss, wie denk hem nu wel mee te kunnen nemen en er wat mooie plaatjes van te kunnen schieten ergens op de wereld. PM me maar!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Goh, ik had hem wel mee kunnen nemen naar Kabul. Hij is daar nu dus al geweest. Ik zal me wel melden als ik naar een zeer exotische bestemming moet waar weinig NL-ers komen
 
Met meerdere vlaggen gaat het speciale karakter er af wat mij betreft. Een deel van de lol van Donald Duck vroeger was dat 'ie na 5 minuten uit was en dat je dan een week moest uitkijken naar een nieuwe. Als deze dagelijks in de bus zou glijden is de magie er toch een beetje af. Wat mij betreft 1 vlag dus!

Vrouwen slechts kleden in een vlag, een beetje over the top vind ik het wel, maar ik wil geen spelbreker zijn. :biertje:
 
@ Folberts,

Daarom heb ik er nu maar 1 bij besteld, met 1 vlag kan het namelijk wel heeeeel erg lang duren. Ik ben het namelijk met je eens dat het er geen dozijn moeten worden. Maar aangezien het (zoals het er nu uit ziet) zelfs zo gaat zijn dat de vlaggen eerst al over de EU gaan voodat ze uberhaupt mee gaan op reis met iemand, dan gaat het wel heel lang duren.

Vandaar de extra vlag.

Ik hoop dat het een succes wordt!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hi Andre,

Point taken. Ik ken er inkomen en wacht op de volgende serie al dan niet met halfnaakte juffrouwen. ;)
 
Ben net terug uit Bangkok, foto's volgen zeer binnenkort.

Wie wil de vlag nu hebben? PM me met je details en dan gooi ik de vlag in een bubbeltjes-enveloppe en komt hij naar je toe.

First come, first serve.
 
krat bier voor de eerste spotter foto met de vlag uit het raam of achter het raam.
maw. de foto mag moet niet door jezelf of collegas gemmakt worden maar door een echte spotter.
 
krat bier voor de eerste spotter foto met de vlag uit het raam of achter het raam.
maw. de foto mag moet niet door jezelf of collegas gemmakt worden maar door een echte spotter.

Dat klink als een uitdaging, ik heb een camera en vrije tijd! Nu nog iemand met een airwork vlag die moet werken op een moment dat ik daar kan staan met de camera ;)

- Slipstream
 
krat bier voor de eerste spotter foto met de vlag uit het raam of achter het raam.
maw. de foto mag moet niet door jezelf of collegas gemmakt worden maar door een echte spotter.


Hhehehe, kijk zo wordt het een uitdaging.......
 
Slipstream, ok, deal! Ik heb de vlag en ik land binnenkort in Hong Kong, dus als je daar kunt staan om een foto te maken dan waardeer ik dat erg! :)
 
pas op dat je hem in HK niet kwijtraakt, anders kunnen we vanaf volgende maand die vlaggen voor een knaak op de Temple Street market kopen...
 
Even wachten tot oktober, want tot die tijd ben ik VRIJ!
 
Back
Top