Ok Ka-7
No offence meant. maar in de huidige economische omstandigheden kan geen enkele maatschappij zich verliezen zonder meer veroorloven. Niet intern en zeker niet bij dochter bedrijven die , in het onderhavige geval, niet van strategisch belang zijn. immers, vliegers kan je overal "kopen".
Dat Larspl daar even overheen kijkt wil niet zeggen dat het probleem niet existent is. Verlies maken om later, whenever that is, te recupereren, is in deze tijd geen optie meer.
Wat niet bijdraagt aan de bottem line gaat er uit.
Ik heb in andere topics reeds aangestipt, het doet er straks niet meer toe welke opleiding, school, je hebt gevolgd, als niemand meer aanneemt.
De keuze moet daaromtrent niet zijn, welke school, maar waar is er there a job two years from now.
Als er iemand is die je dat antwoord positief zwart op wit kan geven, under penalty of perjury, dan mag je hier komen zeggen dat iets waar is,
Ka-7, ik heb je bijdragen op dit forum regelmatig mee gelezen, je "affirmative attitude" kan ik wel waarderen. Maar pas op, wat gisteren nog evident was is vandaag niet meer zo. Daar kan jij en je partner niets aan veranderen.
Even voor de goede orde, kan de betreffend jonge man hier niet zelf even mee komen praten? Scheelt weer wat in de derde persoon enkelvoud.
Als je vlieger wil worden, prima, maar zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, probeer het niet met eyes wide shut.
Overigings Ka-7, de Airwork kennisbank bestaat ook uit info die je via een PM kan krijgen via de "usual suspects"
Vragen staat vrij.
Ten slotte, een Ka-7 met vol kleppen kunnen landen zonder de kist op te kraken geeft nogal wat voldoening. Weet je vriend dat ?
Cheers
Art