Airwork vlag gaat de wereld rond!!!

Ik dacht er laatst nog aan.. Je leest altijd op die blogs dat in de KLM FA amerika vol plakt met die stickers.. :)
Dus na een google sessie kwam ik uit op
http://www.stickerkoning.nl/ ;)

P.S. Bij vinyl stickers zie je ook een klas van de klm bij referenties staan
 
Ja mensen,

Het is weer zover! Nu kreeg ik ze echter over de mail, vanaf een vreemd adres dodgypunk@upyours.com. :D

Ik weet ook waar ze gemaakt zijn, maar ik maak er eerst maar eens even raadplaatjes van, de locaties zal ik er later bij zetten.

PS: ik verwacht van PH-JPC hoge punten in het raad klassement!

Edit: nadat PH-JPC binnen 10 minuten na plaatsing de goeie antwoorden gegeven heeft.

Slaapverbijven op Mazar-e Sharif, Afghanistan

dscn0657.jpg


Basis op Mazar-e Sharif, Afghanistan

dscn0658j.jpg


KAIA Kabul, Afghanistan

dscn0672b.jpg


KAIA Kabul, Afghanistan

Ook hier heeft de Airwork vlag weer een ongeloofelijke aantrekkingskracht op het vrouwelijk schoon welke meteen de stof direct aan de huid wil voelen!

bunkerkabul1.jpg


Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
Foto 1&2, Mazar-e Sharif, Afghanistan
Foto 3, KAIA Kabul, Afghanistan
Foto 4, naam+juicy details alleen voor ingewijden! :yeehaa:
 
PH-JPC,

Het is niet te geloven!!! Hoe snel, en 100% correct!!!

De vlag is nog niet terug maar het zal hopelijk niet al te lang meer duren.

Als ie weer in mijn bezit is zal ik het hier melden, liefhebbers die de vlag wel eens mee willen nemen naar een leuke locatie en "ZEKER" weten dat ze er wel leuke plaatjes van kunnen maken kunnen zich melden via PM!

Groeten

:radar: André :radar:
 
vwb de Reizende Vlag: waanzinnig idee! Gooi m even langs in LUX en Ikzelf, JD en Supi knallen m even de planeet over. Kan je je voorstellen als je m geospot? Kan je hem volgen via Google-earth en een blog bijhouden...Ideetje? dat kan je niet met een stapel stickers.
En dan voornamelijk de vlag plaatsen op plekken die uniek zijn...De Eiffeltoren vind je niet in Afghanistan, en er is maar 1 Panamakanaal...
vwb de dames: Niets bijzonders. Hangt alleen van de bestemming af voor hoe weinig ze uit de kleren gaan. Slaapkamerfoto's niet bepaald typisch voor de plek. Ik ken plekken waar je een hele kamer volzet met schaarsgekleden voor de prijs van bovenstaanden ;-)
vwb de stickers: Beetje ontastbaar, vlag is veel leuker. (Ik wilde eigenlijk zeggen "niet zo ecologisch verantwoord", maar dat zou hypocriet zijn met ons brandstofgebruik..hehe)
Maar ook minder bijzonder: Elke klas van KLS/NLS heeft al sinds mensenheugenis een eigen sticker en de lokale marktplaats volgeplakt. Wil je ook zoiets? Join a flightschool

Suggestie 1: 3 vlaggen (gewoon maar een idee). Noem ze vlag 1, 2 en 3 (om te voorkomen dat niemand anders de kans krijgt). Geotag de plek waar de foto gemaakt is met een eventueel blogje erbij.
Suggestie 2: Alternatief is een race: Geef elke department van Airworkers een vlag. Trans, Martinair, KLM, etc etc en volg die dan. Dan is het overgeven (binnen het bedrijf) een stuk makkelijker.
Zo cover je de wereld met long-, medium- en shorthaul

Of is dit een beetje over the top?
 
