Etihad Cadet Pilot Programme 2009

Dear Candidate,

Due to the current economic climate Etihad Airways will be unable to conduct further cadet pilot assessments this year. We are therefore postponing the planned selections in New York, Toronto and Singapore until further notice.

We very much hope to resume the process in 2010, and will email each of you again towards the end of 2009 should this be the case to confirm your interest.

We are very sorry that the current climate has forced us into this position; however we at Etihad Airways remain optimistic about the future and look forward to hopefully resuming the assessment process in 2010.

Cadet Pilot
Recruitment Team

bron:pprune.org
 
Neee, Dan heb ik volgend jaar meer concurrentie als het er is. Terwijl er in het midden-oosten (volgens KLM) nog een groei in het vliegverkeer is van 0,4%, ter vergelijking, in Amerika daalde het vliegverkeer met 12%
 
Kut man :niet_bli: het pprune topic begint ook langzaam vol te stromen met negatieve verhalen..
Ik heb trouwens nog steeds geen mail gehad,

@ rmoller: jij al bericht gehad?
 
Ik denk dat de raad van bestuur zich momenteel over mijn zaak buigt :grijns:
Anyway, ik wacht die 10 dagen wel af en als ze daarin niet gemaild hebben dan ga ik hun wel ff mailen...
 
Wie weet...
Ik heb nog steeds niks ontvangen maar ik ben niet de enige, op pprune zitten er nog meer die ook nog op antwoord wachten...
 
Jij had het tegelijk met mij en ik heb al een mail. Misschien mailen ze dat wel tegelijk per groep. Reken je niet rijk, maar je zal misschien bij de laatste groep kanshebbers horen.

Time will tell.
 
Tja als het antwoord binnen een week en 10 dagen zou komen dan is vandaag de laatste dag. Dus vandaag wacht ik nog even geduldig af en daarna maar even mailen of bellen.. Ik ben ook erg benieuwd ja, uiteraard :duh:
EPST selectie heb ik gehaald ja, medical ook al op zak, maar voordat ik daaraan begon had ik me hiervoor opgegeven, dus dit toch maar geprobeerd, als ik dit niet haal dan was het een leuke ervaring en begin ik in augustus gewoon in Oxford.
 
Back
Top