Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Van harte JanR ;), de uitslag van de PVS krijg je die onaangekondigd via de telefoon? Of geven ze van tevoren een datum en tijd aan waarop ze ongeveer gaan bellen?
 
Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik door ben, begin 20 april. Heb morgen eindgesprek, ben wel benieuwd hoe ik heb gescoord.

Arjen, veel succes in Portugal!

Jan gefeliciteerd :D Suc6 op je eindgesprek en in Breda (wordt wel lang reizen voor jou vanuit Friesland)

Gr Martin
 
gebeld met het CML, vrijdag briefing PVS en week 15 (zondag 5 april weg) in Portugal! ik denk dus dat Arjens groep vol zit voor volgende week.

Als je ook 20 April als opkomstdag hebt opgegeven maar nog geen bericht hebt gehad kan het zijn dat je in het systeem staat voor Augustus. was namelijk bij mij het geval.
 
Heb afgelopen zondag alle formulieren op de bus gedaan, iemand een idee hoelang het dan ongeveer duurt voordat je PO1 hebt?

Iedereen gefeliciteerd en succes met zijn of haar keuringsprocedure :D

Ik heb op 12 maart mijn sollicitatieformulieren op de post gedaan, en vandaag heb ik de uitnodiging gekregen. Ik moet voor de PO1 komen op 7 april:D
Dus reken maar uit, iets minder dan een maand bij mij ;)
 
Ik heb op 12 maart mijn sollicitatieformulieren op de post gedaan, en vandaag heb ik de uitnodiging gekregen. Ik moet voor de PO1 komen op 7 april:D
Dus reken maar uit, iets minder dan een maand bij mij ;)

Duurt nog wel even dus! in ieder geval veel succes 7 april.
 
Ik las dat Redskull, die in Augustus wilt beginnen, ook al zijn PVS datum te horen heeft gekregen (vanaf 20 April ongeveer). Dan zullen de Augustus klassen dus in ieder geval vanaf die datum naar Portugal gestuurd worden.. Misschien wel eerder?

Heeft iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt voor je het resultaat hoort van VMO-2?
Niks voor mij om zo ongeduldig te zijn maar deze keer ben ik het dus wel..!

PS Gefeliciteerd JanR! En succes in Portugal alvast Kooitje007!
 
Last edited:
Heeft iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt voor je het resultaat hoort van VMO-2?
Niks voor mij om zo ongeduldig te zijn maar deze keer ben ik het dus wel..!

Bij mij zeiden ze toen dat het 4 a 5 weken kon duren.

Ik kreeg na 3 weken te horen dat m'n verstandskiezen eruit moesten. Nadat die eruit waren moest ik nog 2 weken wachten op de totale uitslag. 2 + 3 = 5 :p maar overall heb ik langer moeten wachten.

Ps. dit was wel buiten de normale data om en ben dus niet in de tussentijd naar evora gestuurd
 
Ik heb na 2 x de po1 te hebben gedaan en het 2 x net niet te hebben gehaald, besloten om eerst maar een aantal jaar te wachten met mijn laatste poging.
Laatste tijd erg getwijfeld of ik nu gelijk nog een keer op wou voor de po1, aangezien ik weet van mezelf dat ik het wel kan. Ik heb besloten om eerst lekker mijn hbo af te maken waar ik nu mee bezig ben en daarna maar weer eens te kijken naar de selectie.
Ben nog erg jong nu dus hoop in de loop der jaren ook nog verder mijn motoriek e.d. te ontwikkelen. Het is en blijft mijn droom, mijn laatste kans wil ik niet verprutsen dus het lijkt me verstandig nog wat jaartjes te wachten.
Zit er ook aan te denken om in die jaren te beginnen met zweefvliegen, lijkt me erg gaaf en het is naar mijn idee zeker ook handig voor de selectie (meningen zijn hierover verdeeld las ik al)

Nouja wou het even kwijt,

Silent-D
 
Ben zojuist gebeld door het CML, en ik ga ook in week 15 naar portugal. Morgen briefing. Ik sta voor augustus ingepland dus ik denk dat de mensen die nog in april zouden willen komen allemaal niet kunnen of iets dergelijks.
 
Ze vroegen trouwens bij mij of ik in week 14 of week 15 beschikbaar was, helaas kon ik volgende week niet, maar dat betekent toch dat er nog mensen gevonden moeten worden voor volgende week lijkt mij.
 
ja belde net nog even en ze zei al zo iets, dat ze er nog 1 zocht voor volgende week en 2 voor week 15 ofzo.

wel apart dat ze mij daar niet bij heeft gegooit dan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top