Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Ik heb dinsdag en woensdag GVSS gehad , en ik heb het gehaald:D. We waren met een groep van 6 mensen. 2 hiervan vielen af na de D-vlucht, en de rest mocht dus de F-vlucht vliegen. Deze hebben we alle vier gehaald!

Aanstaande dinsdag alweer PO-2.

Wilco
 
Up_up_and_away en Crashdummy voor jullie hetzelfde, veel plezier en succes in portugal! Doe je best, en neem iets mee om je bezig te houden :D...

Wilcoow voor jou alvast gefeliciteerd! Gvss is belangrijk, goeie groep zo te zien ook. Succes op je PO-2, alhoewel dat volgens de meeste mensen wel meevalt.
 
Ik heb dinsdag en woensdag GVSS gehad , en ik heb het gehaald:D. We waren met een groep van 6 mensen. 2 hiervan vielen af na de D-vlucht, en de rest mocht dus de F-vlucht vliegen. Deze hebben we alle vier gehaald!

Aanstaande dinsdag alweer PO-2.

Wilco

4 van de 6, extreem goede groep :eek!:

Veel succes PO2,
 
Ik hoop voor jullie dat het weer in Portugal een beetje goed blijft/wordt.

Ben zelf gister gebeld, moet maandag beginnen op het KMA :D Had het duidelijk dus niet meer verwacht zo laat :p
 
Ik hoop voor jullie dat het weer in Portugal een beetje goed blijft/wordt.

Ben zelf gister gebeld, moet maandag beginnen op het KMA :D Had het duidelijk dus niet meer verwacht zo laat :p

Gefeliciteerd! Ik kan me nog herinneren dat je zei gebeld te zijn door de KLu dat je niet op April moest rekenen dus dit is een fijne verrassing :)
 
Ik hoop voor jullie dat het weer in Portugal een beetje goed blijft/wordt.

Ben zelf gister gebeld, moet maandag beginnen op het KMA :D Had het duidelijk dus niet meer verwacht zo laat :p

Gefeliciteerd! Heel veel succes alvast ;).

@Kooitje: jammer dat je niet met ons mee kan, maar ik denk dat april nu vol zit, en dat daarom de volgorde niet meer zoveel uitmaakt. Redskull en up_up_and_away en nog iemand stonden al een paar weken ingepland voor volgende week, en er gaan er maar 3 van 'onze' groep mee volgende week. Ik hoop voor je dat je niet nog al te lang hoeft te wachten ;).
 
Gefeliciteerd! Heel veel succes alvast ;).

@Kooitje: jammer dat je niet met ons mee kan, maar ik denk dat april nu vol zit, en dat daarom de volgorde niet meer zoveel uitmaakt. Redskull en up_up_and_away en nog iemand stonden al een paar weken ingepland voor volgende week, en er gaan er maar 3 van 'onze' groep mee volgende week. Ik hoop voor je dat je niet nog al te lang hoeft te wachten ;).

Thnx! maarja loop ook met een kleine virusinfectie rond dus nog lekker wat tijd om uit te zieken. alleen hopen dat het weer goed blijft.. en dat er niet teveel door het reguliere traject komen natuurlijk :angel:

@Psycho super man! gefeliciteerd! heel veel succes alvast.
 
Ik hoop voor jullie dat het weer in Portugal een beetje goed blijft/wordt.

Ben zelf gister gebeld, moet maandag beginnen op het KMA :D Had het duidelijk dus niet meer verwacht zo laat :p

Ey man super nieuws! Haha dat ik had ook niet verwacht toen ik je voorgaande posts een paar weken terug las! Knallen daar!;)
 
Update SVZ;

sinds 6 april EMVO grondschool..

dit is leuk man! 10x beter dan die suffe KMA! hard werken maar leuk :D
 
Wat ben ik toch weer handig. Ik had in m'n hoofd dat de Vlieger Infodagen vrijdag en zaterdag waren, was dus van plan daar vandaag heen te gaan. Maar helaas, heel dom van me :eek:
 
Nickos succes op de Emvo;) het zal volgensmij wel lastig worden daaro, maarja over 2 maanden mag je dan vliegen?als je de grondschool haalt of hoe zat het ook alweer?

naja veel succes ieder geval
 
Nou het is altijd weer anders en alle verhalen zijn anders, maar bij ons is het ongeveer 2 maanden standaard lessen, juni/juli examens, dan nog puur PC-7 stof en nog een RT (radiodinges), dan als alles goed gaat over 3 maandjes dus ongeveer de kist in.. who knows ;) eerst leren! Maar dit is al zoveel beter dan de KMA, gewoon luchtmacht!
 
@ Redskull: Zie je morgen.
@ hopjesvla: kennen wij elkaar niet van die nieuwe selectiestap: "omgaan met teleurstellingen"? haha
Wel balen dat je niet kan morgen, maar goed ik ga dan wel voor jou in de plaats. Succes nog verder!

up_up_and_away

Correct:D

Jij hebt je PVS nu gedaan? Goed gevoel over? Al een (datum voor de) uitslag bekend?

Groet
 
Ff vraagje...
Iemand enig idee hoe lang t ongeveer duurt voor dat je de uitslag van VMO-2 krijgt?? Kan wel ff belle maar moet vanmiddag maar ff..

Later:radar:
 
Ff vraagje...
Iemand enig idee hoe lang t ongeveer duurt voor dat je de uitslag van VMO-2 krijgt?? Kan wel ff belle maar moet vanmiddag maar ff..

Later:radar:

Tegen mij zeiden ze toen 4 a 5 weken, ze wisten na 3 weken ong. dat m'n verstandskiezen eruit moesten (toen belde ze ook).
Toen ik gemeld had dat de kiesjes weg waren duurde het denk ik nog een week of 2 a 3 tot ik een brief kreeg waarin stond dat ik medisch geschikt verklaard was.

Gr Martin

Btw: Al meer die 17mei naar Portugal gaan? (8mei briefing)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top