Een vlag sluit nog niet gelijk de stickers uit? Je kunt toch ook op verschillende plekken stickers plakken?:D op schiphol panorma terras heb je ook wel klm fa stickers als ik me niet vergis, dat bedoel ik met stickersplakken;)

Maar weer topfoto's!;) ben benieuwd naar de volgende shoot!:)
 
Even serieus: vind je die stickers echt leuk op een panorama-terras? Dat hele sticker-idee is een beetje narcistisch en surrogaat voor de Airforce en Nasa-logo's vind ik
 
Nog een idee; een vlieg-beertje met een Airwork shirtje? Ook leuk om overal op de foto te zetten!

25s.jpg





Stewardess; 'Ahhwwwwww wat is die cute! mag ik m even vasthouden?'
 
DIt wordt idd wel wat; meerdere vlaggen ook een goed idee. OF we moeten op voorhand waar hij naartoe gaat en we pakken hem over. Direkt goed excuus voor enkele biertjes.
Voor de dames hoeven we hem natuurlijk alleen maar ff bij FD neer te leggen. :)

Een missie zou ook niet slecht zijn: bijvoorbeeld een foto in de Neptune2 in HK. Ik denk dat een hoop van ons zich graag daarvoor opofferen!

Voor al het plak-en drukwerk kan je ook naar www(punt)vistaprint(punt)nl
 
Eerdaags naar MBA, POP, CUN, SFB etc, kom maar door met die vlag. Zal eens kijken of ik de Engelse dames tot een weinig verhullende pose kan bewegen, met de vlag in beeld natuurlijk.

Robbie
 
Zal eens kijken of ik de Engelse dames tot een weinig verhullende pose kan bewegen, met de vlag in beeld natuurlijk.

Robbie

Nou dat zal niet zo'n opgave zijn, want die zijn niet zo moeilijk :grijns::grijns:

Je bent pas echt een koning als je de vlag laat poseren door een ladyboy in Thailand :haha:
 
Ik denk dat jij daar meer kans hebt waar je nu zit, dan ik waar ik zit...
Trouwens, is niet mn ding :D
 
Maar is iedereen tegen stickers hiero?
lijkt me geweldig als je op allerlei vliegvelden stickers met airwork erop tegenkomt, weetje gelijk dat een mede airworker er is geweest!:)
 
Ik denk namelijk niet dat Diana er blij mee zal zijn, aangezien je niet zomaar iets ergens op kan plakken...Maar goed, dat is mijn opinie
Kunnen we even wat constructiefs verzinnen? Denkt dat er een hoop animo is om met de/een vlag op pad te gaan
 
Ik vind het hele gebeuren met de vlag errug leuk.

DIt wordt idd wel wat; meerdere vlaggen ook een goed idee. OF we moeten op voorhand waar hij naartoe gaat en we pakken hem over. Direkt goed excuus voor enkele biertjes.

Uitstekend idee!

En voor wat betreft het bijhouden waar de vlag is geweest: er was ooit een Google Maps applicatie op Airwork die voor het toenmalige doel niet aansloeg, maar hier heel geschikt voor zou zijn. Zal 's kijken wat ik kan maken.

Is-ie overigens terug met de BBQ? We hebben een vlaggenmast op Teuge waar hij mooi aan kan wapperen.
 
Even serieus: vind je die stickers echt leuk op een panorama-terras? Dat hele sticker-idee is een beetje narcistisch en surrogaat voor de Airforce en Nasa-logo's vind ik

Vind het juist wel leuk, als je weer ergens een havenkantoortje in loopt op een vreemd veld en je een puntje van herkenning vind in een sticker van een klas, school, team of club. En als je dat niet vind kun je mooi je eigen stickertje uit de kast halen :) Sommige deuren zijn inmiddels halve musea geworden met decennia oude stickers erop.

Vlag ook grappig idee trouwens, maar zou het bij 1 vlag houden, blijft het uniek.
 
Back
Top