Airwork BBQ 2009!!!

Airwork BBQ 2009!!!


  • Total voters
    22
Ja mensen,

De BBQ is besteld, ik heb momenteel voor 18 man ingekocht, als je nog wil meedoen met het koeien schroeien dan moet je snel zijn, ik denk dat er nog wel een paar laatste mensen bij kunnen v.w.b. het bestellen van de spullen!

De diehards zijn er natuurlijk, plus de geestelijk leidster zelf!

Ik heb er zin in, en ja, het word mooi op tijd zomer!!!!

Groeten

:radar: André :radar:

Gezien de geschiedenis zal het me niet verbazen dat er toch nog 25 man komen. Laat ik het zo zeggen, het is ook meteen een Aiwork Borrel!!! Komt allen :D
 
Had me zeker gaaf geleken, alleen ik werk op vrijdagen in de lokale kroeg. En ik weet geen eens of het wel de bedoeling is dat niet-vliegers er ook heengaan? Of gewoon alle Air-Workers?

Afijn, misschien een andere keer. Veel plezier iedereen!

- Slipstream
 
Airwork BBQ's en Airwork Borrels zijn voor ALLE Airworkers!


Als alle mensen om je heen zeggen dat je een heel irritant kereltje bent kan je echter maar beter niet komen, want dan zal dat wel zo zijn:D

Indien dat niet het geval is, van harte welkom!:grijns:

Groeten

:radar: André :radar:
 
*Verkapt schopje!*

Nog maar 9 dagen and counting!!:kerst:

Even hopen dat het mooi weer is en blijft tot de ochtend erna, want Surferboy komt waarschijnlijk op 2 wielen! :airforce: (Jammer dat je niet komt Beer, had je mijn nieuwe raketje kunnen bewonderen!:niet_bli: )

SMD ook op 2 wielen. Degelijke cafe-racer van het merk Gazelle.
Slechts 1000m maar overal op de route verradelijke greppels langszij. Tot dan!

PS Surferboy - Was pas nog op bezoek bij je collega's. Graag de telefoonnummers van die charmante dames uit de vissekom meenemen vrijdag! :grijns::grijns:
 
Hahahah, zijn een heleboel erg charmante dames in het bedrijf...weet niet wie er mee waren? :kerst: Wanneer was je in de vissenkom?
 
JulietWhiskey,

Ik heb ff zitten kijken, maar jij hebt je nog niet opegegeven volgens de administratie kan dat kloppen?

Zo ja, dan snel ff opgeven, anders is er voor jou niks te BBQen

Groeten

André
 
bbq

bbq

Was een van de eerste:(!!! Maare, nog niets giraal overgemaakt, zal t vandaag ff doen. Kan t ook s avonds voldoen!

JW
 
JW,

Niet betaald is niet besteld, dat is het, ik zal voor de zekerheid nog ff bellen met Teuge dat er nog 1 bijkomt.

Ben namelijk niet van plan voor € 2000.- vlees te bestellen als er maar voor € 200.- op m'n rekening komt, dan valt er namelijk een gat in de begroting :D

Geen probleem voor politici, wel voor de gewone man.

Zal je de details wel ff PMen.

Groeten

:radar: André :radar:
 
@ JW: Net als met alles in de luchtvaart, 'It ain't going 'till the money's flowing!' :grijns: Zie je vrijdag!:airforce:
 
Zwitsers? Ik dacht dat dit zo'n Nigeriaanse scam was! :haha: Nogmaals aan iedereen de oproep, ook al heb je je niet ingeschreven, ze tappen er wel gewoon biertjes dus kom vooral gezellig langs!! :radar:
 
Grappig is dat hé,

Ik heb de laatste 48 uur ongeveer evenveel aanmeldingen gekregen als in de 4 maanden daarvoor :D

Op Teuge worden ze helemaal gek van me, die vent die om de haverklap belt dat er nog een paar man bij komen. Afijn, komt de gezelligheid alleen maar tengoede.

Is er trouwens nog iemand met een MEGA gettoblaster? Ik dacht er 1 te kunnen lenen maar die vent is op vakantie. We hebben nog geen muziek tijdens de party en om nou Surferboy de hele avond met zijn basgitaar te laten staan tokkelen is ook niet sociaal. (ook niet leuk voor onszelf want na 30 bier is het spel vast niet meer zo strak:D)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hahaha, d'r komen nu 40 man?:haha: Ook zonder bier speel ik niezo strak hoor! :kerst:
 
Ik heb wel een soort van gettoblaster al blast hij niet geweldig en cd's draaien doet hij ook niet. Ik neem 'm wel mee voor als niemand anders een echte goede meeneemt.
 
Nog steeds jammer dat het juist tegelijk met het grootste feest en (dag daarna) sportevenement van Nederland is geplanned. Terwijl ik van de nacht van Assen geniet wens ik jullie morgen allemaal veel plezier (en meteen het verzoek om niet de laatste vrijdag/zaterdag van juni in 2010 te plannen).:biertje:
 
Nog steeds jammer dat het juist tegelijk met het grootste feest en (dag daarna) sportevenement van Nederland is geplanned. Terwijl ik van de nacht van Assen geniet wens ik jullie morgen allemaal veel plezier (en meteen het verzoek om niet de laatste vrijdag/zaterdag van juni in 2010 te plannen).:biertje:

De sateetjes op de Airwork bbq zijn echt beter dan die in Assen hoor.. Bovendien een stuk minder dronken Duitsers :grijns: Hoewel da's wel weer lachen ook natuurlijk, veel plezier iig!
 
De sateetjes op de Airwork bbq zijn echt beter dan die in Assen hoor.. Bovendien een stuk minder dronken Duitsers :grijns: Hoewel da's wel weer lachen ook natuurlijk, veel plezier iig!

Da's te betwisten, aangezien we onze eigen BBQ hebben. Ik zit met vrienden bij ouders van een dienstmaat van me, die tussen centrum en circuit wonen. En daar ga ik de laatste 16 jaar ofzo al heen, bijna elk jaar. Na de BBQ wel de stad in waar je inderdaad meer Bratwurst en dronken Duitsers vindt. En inderdaad, da's gewoon lachen.

361819_hvyfP-M-1.jpg
361820_4yWFm-M-1.jpg
 
Toch oppassen met wat voor motor je gaat hoor, er belandt er wel eens eentje in het kampvuur, zoals je zelf ongewtijfeld ook weet na 16 jr TT.
Tevens vind ik de sanitaire voorzieningen op de Airwork BBQ nét ff beter. :grijns:

(Sorry voor de off-topic; ik probeer gewoon Nosig te overtuigen vooral de volgende keer wél te komen, ook als er TT is..!) :grijns:

DSC00679.jpg

DSC00646.jpg
 
Last edited:
Back
Top