Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
bedankt voor je reactie starmick!

ik mag vrijdag naar KCU (kleding centrum utrecht) heb er zin in!:D ik vraag me af of ik mijn uniform mee krijg^.^
voor mij gaat het dan echt beginnen!
 
dankjewel..
hoop snel wat meer duidelijk qua data te hebben...
Baal er wel van dat er nu gewoon lui PO1 aan het doen zijn...
IK WIL DAT OOK!!!
 
Zo, terug van een interessant dagje CML

Bijna telaat vanwege de file, maar gelukkig nog gehaald.

met 11 man uiteindelijk PO-1 gedaan.

Dan de uitslagen, die movrouw zei als eerste tegen mij, jij gaat balen joh;

Ruimtelijk inzicht: 0 fout
selectieve luistertest: 2 fout
oog-hand-voetcoordinatie: 7 linkervoet (die vond ik net het moeilijkst:D)
6 rechtervoet en een 4 voor hand.

Ik baal wel een beetje, maar aan de andere kant weet ik dat ik het moet kunnen halen.

Anyways, van de 11 waren er 4 door, waarvan (voor zover ik weet) allemaal herkansers.

Ik heb iig weer wat geleerd, en ben er vrij zeker van dat de volgende keer moet lukken:)

Voor diegene die po-1 moeten doen; succes en focus goed!

Husky out
 
Zo, terug van een interessant dagje CML

Bijna telaat vanwege de file, maar gelukkig nog gehaald.

met 11 man uiteindelijk PO-1 gedaan.

Dan de uitslagen, die movrouw zei als eerste tegen mij, jij gaat balen joh;

Ruimtelijk inzicht: 0 fout
selectieve luistertest: 2 fout
oog-hand-voetcoordinatie: 7 linkervoet (die vond ik net het moeilijkst:D)
6 rechtervoet en een 4 voor hand.

Ik baal wel een beetje, maar aan de andere kant weet ik dat ik het moet kunnen halen.

Anyways, van de 11 waren er 4 door, waarvan (voor zover ik weet) allemaal herkansers.

Ik heb iig weer wat geleerd, en ben er vrij zeker van dat de volgende keer moet lukken:)

Voor diegene die po-1 moeten doen; succes en focus goed!

Husky out

Welcome to my life Yoor, ik had vorige keer ong. precies zelfde scores ook een 7 op me linkervoet, 6 op me rechter een een 5 op me joystick, luistertest 0 fout en ri inzich voldoende.
Wij gaan hem volgende x dik halen;)
 
Ah jammer man, maar het is het zeker waard om het nog een keer te proberen. Een vriend van mij was de eerste keer ook afgevallen op een van zijn handen bij po1, en hij is na de herkansing in één rechte lijn naar portugal gegaan ;) (waarvoor hij nu trouwens in de wacht staat omdat het weer te slecht was).
 
Ik laat me ook zeker niet ontmoedigen! Volgende x gewoon nog harder knallen en dan gaat het wel goedkomen denk ik !:)
 
Ah jammer man, maar het is het zeker waard om het nog een keer te proberen. Een vriend van mij was de eerste keer ook afgevallen op een van zijn handen bij po1, en hij is na de herkansing in één rechte lijn naar portugal gegaan ;) (waarvoor hij nu trouwens in de wacht staat omdat het weer te slecht was).


Idd, ga het zeker nog eens proberen. Ik focuste mij vooral op de voeten omdat ik die t lastigste vond en wist dat daar de meeste op zakten.
Ben er van overtuigd dat het volgende keer echt wel moet lukken hoor! :)

Diegene die nog in the run zijn; succes!

Husky out
 
dan heb ik nog een sterker verhaal; ik had een jongen in mijn pvs groep, hij had po1 ook 1x niet gehaald. hij heeft nu alles gehaald! moet alleen nog te horen krijgen wanneer hij kan beginnen...
ojah, je kan je nu wel gaan focussen op je voeten, maar vergeet de rest niet vast te houden hè!
 
dan heb ik nog een sterker verhaal; ik had een jongen in mijn pvs groep, hij had po1 ook 1x niet gehaald. hij heeft nu alles gehaald! moet alleen nog te horen krijgen wanneer hij kan beginnen...
ojah, je kan je nu wel gaan focussen op je voeten, maar vergeet de rest niet vast te houden hè!

Zal ik nog maar eens even sterker vertellen dan als we toch bezig zijn:p?
Ik heb gehoord van een jongen die de po1 na de 3de keer haalde en nu de emvo bijna achter de rug heeft;)
 
als we toch bezig zijn met sterke verhalen....
ik ben een jongen... hihi
(sorry moest ff, wordt echt helemaal gammel hier van statistiek)
 
Ik ken een jongen.....:p die nu F16 leert vliegen in Ohio... waarvan hij de enige is van zijn klas, die de selectie in 1 keer gehaald heeft:D
 
Welcome to my life Yoor, ik had vorige keer ong. precies zelfde scores ook een 7 op me linkervoet, 6 op me rechter een een 5 op me joystick, luistertest 0 fout en ri inzich voldoende.
Wij gaan hem volgende x dik halen;)


Uhhh, ik had exact dezelfde uitslagen voor 3D motorisch..... en ik zit er nog in?:S
 
Een aandeel in de ontwikkeling van de JSF (A) was een euroknaller, dus ik dacht: Doe mij die maar:D
 
Ik ben nog geen actief lid, maar lees al een tijdje mee op Airwork en heb mij in het vooruitzicht van m'n PO1 (in februari) hier aangemeld. Als het mag wil ik best in de Stand van Zaken vermeld worden. Ik zal jullie in ieder geval up-to-date houden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top